Ray on satunnainen 2

https://www.ray.fi/fi/asiakasinfo/ukk/turvallisuus

Miten pelien satunnaisuus varmistetaan (RNG)?

RAY:n tehtävänä on tarjota rehelliset ja luotettavat pelit. Toimintaa valvoo Poliisihallituksen arpajaishallintoyksikkö. Pelien satunnaisuus tuotetaan satunnaislukugeneraattori RNG:lla (Random Number Generator), joka tuottaa numeroita satunnaisesti. RNG on sertifioitu riippumattoman tarkastajan TST Technical Systems Testing:in toimesta. Tämä takaa, että mitään tulosten manipulointia ei tapahdu RAY:n eikä asiakkaan toimesta.

15

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittu aamen!

      hahaha juu juu mä kuulin myös että joulupukki ja jeesus on todellisia.

      jostain syystä noiden generaattorien/pelien ohjelmakoodeja ei silti julkaista. hmm.. oiskohan siellä sittenkin jotain salattavaa?

      uskokaa pellet rehellisiin nettikasinoihin ja joulupukkiin! moro!

      • eiusäp

        "jostain syystä noiden generaattorien/pelien ohjelmakoodeja ei silti julkaista. hmm.. oiskohan siellä sittenkin jotain salattavaa?"

        Erittäin hyvä kysymys. Vaikka ne julkaistaisiin ei satunnais ohjelma koodeja voisi millään lailla hyväksikäyttää pelaamalla?


      • Jahov Reinhardt
        eiusäp kirjoitti:

        "jostain syystä noiden generaattorien/pelien ohjelmakoodeja ei silti julkaista. hmm.. oiskohan siellä sittenkin jotain salattavaa?"

        Erittäin hyvä kysymys. Vaikka ne julkaistaisiin ei satunnais ohjelma koodeja voisi millään lailla hyväksikäyttää pelaamalla?

        Ei. Koodeja ei voisi käyttää hyväksi pelatessa millään tavalla, jos generaattori tuottaisi täysin satunnaista arvontaa.

        Ja jos koodista selviäisi esim numeroiden painotusta talolle, niin siltikään sitä ei voisi varsinaisesti käyttää hyväksi. Muuten kuin olla pelaamatta.. ;)

        Eli joku syy on oltava kun koodeja varjellaan niin tiukasti.


      • Tuohon tekstiin uskominen ei ole sama juttu kun uskoisi joulupukkiin ja jeesukseen. en niihin uskokkaan muutakun sen, että jeesus eli joskus vuonna 1, mutta ei elä enää eikä noussut kuolleista. Toki tuohon ray:n kirjoittamaan tekstiin uskon.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!

      sun on turha jauhaa pelien 'satunnaisuudesta' itse kukin pelaaja on huomannut pelatessaan ettei peleissä ole mitään satunnaisuutta. Lähinnä systemaattisuutta ja nyhtämisen kaaviota noudattavaa kiskontaa. Täyttä huijausta, ei muuta.

    • ent. virkamies

      Poliisihallitus katsoo pelit " rehellisiksi " kun ne ovat säädettyjä antamaan ilmoitetut %.

      Se riittää hyväksymään pelit " rehellisiksi "

      MUTTA SATUNNAISUUDEN KANSSA SILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ.


      Sitä kun ei valvota.

    • Gambler1 = RAY

      Onko gamblerilla taas tilipäivä, kun taas piti syöttää tänne työnantajansa sontaa.. Mikä pakkomielle keharilla on tehdä sata aloitusta samasta huuhaasta, jokin muukin kuin vain työnantajan velvoite?

      • hahahahahaaaa

        syykö? no tottakai leipä....sehän loppuu jos ei saa ketään vakuutettua kuinka pelit ovat voittoisia, satunnaisaparaatilla.......Kukaan ei jää tappiolle, sehän on selvää että peleistä VAIN VOITTAA..


      • Muka ray:lla töissä ja sitten vielä kehari? Sun mielestä siis ray on palkannut keharin töihin?

        En kylläkään ole kehari enkä ole ray:lla töissä. Jos on lukihäiriö niin se ei tee kehariksi.


      • Sun jutut paljastaa, että sua ei ole koulunkäynti kiinnostanut.


      • matikka kymppi!
        Gambler1 kirjoitti:

        Sun jutut paljastaa, että sua ei ole koulunkäynti kiinnostanut.

        ei kiinnostanut ei. mutta kykenen silti bongaamaan keharin sen juttujen perusteella. vituttaako?


      • Askå
        Gambler1 kirjoitti:

        Muka ray:lla töissä ja sitten vielä kehari? Sun mielestä siis ray on palkannut keharin töihin?

        En kylläkään ole kehari enkä ole ray:lla töissä. Jos on lukihäiriö niin se ei tee kehariksi.

        Lukihäiriö on siis selkeä tosiseikka, josta johtuu se, että Gambler uskoo kaiken lukemansa Rayn sepityksen ilman kritiikkiä.


      • a7
        Askå kirjoitti:

        Lukihäiriö on siis selkeä tosiseikka, josta johtuu se, että Gambler uskoo kaiken lukemansa Rayn sepityksen ilman kritiikkiä.

        Gambler1:n sivulla lukee sen olevan ammattilainen. Eli liian tyhmä huomatakseen kusetusta tai on olevinaan viisaampi kuin pelintekijä ja luulee voivansa käyttää sitä hyväkseen voittamisessa. Ikävä kyllä taitaa mennä muille ne isot rahat..


    • Järkeväpelaaja324242

      KUKA ON NIIN TYHMÄ, ETTÄ HAASKAA RAHOJAAN RAY:LLE ? TARJOLLA ON MM: BETSSONIN hallitsemat kasinot joissa voitot on isompia kuin 50e

      OIkeasti vttu on tyhmää jengiä kun pelaa ray:lla jos pelaa verkkokasinolla. Oikeasti funtsikaa.

    • gee1111

      up1111

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe