Eka kerta -gallup

?????????

1. Mikä asento?
2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi?
3. oletko mies vai nainen?

57

3992

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teetkö

      Naimisesta Vittu tai Mulkkutieteen väitöskirjaa?

    • ????????

      Ei vaan huvikseen haluan tietää onko joku menettäny sen muuten kuin lähetyssaarnaajassa. Kun itse olen kokematon, mutta haluan päälle :) Olen siis nainen.
      Terveisin AP

      • 1. Mikä asento?
        Minä pääsin eroon (en siis menettänyt) neitsyydestäni ollesani polvillani. Ratsastusasennossa saatoin määritellä oman asentoni ja paeta "tapista".

        2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi?
        Jätän kertomatta (ellet kerro ensin omaa ikääsi)

        3. oletko mies vai nainen?
        Olen nainen, paitsi joskus jotkut miehet sanoo, että olen sanallisesti sen verran pistävä ja itsetietoinen, että minussa on pakko olla jotain miestä (jos ei muuten niin ainakin on minun sisälläni käyneenä).


    • hei

      1. Olin alla 2.14 3. nainen

    • cvbnm

      1. alla, 2. 30v. 3. n

    • Pallokala

      1. Takaapäin aka doggie style
      2. 23v
      3. Mies

    • rosa-m.

      1. Lähetyssaarnaaja
      2. 17 (juuri täyttämässä 18)
      3. Nainen

      • 1993 ja ylpeä siitä

        Voi teitä pikkuisia kiimaisia teinipoikia.... O_O


    • rebuilld

      1. lähetyssaarnaaja & ratsastin
      2. 14..
      3. nainen

    • 02020202020202020202

      1. takaapäin
      2.15
      3.mies

    • Ristiina

      1. Takaapäin
      2. 16
      3. Nainen

    • auts

      1. Takaapäin
      2. 17
      3. Nainen
      Sattu :S

      • Anonyymi

        Koira-asento nuolemalla, olin 11vuotta.


    • :)

      1. olin alla, perus :D
      2. 20
      3. nainen

    • Myöhäämpä nusin

      1. Päältä panin, vosu alla pyöritti kahdeksikkoa, oli kokeneempi tyttö yli 18.
      2. Olin 17. 3. Mies

      • Hyi hitto....

        "vosu alla pyöritti kahdeksikkoa, oli kokeneempi tyttö yli 18."

        Aika löysä vosu on kyllä ollut, kun on pitänyt kahdeksikkoa pyörittää että on reiästä seinämät löytyneet, tiukempaan tavaraan riittää ei tarvii kahdeksikkoa veivata, tuntuma löytyy vähemmälläkin.


    • pörpöli

      1. Alla, lähetyssaarnaaja
      2. 14 olin silloin
      3. nainen

    • mare

      1.alla,lähetyssaarnaaja
      2.15
      3.nainen

    • Absutin

      1. Mikä asento?
      Alla

      2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi?
      Juuri täyttänyt 19

      3. oletko mies vai nainen?
      Nainen

    • N(43)

      1. Mikä asento? - lähetyssaarnaaja
      2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi? - 23 vuotiaana hoidatin asian suunnitelmallisesti pois päiväjärjestyksestä...
      3. oletko mies vai nainen? - nainen

    • Minätäältä

      1. Edestä
      2. 17
      3. Nainen

      Henkilökohtaisesti suosittelisin lämpimästi ns. doggy stylea ekalle kerralle, eli tyttö pylly pystyssä polvillaan ja poika sisään takaapäin. Aukko löytyy ilman suurempia survomisia ja kaiveluita, ja muutenkin "se" sujahtaa "sinne" sutjakammin takaapäin. Myös pojalle helpompi asento, jos on pojalle ekakerta, kun näkee, mitä on tekemässä ja mihin on tunkemassa.

      • Aijai...

        Lisäys vaan, että varsinkin kokemattoman pojan täytyy kuitenkin ymmärtää kaivaa se oikea reikä sieltä huulten välistä, eikä ruveta runnomaan siihen ylempänä selvempänä helottavaan reikään...


      • Anonyymi

        Juu ei varmasti ole ekakertalaiselle pojalle hellpoasento aivan sama mitä sinä sanot ainakaan jos tyttö/nainenkin on neitsyt vielä


    • juli:.

