Ujostuttaako vai eikö oo kiinnostunu?

APUA TOSI PAIKKA

Eli olen jo pidemmän aikaa ollut hyvin ihastunut leijonamieheen. Sain hänen numeronsa yllättäin Oltiin muutaman kerran lähetetty hänelle "moi". Kun sitten kysyin häneltä hänen syntymäpäiväänsä, ja hän vastaa: "Et lähetä enää viestejä" Ô.Ô Se oli eka vastaus minkä hän lähetti! Sanoin vaan siihen: "ei sit" & kerroin etten itse kaikkia viestejä edes lähettänyt. Sillä ystäväni olivat niitä "moi" viestejä lähettäneet. Ja hän tokaisee siihenkin "Ei kiinnosta", ja mä sitte: "Okei :-@"

Oliskohan tässä kyse nyt liiasta ujoudesta, ettei hän uskalla jutella minulle. Vai joko siitä ettei häntä todellakaan kiinnosta? Ô.Ô Tarvitsisin tähän teiltä kovasti vastauksia.

Kaiken lisäksi, hän on jo pidemmän aikaa tiennyt tunteistani. Hän on jopa joskus hymyillyt minulle kun on katsonut minuun. "HUOM: Hän on Leijonamies, sieltä loppupäästä, Elokuun 14-23 päivä väliltä." Onko tämä normaalia käytöstä Leijonilta? Kaverini lohduttei minua tästä sillä että, se on yli ujo, koska kamuni oli hänen kanssaan samalla ala-asteen luokilla. Hän on oikeastikkin AIVAN LIIAN UJO..... :'C

Ei sillä että olenhan minäkin ujo, mutta kyllä mä puhun jos joku mulle tulee puhuun, ja harvemmin itse alotan edes kellekkään jutteleen... D;
Mutta olkaas kilttejä j vastailkaa tähän. Olen lukenut et Leijonamiehet on itsrakkaita, ja sellasii ylimielisii. jotka haluaa "saalistaa" itselleen naisen... :o mutta tämä henkilö on niin ujo että, luulisi sen olevan hänelle mahdottomuus. Kiitos avustanne niille jotka auttaa.. PS: Itse olen häntä 2kk vanhempi Kaksosnainen. Eli horoskooppien, ja muun taustatiedon mukaan, hän ja minä sovitaan hyvin yhteen. :D ite oon syntyny 4.6....

8

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghstrh

      Horroskoopin mukaan leijonat ovat rohkeat johtaja tyypit jotka haluavat määräillä ja myös sitä mitä kerroit, kuitenkaan horroskooppi ei oikeasti kerro mitään ihmisestä.

      Tekstiviestit on huono tapa kommunikoida, koska niitä voi tulkita monella tavalla. Näyttää kuitenkin, ettei hän ole kiinostunut, ujot yleensä jättävät kokonaan vastaamatta. Kannattaa käydä puhumassa hänelle kasvokkain.

    • ?????

      Ei oo kiinnostunut.

      • jatka matkaa

        Jos mies ilmoittaa kirjallisesti "ei kiinnosta, älä lähetä viestejä" - niin se tarkoittaa sitä. Ujo ei kehtaa laittaa noin yksiselitteisiä viestejä.


    • Noh!!!

      Ompas huonotapaisen kuuloinen sälli :D. Ei tosta ota selvää että onko ujo vai mitä. Kuulostaa ainakin suht sisäänpäinkääntyneeltä. Ja ihan vinkkinä vaan, horoskoopit ovat aivan huubahaabaa. Sun pitää ottaa ihan kokemuksen ja tutustumisen kautta selvää tosta jätkästä. Mua ainakin vituttais aika huolella jos joku tekis musta oletuksia horoskoopin perusteella :D.

    • JK

      Ei täällä ketään voi tietää vaikka kuin selittäisit

    • kaikkea sitä...

      Voi lol, joku horoskooppiuskovainen akka, joka raiskaa kaikki viestinsä läjällä hymiöitä. En olisi kovin kiinnostunut minäkään...

      • jatka taas matkaa

        MIkä on positiivinen asia koska ette sopisi toisillenne :)


    • gdsfgdsfsg

      okei.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe