Eli mulla on melko paljon yksittäisiä finnejä naamassa. Ei ole aknea, ei finnejä selässä, rintakehässä tai muuallakaan. Vain naamassa! Poskiin tulee sellasia melko isoja, oon laittanu sitä suunraikastajaa joku Vademecum ja auttaa joskus mut ei aina. Mulla on tosi herkkä iho ja rasvottuva. Käytän arkipäivisin meikkivoidetta ja täsmähoitoa(Lumene Natural code) ja irtopuuterii (max factor). Ja putsari ei ole geelimäinen iho-ongelmalliselle koska se on liian "kovaa ainetta", mut kasvovesi ja kosteusvoide on rasvoittuvalle iholle. Putsari siis ihan normi. Niin ja putsaan aamuin illoin ja käytän kasvovettä ja kosteusvoidetta aina.
Eli mulle tulee yksittäisiä finnejä jokka ei lähe pois. Vaikka ei purista jää silti sellanen jälki. nenässä mustapäitä. MITEN SAAN NE POIS?
Toivottovasti joku osaa auttaa tän pohjalta! Tarviin oikeesti apua!! Saa ehdottaa hyvii meikkei ja ihonhoituotteita myös!
Miten finnit pois? HUOM EI AKNEA
7
180
Vastaukset
- 15 v. tyttö
Auttakaa!:>
osaaks kukaa sanoo sit edes että mikä meikkivoide ois hyvää? Ku toi natural code tuppaa kuluu pois ja vaa tekee näpyistä enemmän huomattavia :/ - kokemusta on kauan
Lorealin Pure Zone kasvovesi on minusta todella hyvä, sillä se ottaa loputkin meikkirippeet pois naamaasta. Apteekista kasvojen pesuun Sebamediä.
Rimmelin puuteri ja meikkivoide ovat minusta myös hyviä tuotteita. Saa normaalista tavaratalosta, eikä maksa ylettömiä. - 6+15
Itselläni on meikinpoistamiseen käytössä Lumenen hellävarainen puhdistusemulsio, meikit lähtee kyseisellä aineella älyttömän hyvin. Samaan sarjaan kuluu myös kasvovesi. Ja mitä meikkeihin tulee mene käymään esim. Body Shopissa ja pyydä myyjää suosittelemaan sinun kasvoille sopivia meikkejä. Osta apteekista finneihin basironia. :)
- 15 v. tyttö
Onks noista mikkää niinku kauhee kalliita? osaaks sanoo vaik body shopin hintaluokkaa yhtää?:/
- 1+11
15 v. tyttö kirjoitti:
Onks noista mikkää niinku kauhee kalliita? osaaks sanoo vaik body shopin hintaluokkaa yhtää?:/
Lumenen hellävarainen puhdistusemulsio maksaa vähän yli kympin (samoin kasvovesi) ja toki Body Shopin meikit on hieman kalliimpia kuin marketin tuotteet, mutta pitää myös muistaa, että onhan ne paljon laadukkaampiakin. Oma irtopuuterini (Body Shopista siis) maksoi n. 27 euroa. Käy ihmeessä kumminkin katselemassa, kyllä sieltä vähän halvempiakin tuotteita löytyy.
- 58476
Turhaa tuhlata rahoja tuollasiin. Ei markettien meikit ole yhtään huonompia, vaikka ovatkin halvempia. Oon yleensäkin sitä mieltä, että se näppy tulee kyllä sisältä päin. Ihan sama mikä meikki on päällä.
- 67485
Itse asiassa on, jos nyt puhutaan lähinnä puutereista ja meikkivoiteista. Et löydä marketista yhtäkään meikkivoidetta jossa ei olisi silikonia. Silikoni aiheuttaa monille näppyjä ja finnejä, ei toki kaikille. Se, että halppismeikit eivät ärsytä sinun ihoasi ei tarkoita (jos edes olet nainen), että niin olisi kaikkien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709