Mulle todettiin viikko sitten keuhkoputkentulehdus ja sain siihen antibiottikuurin.
Pari päivää sitten menin uudestaan lääkäriin,kun keuhkot rohisee vielläkin ja yskittää ihan järkyttävästi ja sain sieltä astmapiipun jota pitää ottaa 2krt päivässä. Ja vielläkin keuhkot rohisee,mutta ei enään kauheasti yskitä paitsi jos hengitän syvään ulos niin silloin on pakko yskiä. Kauan tämä keuhkojen rohina oikein kestää? Antibiottikuuri loppuu sunnuntaina.
En jaksa enään!
Kiitos!
Kauan keuhkoputkentulehduksen rohina kestää?!
4
1246
Vastaukset
- kutenmyös
Hei mulla ihan sama juttu. NYt oon syöny antibiootteja 5 päivää ja edelleen kamalaa rohinaa:( Vähän lämpöä mutta olo on kyllä huomattavasti parantunu muuten. Mitä antibioottia syöt? Mulla Kefexin 750 mg x 2.
- Aloittajatäällä
Moikka! Vika tabletti menossa 10pv kuurissa ja söin siis Sandoz 150 mg 2xpv
Enään ei rohise mikään! Joten sulla luultavasti kestää viellä pari pv rohina jos ei jopa viikon,mutta se menee ohi,kuin itsestään! Kuumetta mullakin oli alkupäivät jopa 40 astetta. Paranemista sinne,ajan kanssa näköjään menee ohi. Kestihän sitä rohinaa jopa 2 viikkoa! Huh..- AloittajaTAAS
KORJAUS: Antibiottini oli siis Roxithromycin Sandoz 150mg.
- lkhhg
viikko ollu samaa tää ei helvetti lopu koskaa.. doximycin 150 mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885081- 141731
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631616Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271497Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91433Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit501137Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249299957- 192932
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7800