muukalaislegioona

mietiskelijä22

Moi! tietääkö kukaan tuosta yhdistyksestä mitään? Entä onko täällä halukkaita sinnepäin? itseäni kyllä kiinnostaisi

33

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeClair

      Tuossahan noita on ohjeita liittymiseen:

      http://www.legion-recrute.com/en/condition.php?SM=111

      Yhdistykseksi en ehkä menisi kutsumaan, mutta eipä legioonassa palvelleet taida pahemmin tekemisiään mainostaa. Henk. koht. ei kyllä kiinnosta laisinkaan lähteä pulisemaan ranskaa ja tekemään fransmannien likaisia ja vähemmän laikaisia töitä.

      • legioona rulettaa

        "tekemään fransmannien likaisia ja vähemmän laikaisia töitä"

        Ranska tekee kuules todella arvokasta työtä kansainvälisissä humanitäärisissä tehtävissä ja taitaa legioona olla maailman eliitein ja kokenein humanitäärisvoimankäytöllinen yksikkö. Ovat käyneet suojelemassa paikallisia ja pelastamassa eurooppalaisia siviileitä viime aikoina mm. Kongossa, Zairessa, Liberiassa, Norsunluurannikolla ym ym. Parhaiten porukka tunnetaan varmasti vuoden 1978 pelastusoperaatiosta Kolwezin alueella Afrikassa. Mukaan sitten vielä YK-operaatiot entisen Jugoslavian alueella sekä Lähi-Idässä.

        Hieno porukka ja hienoja miehiä!


    • olin siellä 15 vuotta,en tiedä montako ihmistä tapoin,vastaus on erittäin paljon,parinkymmenen jälkee noita viitti laskea

    • kyllähän legioona kovettaa,mut ilkimys olin ennen sitäkin, 15 vuotta tappokoneeksi koulutusta, pakkohan sen on jälkensä jättäää,mut olin hyvä noissa hommissa mistä ei puhuta, hirmusti mitskuja ja ylennys vääpeliksi(uskokaa vääpeli on legioonassa iso herra)

      • scarface58

        Ottaisitkoo


      • scarface58

        Ottaisitko yhteyttä. Saman katainen menneisyys


    • en minä paljon ihmisiä tappanut,käykää ruandassa ei ne ihmisen titteliä ansaitse

    • ilkeetä oli touhu jossain afrikassa,legioona ei ota vankeja,mut en suosittele myöskään vangikse jäämistä,luultavasti ei ne ollut kuullutkaan mistään wienin sopimuksesta sotavankien kohtelu säännöistä eihän legioonakaan niitä noudattanut,miten ois noudattanut kun ei vankeja ole,voitte arvata mitä tapahtui antautuneille,algeriassa heitettiin koptereista pihalle,tietysti ilman laskuvarjoa,sota on julmaa,legioona on maailman ilkein tappokoneisto,siksi sitä pelätäänkin,muka sisseiltä meni paskat housuun kun kuulivat että legioona tulee rauhoittaa tilannetta

    • mun aikaan legioona ei ollut vastuussa tekemisistään kellekkään,nyt se on liitetty ranskan armeejaan,eli pikkasen muuttunut,voipi olla ettei siellä enää saa tehdä mitä haluaa

    • mietiskelijä22

      Kyllähän ne tekee varmasti kaikenlaista. Minkäköhän takia niistä asioista ei puhuta porttien ulkopuolella? kuka tietää

    • ei ne vaan me,aikoinaan legioona ei ollut vastuussa kellekkään,mitä se kellekkän kuului mitä siellä tehtiin,hallituksen hiljainen hyväksyntä,en viitti kertoo mitä kaikkee siellä tehtiin,voisin joutuu haagiin sotarikoksta

    • se oli puhdas tappokoneisto ,ranskan valtio puisteli päätään että ei me ne oli legioonalaisia sen takia se perustettinkin

    • nyt ne sen legionankin liittivät ranskan armeejaan,pelkäsivät liikaa,legioona ei ole kuuliainen ranskalle eikä eulle,legio patria nostra,pannaan suomennos ranskaa taitamattomille,legioona on isänmaamme,pitää paikkansa vieläkin ei siellä mitään maata kunniotettu,edes ranskaa,ihmiset tulee sieltä sun täältä,kaikille oli yhteystä juurettomuus,paitsi legioona,se on mun isänmaa edellen

    • hyvä on, 15 vuotta aivopesua toimihan tuo

    • sori jos on pikkasen kirjoitusvirheitä,käytin pelkkää ranskaa 15 vuotta,luulen osaavani suomea vieläkin,mut jotkut sanat tökkii

    • ruandan helvetin läpkäyneenä ei jumalaan jaksa uskoa,ei antaneet armoa naisille eikä lapsille ,ei mekään niille

      • sota on sotaa

        Ei tietenkään sodassa kenellekään armoa anneta. Dresden, Nagasaki ja Hiroshima olivat täynnä siviileitä kun ne tuhottiin maan tasalle, silti lapset paloivat kiinni sulavaan asfalttiin, naiset, vanhukset, kaikki. Ja näin sen pitääkin olla jos sotimaan kerran ryhdytään; ei armoa, ei minkäänlaista, ei kenellekään.


