Minulla on ollut vuosikausia erikoisia oireita: Kurkku on jatkuvasti ikään kuin tukossa, sitä pitää köhiä ja röhiä auki, joskus tuntuu että irtoaa vähän limaa. Lämpimän ruoan syömisen jälkeen usein tämä tukkoisuus vielä korostuu.
Lääkityksenä Aerius, joka ei myöskään paljon tunnu auttavan. Nyt kirjoitettiin jotkut Zyrtecin rinnakkaislääkkeet, kun yritän tulla raskaaksi ja silloin ei Aeriusta saisi kaiketi ottaa..
Allergia-ja astma-testeissä käyty ja prick-kokeen mukaan en ole millekään allerginen, eikä astmaa ole. Mitä tämä voi olla? Aikoinaan verikokeissa havaittiin pajuallergia, prick-kokeissa sitä ei näkynyt..mutta ei kai pajuallergiakaan voisi ympäri vuoden vaivata? Mikähän auttaisi.
Vuosia kestänyt outo "allergia", kurkun alueella
köhisijäN30
1
162
Vastaukset
- teija.dunder
Korva-nenä ja kurkkutautien lääkäri voisi tarkistaa nenän limakalvojen tilanteen sekä nielun ja sen perusteella voi miettiä lääkitystä uudelleen. Lähinnä nasal droping vaiva/ nielun limalvojen ärsytyksen merkit (refluksin mahdollisuus), kilpirauhasen tutkimisen tarve ovat tämän ehdotukseni taustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984