Näin voit suudella

knkn

Kirjoitin blogiini siitä, miten toista kannattaa alkaa kosketella ja miten voi päätyä suutelemaan. Itselleni on ollut näistä vinkeistä suuri hyöty, toivottavasti sinullekin on. Täältä löytyvät molemmat kirjoitukset:
http://jaanmurtajat.blogspot.com/search/label/suutelu

Oletko samaa mieltä kuin nuo kirjoitukset? Lisävinkkejä?

13

3332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja.

      Kyllä, olen samaa mieltä! Suomalaiseen tervehtimiskäytäntöön voisi vielä ottaa myös poskisuudelmat. Se madaltaisi kynnystä myöhemmin tapahtuvaan "oikeaan" suutelemiseen.

    • neferie

      Totta. On tosi outoa, kun esim. jotain hyvää kaveria ei ole tullut moneen vuoteen halattua, koskettua tms. Tuntuu aika eristetyltä...

    • hauskaina

      Juuri mietittiin työpaikalla, kuinka kaikenlainen tuttavallinen koskettelu tuo hyvän mielen. Ja miksei myös romanttinen koskettelu, kun kaksi ihmistä tykkää toisistaan :)

    • narsija

      Tuo katsekontakti on tärkeä. Ilman sitä harvoin tulee jutusta mitään syvempää.

    • pheobe2

      Koskettelu on sellainen taito, jota pitäisi Suomessa opettaa jo ala-asteella. Sen voi harjoitella luonnolliseksi ja sitten sujuu niin kaveri- kuin parisuhdejututkin helpommin kaikille.

    • rople

      Kunhan uskaltaa näyttää sen, että on toisesta kiinnostunut (ja molemmat tekee sen), niin yleensä on aika helppoa päätyä suutelemaan. Mutta sen kiinnostuksen näyttäminen vaatii kyllä aika paljon uskallusta...

    • ajankaveri

      On siistiä, kun nykyään toi kiinnostuksen näyttäminen, suutelu ym. tulee luonnostaan ja on helppoa. Mutta kyllä vaatikin monen vuoden totuttelua ja harjottelua! Ystävällinen koskettaminenkin ainakin helpompaa kun ennen vaikka ei luonnollista vieläkään ole.

    • Soppih

      Haastavaa kun nykyään tulee sähköisesti aika paljon yhteydenpidosta tehtyä, niin suutele sitten siitä yht'äkkiä luonnollisesti :/

    • rohves
    • tsutsu

      Lähelle meneminen ja silmiin katsominen = toimintaa!

    • rentop

      Vitsi kun tätä tuli stressattua teininä :D Siinä meni monta pussailuvuotta hukkaan. Taisin olla 18, kun viimein uskalsin, ja mahdollisuuksia olisi ollut ala-asteelta alkaen, jos vähän olisin lähtenyt mukaan ja/tai ollut aloitteellinen.

    • innokaskokeilemaan

      Kaikenlaiseen sitä löytyykin ohjeita eli lukemaan vaan ja toteuttamaan :D

    • exarkajalka

      Käytäntö opettaa parhaiten. Kynnys vaan alemmaksi ja harjoittelemaan.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe