joo, jos on 99 euroa hakemusmaksuun, niin jokainen Suomessa asuva yli 18-vuotias voi saada Mastercard Debit kortin. Yritys on Suomalainen, mutta kortti myönnettään ulkomailta... Luottotiedot menettäneetkin saavat kortin!
Aika hyvä homma niille jolla tiedot on mennyt...
Tietääkseni tuo kortti on parempi kuin sielta creditupista saatava kortti, sekä parempi kuin netteller ja moneybookers, koska tässä kortissa on kohokirjaimet ja numerot, eikä siinä itseasiassa lue "debit", eli sillä voi autonkin vuokrata!
Eli Ferraria tästä seuraavaksi ajoon...
sivusto on tuolla http://www.debitkortit.fi osoitteessa...
Kortti kaikille?
5
386
Vastaukset 5
- ei kannata tuhlata
Jättäisin suosiolla väliin tuollaisen
Hommaa hoitaa Yksityinen elinkeinonharjoittaja
Ja tänä päivänä pankki myöntää Mastercard Debit kortin luottohäiriöisellekin
PRH/KAUPPAREKISTERI JULKINEN TIETO
Nimi: SCANMAK FINLAND
Y-tunnus: 2367181-9
Kotipaikka: Helsinki
Yritysmuoto: Yksityinen elinkeinonharjoittaja
Yrityksen kieli: suomi
Rekisteröintiajankohta: 03.11.2010
Yhteystiedot:
Postiosoite: PL 1222 00101HELSINKI Suomi
Puhelin: 372 6027560 44 7432500835
Faksi: 44 8715034936
Sähköposti: [email protected]
www: http://www.Scanmak.net - SampsaMutteiNero
Heh heh, sivut on luotu aivan täysin amatöörin tumpusta. Hahhahhaaah...
Huomasin tuon yrityksen etsiskelevän työ- ja elinkeinotoimiston Internet-sivujen kautta valokuvamalleja yhtiönsä mainoksiin. Ajattelin pyydystää tuotakin keikkaa mutta taidan jättää väliin: jos firmalla on epämääräinen maine ja se harjoittaa arveluttavaa toimintaa, niin eihän sitä viitsi omine olemuksineen mainostaa.
- poliisi-76HKI
jos yhtiö olisi jotenki "hämärä", niin ei se olis toiminut nyt jo lähes 3 vuotta... Aika lähellä liippaa kunnianloukkaussyyte, kun kirjoittaa että joku yhtiö olisi hämärä tms. sillä, sehän suoraan vaikuttaa yhtiön maineeseen.
poliisi-76HKI kirjoitti:
jos yhtiö olisi jotenki "hämärä", niin ei se olis toiminut nyt jo lähes 3 vuotta... Aika lähellä liippaa kunnianloukkaussyyte, kun kirjoittaa että joku yhtiö olisi hämärä tms. sillä, sehän suoraan vaikuttaa yhtiön maineeseen.
Eikö enää saa edes epäillä pelkäämättä kunnianloukkaus- sun muita syytteitä? Sitä paitsi minulla on tässä nyt muutama rikostoveri, joka suoraan kirjoitettuna vietteli kiltin ja kaikkea kehuvan tytön latelemaan kirjaimia peräkkäin niin, että niistä moitesanoja sukeutui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371460Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48455Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 32419
- 77412
- 28410
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381