      1. lähetyssaarnaajan useemmat eri tyylit
      2.18
      3.Nainen

    • nuoriXXL

      1. Olin alla :P
      2. 13
      3. Nainen

      • Anonyymi

        Näistä mulla on oma epäilykseni monesti varsinkin tänäpäivänä että kuinka monessa tapauksista poika on ollut jo tyttöä hyväksikäyttävä täysi-ikäinen toki on jo kolmetoista vuotiaita tyttöjäkin joilla on hirveä hinku päästä neitsyydestään ymmärtämättä itse asiasta mitään mikä voisi itsestä edes tuntua hyvältä se kun on se itsetyydytys niin suuri häpeä ja syntiäkin vielä kaiken lisäksi se miksi mä en en ole niinkään kiinnostunu neitsyestä johtuu siitä että monesti kun naislla on se asenne että mikään ei riitä ja pitäs olla jotain parempaa ja itse on vasta seksielämänsä alottanu ja toisen pitäs olla kun joku saatanan john holmes joka ei kirjoitusten mukaan koskaan edes saanu täyttä seisokkia ja aidsiin taisi jopa menehtyä tänä päivänä sitä kutsutaan hiv tartunnaksi mitäs si vie keksikääs jotain parempaa ennen kun niiden huonojen kokemusten takia pilaatte muidenkin elämän kostamalla jollekin toiselle edelliseltä saamanne huonon kohtelun tai tartutatte seuraavalle edelliseltä saamaan sukupuolitaudin siitäkin kun voi saada syytteen pahoinpitelystä joka taas vaikuttaa mahdollisuuteen saada edes lapsensahuoltajuutta etävanhempana


    • behindbrowneyes

      1. Mikä asento?
      asennot vaihteli, alla ,päällä ja takaa
      2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi?
      14
      3. oletko mies vai nainen?
      nainen

    • Nyt paljon vanhempi

      Olin päällä, 14v, nainen.

    • _eloveena_

      1. Sylikkäin (Mies istui sängyn reunalla ja minä sylissä, kasvotusten)

      2. 16

      3. Nainen

    • ...............ddddd

      1. takaapäin
      2. 21
      3. nainen

    • naikkonen

      1. lähetyssaarnaaja, mies alla
      2. 18
      3. nainen

      • pentti69:D

        1,päällä 2,14 3,mies


      • Tyttö1997
        pentti69:D kirjoitti:

        1,päällä 2,14 3,mies

        Olin 8v ku harrastin seksiä ekan kerra ja harrastan vielki vaik oon 14v tyttö mut silti se on ihanaa ja mun poikaystävä nussii Mua iha saatana lujaa ja ihanasti!


      • kova nussija
        Tyttö1997 kirjoitti:

        Olin 8v ku harrastin seksiä ekan kerra ja harrastan vielki vaik oon 14v tyttö mut silti se on ihanaa ja mun poikaystävä nussii Mua iha saatana lujaa ja ihanasti!

        Nii... Kyllä,mutta et tiedä kuinka lujaa mää nussin että ei se sun poikaystävä ihan kovin nussija oo. Ps. Haluatko kokeilla munkaa


      • Anonyymi
        kova nussija kirjoitti:

        Nii... Kyllä,mutta et tiedä kuinka lujaa mää nussin että ei se sun poikaystävä ihan kovin nussija oo. Ps. Haluatko kokeilla munkaa

        Jäniksestä ei ole kun lisääntymään


    • Nimimerkkkini

      1. Lähetyssaarnaaja
      2. 24 v.
      3. Nainen

    • viinajussi

      1. Saarnaaja
      2. 21
      3. Mies

    • rsrhadgadgdg

      1) en muista

      2) 34

      3) m

    • hihi

      1. ihan ekalla kerralla oli lähetyssaarnaaja, pantiin 4 kertaa samana iltana ja seuraavaks oliki jo doggystyle :p semijees !
      2. 15vee
      3. nainen

      • oikeinko tosiaan

        ensimmäisellä kerralla neljä kertoo voi tokkiinsa sentään ja vielä noin nuorena,nytsitten pimppi,kun lähteensilmä yhtä lirisevä.


      • Anonyymi
        oikeinko tosiaan kirjoitti:

        ensimmäisellä kerralla neljä kertoo voi tokkiinsa sentään ja vielä noin nuorena,nytsitten pimppi,kun lähteensilmä yhtä lirisevä.

        Hyvin epätodennäköistä useimmiten mitä tyttöjä kuunnellu ensimmäin kerta tekee sen verran kipiää et epätodennäköistä toki mahdollista on kai niitäkin poika jotka osaa ottaa tytönkin huomioon eikä pelkästään sitä omaa tyydytystä


    • Se oli silloin

      housut pois ja pyllisty pierasu housut takasi,tulipa helpottava olo.