    • tultiin paikalle mut liian myöhään ,ei mitään enää voinut,arvaatkin mitä tehtiin paskoille kun kiinni saatiin

    • se se oli totaalista sotaa,jos olit eri heimosta henki pois olit nainen tai lapsi mitäänväliä,ei ollut meilläkään kun tultiin tilannetta rauhoittaa,se oli saatanan paskaa puolin ja toisin,en ole ylpeä,kunniamerkkejä tuli,olen heittänyt ne mäelle
      ei kehtaa pitää,tietää miten ne hankittiin

    • mietiskelijä22

      No näytätte tietävän asiasta! Nykypäivän legioona, miten poikkeaa entis ajoista. Entä pääseekö sieltä enään maailmalle? Mitä luulette. Itseolen kyllä lähdössä, piti lähteä ensikuussa mutta joudun syystä tai toisesta siirtämään sitä. Menen kun aika on oikea. Kiitos etukäteen

      • Kepi noire

        Itse värväydyin 1967 Strassbourgissa. Siitä sitten Marseilleen ja Korsikalle koulutukseen. En osaa kieltää enkä käskeä. Itse olin 19-vuotias. 8 vuotta meni Afrikassa ja Mururoalla. Karkasin kerran, mutta jouduin jalka poikki selliin. Hoitivat ja jäin vuosiksi. Kopteripudotukset jäivät. Upseeriksi ei ollut muilla kuin ranskalaisilla mahdollisuuksia silloinkaan. No joku saksalainen kyllä. Se oli silloin legioonan toinen virallinen kieli. Homma ei häirinnyt, mutta nyt vanhana ovat painajaiset tulleet ilmoittamatta.


    • voi yrittää,taustat tutkitaan tarkkaan,se kuuluu ranskan armeijalle,mun aikaan (70luvulla se ei ollut vastuussa kenellekkään) silloin se oli paha,olin minä tahitilla ja gayanassa ja monessa afrikan maassa ja tietysti korsikalla pitkään ja siellä sun täällä mistä ei puhuta

    • alussa ei paljon lomia ole,sitkun uusit sopimuksen ne uskoo ettet karkaa lomia on enemmään kuin jaksaa pitää,palkka nousee rajusti,15 vuotta ja täysi eläke,itte pääsin 35 vuotiaana eläkkeelle

    • lomilla voi tulla suomeenkiin,ne antaa höpöpassin,eihän sulla olle edes ajokorttia sinäaikana

    • ns. taistelualuille tai merentakasiin paikkoihin kun pääsi,palkka nousi kummasti
      eipä se palkka pääasia ollut,legioona pitää huolen omistaan,lomilla meni mitä meni

    • mietiskelijä22

      Mmm varmasti. Miten muutti teitä ihmisinä? Multa kysyttiin että, jos lähtee talvella legioonaan niin kannattaakohan sinne ottaa jotain lämmintä päällepantavaa? En osannut itse tuohon vastata. Joku siellä palvellut kirjoitti eräässä blogissa että jos syksyllä lähtee niin sillon kannattaa

    • HeperSussu

      Eiköhän kaikissa asevoimissa (paitsi Suomen, jos iso liikenannallepano sattuisi kohdalle) anneta vermeet, pelit ja rensselit ihan firman puolesta. Varmasti jannut ostelevat omiaankin, eihän siitä mitään.

      Sitten kuin katsoo tuolta aiemmasta linkistä: "You can only enlist in mainland France
      (Free board, lodging and clothing are immediately provided)"

    • syrjäytynyt.

      kylläpä näilläkin sivuilla puhutaan aivan mitä sattuu .ja kun ei näemmä ole tietoa monellakaan .lopettakaapa haaveilu ! älkää kirjoittako mistä ette tiedä .on hyvin pieni määrä suomalaisia jotka ,ovat palvelleet ko armeijassa ,ja uskompa etteivät tänne kirjoittele .ja jos kirjoittavat ,niin se onkin luku sinänsä sitten.

    • fmgmgtm

      Ei kannata lähteä. Siellä on ihan liikaa kaikkea paskaa. Ja on pakko laulaa kaameita skeidalauluja marssiessa.

      Mun listalla on 6 raatoa ( Côte d'Ivoire) . Lähdin lätkimään, kun pääsin ensi kerran lomille.

      • 0´0ä´ä´ä

        Mach 58 on lukenut Kyösti Pietiläisen "kirjallisia tuotoksia".

        Vai 15 vuoden jälkeen vääpeliksi. Joopajoo.


      • uuugii
        0´0ä´ä´ä kirjoitti:

        Mach 58 on lukenut Kyösti Pietiläisen "kirjallisia tuotoksia".

        Vai 15 vuoden jälkeen vääpeliksi. Joopajoo.

        Jos Mach 58 on ollut legioonassa, minä olen Mikki Hiiri.

        Mikä on Corvée ?

        MItkä ovat Rangerit?

        Kuka on legendaarinen kouluttaja Lopez?


      • SOTATIETÄJÄ 88'
        uuugii kirjoitti:

        Jos Mach 58 on ollut legioonassa, minä olen Mikki Hiiri.

        Mikä on Corvée ?

        MItkä ovat Rangerit?

        Kuka on legendaarinen kouluttaja Lopez?

        Corvee on paikallinen grillimakkara.

        Ranger on komppanian pitkämunaisin mies.

        Lopez oli ensimmäinen joka ymmärsi kepi blancin ja norsunvitun välisen yhteyden.


      • Anonyymi
        uuugii kirjoitti:

        Jos Mach 58 on ollut legioonassa, minä olen Mikki Hiiri.

        Mikä on Corvée ?

        MItkä ovat Rangerit?

        Kuka on legendaarinen kouluttaja Lopez?

        Corvee cartier Nenä kiinni maassa siivoten,,,,rangerit maihinnousukrngät soljilla….lopez kunnon jätkä oliko portugalista


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe