Lainavakuutukset

Todella pettynyt

Pankki tuputti Genwort Financial lainavakuutuksia mm.asunto -ja remonttilainoihin esim. työttömyyden ja sairauden varalle.Tunnollisina maksajina otimme lainavakuutukset.
Makselimme kalliita lainavakuutuksia Genwortiin vuosikaupalla mutta sitten kun tuli sairautta ja työttömyys niin emme saaneetkaan mitään -siis ei senttiäkään lainaturvaa?
Genwort Financial keksi puolen vuoden ajan mitä erilaisempia syitä miksi he eivät voi maksaa meille lainaturvaa -kun lopulta ei ollut enää mitään syytä he keksivät nojata laittomaan työsopimukseen ? Uskomatonta ! Kaikki raha-asiamme menivät täysin sekaisin Genworth Financialin takia -jonka katsomme olevan täyttä huijausta -tätä ei voi suositella kenellekään . Tiedoksi -jos joku saisikin lainaturvaa niin hänen on maksettava tästä puolet veroa koska se katsotaan lisätuloksi.

7

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • albertE

Lainaturva-vakuutukset on AINA kusetusta.
      Ensinnäkin ne on aivan ylihinnoiteltuja, ja ehdot on aivan perseestä.
      Työttömyyttä varten on ytk ja liitot.
      Pysyvän työkyvyttömyyden ja hengenlähdön varalle löytyy sitten taas selkeästi halvemmat vaihtoehdot ihan kunnollisilta vähän vähemmän kusettavilta firmoilta.
      Sekin kannattaa huomioida, että jos lainaturvassasi on pysyvän työkyvyttömyyden vakuutus, onko se vain tapaturman varalta?(ei siis korvaa jos sairauden takia joudut pois töistä)

• toivotonsairastaja

Nyt on väärää tietoa, koska itse olen nilkkamurtumasta sairaslomalla joka päättyy 1.7. Hain pari viikkoa sitten tältä firmalta turvaa. Eilen oli tullut rahat tilille vähän päälle 1700. Veroja meni se mitä sivuverokortissa lukee, mulla 30%. Mielestäni tuo on parempi kuin ei mitään.

• dfgiiu

Paljonko olet maksanut vakuutusmaksua että sait tuon summan?

• Turha busines

Kyllä se Genworthkin maksaa, kun joutuu kovaa vastaan. Sääli vaan, että ammattijuristin käyttö maksaa. Mutta firman politiikka on yksinkertainen: ei makseta ja katsotaan kumman osapuolen pallit kestää riidellä pidempään... Pakkotiulanteessa maksetaan sitten kiltisti.

• """"""""""""""""""""

Lainavakuutukset on pankkien palkkiokoneita sillä palkkiot on turvatasosta riippuvainen 30-40 % (eli jos vakuutus maksaa 10.000 euroa pankki saa palkkioita
      3000 tai 4000 euroa)

• rma06

Lainaturvavakuutusta EI ole pakko ottaa. Jos pankki sitä vaatii, vaihda pankkia ja valita Finanssivalvontaan. On nimittäin kyseenalaista, onko lainaturvavakuutuksen vaatiminen hyvän finanssitavan mukaista, mikäli lainanhakijan vakuudet ovat muuten kunnossa.

Lainaturvavakuutuksen ehdot kannattaa sitten lukea erittäin tarkkaan. Korvausperusteet ovat tiukat ja vakuutuksenottajilla on usein epärealistinen kuva ko. vakuutukset kattavuudesta.

• TUOHTUNUT

Hei Olen tapaturmaisesti s-lomalla tammikuusta asti vuoden loppuun ja korjausleikkauksia tulossa , Tein hakemuksen vakutusyhtiöön,
      vastaus kielteinen. koska tulossa leikkauksia.
      minulla on lainaturva plus. Lähetin b-lausunnon ja työnantajalta todisteen. etten ole ollut työssä tänä aikana.vakuutukseen..

Kannattaako tehdä valitus,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe