Mulle todettiin viikko sitten keuhkoputkentulehdus ja sain siihen antibiottikuurin.
Pari päivää sitten menin uudestaan lääkäriin,kun keuhkot rohisee vielläkin ja yskittää ihan järkyttävästi ja sain sieltä astmapiipun jota pitää ottaa 2krt päivässä. Ja vielläkin keuhkot rohisee,mutta ei enään kauheasti yskitä paitsi jos hengitän syvään ulos niin silloin on pakko yskiä. Kauan tämä keuhkojen rohina oikein kestää? Antibiottikuuri loppuu sunnuntaina.
En jaksa enään!
Kiitos!
Kauan keuhkoputkentulehduksen rohina kestää?!
4
1030
Vastaukset
- kutenmyös
Hei mulla ihan sama juttu. NYt oon syöny antibiootteja 5 päivää ja edelleen kamalaa rohinaa:( Vähän lämpöä mutta olo on kyllä huomattavasti parantunu muuten. Mitä antibioottia syöt? Mulla Kefexin 750 mg x 2.
- Aloittajatäällä
Moikka! Vika tabletti menossa 10pv kuurissa ja söin siis Sandoz 150 mg 2xpv
Enään ei rohise mikään! Joten sulla luultavasti kestää viellä pari pv rohina jos ei jopa viikon,mutta se menee ohi,kuin itsestään! Kuumetta mullakin oli alkupäivät jopa 40 astetta. Paranemista sinne,ajan kanssa näköjään menee ohi. Kestihän sitä rohinaa jopa 2 viikkoa! Huh..- AloittajaTAAS
KORJAUS: Antibiottini oli siis Roxithromycin Sandoz 150mg.
- lkhhg
viikko ollu samaa tää ei helvetti lopu koskaa.. doximycin 150 mg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5847628Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342896Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912085- 1281293
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911045
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892