    • se oli silloin,

      kun olin 17v kokematon nuoripoika 28 vuotias pikkuserkku vei poikuuteni ja opetti rakastelun taidot

    • hihhiih1

      1. Mikä asento?
      - lähetyssaarnaaja , myös doggystyle

      2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi?
      - 15

      3. oletko mies vai nainen?
      - nainen

    • Gfrdfhk

      Saarnaaja
      13v
      Mies

    • Brottum

      Tyttöystäväni oli neitsyt tavatessamme ja ajattelin, että lähetyssaarnaaja olisi luontevin tapa ekalla kerralla. Kävi kuitenkin niin, kun makoiltiin aamulla sängyllä ja tyttöystävä oli vatsallaan, että aloin ikään kuin kiusoitella häntä hieman ja nousin hänen päälle siten, että kaluni oli hänen pakaroiden välissä. Meidän ei edes pitänyt harrastaa seksiä, sillä minulla ei ollut kondomeja mukana, mutta asia johti toiseen. Aluksi koskettelin häntä hieman kalun päällä alapäästä, sitten aloin vähän painella ja sanoin, että mieti, mitä voitaisiin nyt tehdä, jos olisi kondomeja. Painelin vähän enemmän, kun yhtäkkiä havahduin, että olen kokonaan hänen sisällä. Samalla tajusin, että olen todella lähellä laukeamista. Otin muutamat nopeat työnnöt edestakas, vedin kalun ulos ja ehdin juuri ja juuri, kun siemennesteet lensi kaaressa hänen selälle ja pakaroille. Hetki siinä naureskeltiin, että se taisi sitten olla hänen eka kerta.

      • Anonyymi

        Yhtäkkiä havahduit ketä kuvittelit mielessäsi naivasi


    • Ninnu88

      1. Aluksi lähetyssaarnaaja, sitten vaihdettiin ratsastukseen ja lopuksi doggy
      2. 15
      3. Nainen

      Mies oli 21-vuotias ja kokenut ja ohjaili.

    • HerttoniemenBeta

      1. Mikä asento?
      Poikuus - Lähetyssaarnaaja
      Neitsyys - Lusikka

      2. ikä kun menetit neitsyytesi/poikuutesi?
      Poikuus - 20
      Neitsyys - 16

      3. oletko mies vai nainen?
      Mies

      • Anonyymi

        Kuka sua kuustoista kesäsenä perseeseen paino kun neitsyyden noi niiku menetit


    • Lähetyssaarnaaja
      15 v
      Mies

    • Anonyymi

      1. Alla. Vanhan Asconan takapenkillä metsäautotiellä. Helvetin ahdasta ja hankalaa. Tyttö ei oikein ollut liukas ja kumikin ahdisti. Jonkinlaista ähellystä niin, että laukesin.
      2. 18, tyttö 16
      3. Mies

      Jatkan sen verran, että tuo ei jatkunut tuosta pidemmälle, vasta vuotta myöhemmin sitten aloimme toisen tytön kanssa harrastamaan seksiä säännöllisesti. Hän oli edelleenkin 16 ja minä 19. Hänen kanssaan tehtiin kaikki asiat "eka kertaa" läpi. Ne on vieläkin kirkkaana mielessä vaikka siitä on jo aikaa yli 25 vuotta. Eka kerta olin ihan päällä ja monta työntöä ei tarvinnut

    • Anonyymi

      Poikuus meni 15-vuotiaana ihan vain lähetyssaarnaaja-asennossa, tyttö oli 14. Toinen tyttöystävä oli 16, kun menetti neitsyytensä kanssani, olin itse 19 ja asentona vatsallaan maaten takaapäin.

    • Anonyymi

      1 lähetyssaarnaaja
      2.42v. vahapoika, kun sain pillua eka kerran
      3.mies

    • Anonyymi

      Mitäs luulit tämän gallupin kertovan sulle olen lukenu jostain joskus että nuorin synnyttäny tyttö on ollu jok seitsemän vanha eli varmaan kuusi kun menettänyt neitsyytensä mitä luulet onko hän moiseen suostunut vapaaehtoisesti ja jos poikien juttuihin on uskominen muistan jonkun joskus sanoneen aloittaneensa seksielämänsä kahdeksan vanhana kuinka itse en muista ettäkö mulla ois ennen kahdentoista ikää seisonu silloi aloitin kuivaharjoittelun anttilan postimyyntikuvaston kanssa toki pojallani oli aamuseisokki jo noin vuoden puolentoista vanhana et ei se ihan täysin mahdotontakaan voi olla

    • Anonyymi

      1.Nainen ratsasti päällä
      2. 21 v.
      3. mies

    • Anonyymi

      1. Olin vatsallani, mies tuli sisään takaapäin
      2. 14
      3. Tyttö

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe