Mulle todettiin viikko sitten keuhkoputkentulehdus ja sain siihen antibiottikuurin.
Pari päivää sitten menin uudestaan lääkäriin,kun keuhkot rohisee vielläkin ja yskittää ihan järkyttävästi ja sain sieltä astmapiipun jota pitää ottaa 2krt päivässä. Ja vielläkin keuhkot rohisee,mutta ei enään kauheasti yskitä paitsi jos hengitän syvään ulos niin silloin on pakko yskiä. Kauan tämä keuhkojen rohina oikein kestää? Antibiottikuuri loppuu sunnuntaina.
En jaksa enään!
Kiitos!
Kauan keuhkoputkentulehduksen rohina kestää?!
4
1140
Vastaukset
- kutenmyös
Hei mulla ihan sama juttu. NYt oon syöny antibiootteja 5 päivää ja edelleen kamalaa rohinaa:( Vähän lämpöä mutta olo on kyllä huomattavasti parantunu muuten. Mitä antibioottia syöt? Mulla Kefexin 750 mg x 2.
- Aloittajatäällä
Moikka! Vika tabletti menossa 10pv kuurissa ja söin siis Sandoz 150 mg 2xpv
Enään ei rohise mikään! Joten sulla luultavasti kestää viellä pari pv rohina jos ei jopa viikon,mutta se menee ohi,kuin itsestään! Kuumetta mullakin oli alkupäivät jopa 40 astetta. Paranemista sinne,ajan kanssa näköjään menee ohi. Kestihän sitä rohinaa jopa 2 viikkoa! Huh..- AloittajaTAAS
KORJAUS: Antibiottini oli siis Roxithromycin Sandoz 150mg.
- lkhhg
viikko ollu samaa tää ei helvetti lopu koskaa.. doximycin 150 mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613