Vuoden paras lehtijuttu

vertteli

Aamulehden juttu homojen eheyttämisestä on valittu vuoden parhaaksi ajattomaksi lehtijutuksi. Jutussa seurattiin eheyttämistä kannattavan Andy Chambersin puhetilaisuutta Jyväskylässä, jossa oli paikalla myös vl-taustainen homoseksuaali Riku Karppinen.

Lue lisää: http://www.aamulehti.fi/Kulttuuri/1194742148742/artikkeli/nelja voittoa aamulehdelle - raportti homojen eheyttamisesta oli paras juttu.html

8

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnen tapauksia.

      VL-uskonnossa homoseksuaaleja ei eheytetä, vaan heidät savustetaan ivaamalla, pilkkaamalla ja syrjimällä ulos yhteisöstä, etteivät ole häiritsemässä virallista oppia.

      Vai tunteeko kukaan yhtään vl-homoseksuaalia? Itse tunnen lapsuuden ja nuoruuden vl-kaveripiiristäni useita homoseksuaaleja, jotka kaikki on painostettu pois vl-uskonyhteisöstä. Siellä ei kertakaikkiaan voi homoseksuaaliksi syntynyt elää vl-uskovaisten järjettömän homovihan vuoksi.

      • hetero veeäl

        Tunnen montakin. Osa lähti pois kokonaan. Entiset vl-kaverit ovat nyt heille tavallisia kavereita. Asiat on puhuttu pois ilman riitoja. Kalassa käydään niin kuin ennenkin, paitsi nyt kalareissuilla on yksi ylimääräinen mies. Elämäähän tämä vain on.


      • VL = EI HOMOILLE.
        hetero veeäl kirjoitti:

        Tunnen montakin. Osa lähti pois kokonaan. Entiset vl-kaverit ovat nyt heille tavallisia kavereita. Asiat on puhuttu pois ilman riitoja. Kalassa käydään niin kuin ennenkin, paitsi nyt kalareissuilla on yksi ylimääräinen mies. Elämäähän tämä vain on.

        Hyvä, että vl-uskovaistenkin joukossa löytyy ihmisiä, joille nämä Ry:n "homot pitäisi viedä kaikki saunan taakse" -jutut eivät kolahda.

        Jokainen tuntemani vl-uskovaiseen kotiin syntynyt homoseksuaali on savustettu pois yhteisöstä.


      • armonoppilas

        Huomautan että on epätieteellistä ja virallisten tutkimustulosten vastaista väittää että joku olisi syntynyt homoseksuaaliksi. Kyllä homoseksuaalisuus on asennesynti joka kehittyy vasta ihmisen myöhemmissä kehitysvaiheissa, paljon myöhemmin kuin syntymässä. Viralliset tutkimustulokset osoittavat sen, joten en ole tässä vain kertomassa omaa mielipidettäni asiassa, vaan kerron että mikä asiassa on fakta.

        Ottakaa asioista pragmaattisesti selvää, ettette kirjoittele mitä sattuun todellisuudesta poikkeavia väitteitä/mielipiteitä.

        Sitäpaitsi monet homot loukkaantuvat siitä jos väitetään että homous ei muka ole heidän oma valintansa, vaan muka syntymäominaisuus (joka on myös vastoin tieteellisiä tutkimustuloksia).


      • ei nyt tosiaankaan
        VL = EI HOMOILLE. kirjoitti:

        Hyvä, että vl-uskovaistenkin joukossa löytyy ihmisiä, joille nämä Ry:n "homot pitäisi viedä kaikki saunan taakse" -jutut eivät kolahda.

        Jokainen tuntemani vl-uskovaiseen kotiin syntynyt homoseksuaali on savustettu pois yhteisöstä.

        Sinulla on sitten olluthuono säkä. Tunnen henk.koht. 3 ja tiedän muutaman muun. Jokaisella heistä on hyvä suhde kavereihin ja kotiin. Kukaan ei ainakaan mulle ole puhunut savustuksesta yhteisöstäkään.
        Sinä sen sijaan vaikutat tosi negatiiviselta homoksi, vai oletko transu?


      • Kloppi

        Lueppa uusimmasta kotivinkistä onko Riku savustettu ulos...


      • chris_hitchens
        armonoppilas kirjoitti:

        Huomautan että on epätieteellistä ja virallisten tutkimustulosten vastaista väittää että joku olisi syntynyt homoseksuaaliksi. Kyllä homoseksuaalisuus on asennesynti joka kehittyy vasta ihmisen myöhemmissä kehitysvaiheissa, paljon myöhemmin kuin syntymässä. Viralliset tutkimustulokset osoittavat sen, joten en ole tässä vain kertomassa omaa mielipidettäni asiassa, vaan kerron että mikä asiassa on fakta.

        Ottakaa asioista pragmaattisesti selvää, ettette kirjoittele mitä sattuun todellisuudesta poikkeavia väitteitä/mielipiteitä.

        Sitäpaitsi monet homot loukkaantuvat siitä jos väitetään että homous ei muka ole heidän oma valintansa, vaan muka syntymäominaisuus (joka on myös vastoin tieteellisiä tutkimustuloksia).

        Mietipä ihan hetki asiaa inhimilliseltä kannalta mikäli sinussa sellaista löytyy. Jos ihmisen seksuaalisuus olisi valinta niin kuinkahan moni mahtaisi valita pilkan, ivan, luonnottomaksi haukkumisen ja joissain maissa hengenmenetyksen tai ainakin vankeuden.


    • vdvs

      No, tossa jutussa tuo eheyttäjä on joutunu lastenkotiin eikä miesmallia ole ehdottomasti lapsi tarvii sekä äidin että isän. Ikävää, että Riku menetti uskon ja että on homo. Kasvoiltaan kaunis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe