Special Day-hääpuku,koko n. 38/40 . Takana vetoketju, pieni laahus jossa helmikoristeita, edessä kaunis kirjaulu. Puvussa olkaimet.
Pukua ei pesty, ainoat tahrat on helmassa (sellasia mitä on liikkumisesta tullut). Kauppaan kuuluu pukupussi ja vannehame.
Laahuksen saa nostettua ylös, takana nappi.
Hinta 150 € ( pesetyksen hinta, jos haluaa puvun pestynä, sekä mahdolliset postikulut). Kuvia saa lisää pyydettäessä.
Myydään valkoinen Special Day-hääpuku
satzuma
2
375
Vastaukset 2
- satzuma
Puku sijaitsee porissa, täällä siis sovitus mahdollinen. Olen 167 cm pitkä ja korkoja oli 3cm, näiden mukaan helma lyhennetty..
- Puhtaat vaateet
HYI likainen puku johon on jo helman mudat jämähtänyt ja hiki pinttynyt. Lika se on näkymätönkin lika. Juhla puku pestään aina mahdollisiman pian juhlien jälkeen.
Ethän jätä pesemättä päivän olleita alushoususuja vaikka niissä ei olisikan ruskeaa raitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812526Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422126Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6548- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492