Viitosvaihde oikutteli ja sain tietoa, että yksi mutteri löystyy laatikossa (tyyppivika). No se oli aika helppo homma avata ja kiristää, mutta se juutas herkesi starttaamasta...;(
Onko siinä kenties sellainen systeemi, että laskettuani öljyt pois laatikosta se tulkitsee, että laatikko on tyhjä ja nyt ei saa käynnistyä?
Toki laitoin uudet öljyt, mutta ei se vaan starttaa. Kaikki muuten toimii ihan oikein. Paitsi, että kun kääntää virrat nollille jään ne noin viideksi sekuntiksi päälle ja sammuu sitten omia aikojaan.
Laatikko remppa
Volvo V40
1
287
Vastaukset
- joskua
missäs moinen mutteri on.itse vaihdoin öljyt laatikkoon muttei tullut mitään vikaa.irtosiko maadotus,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863460Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512962
- 592813
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)532640Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112