Oikeesti :( oon 18 ja en oo rakastunut kehenkään koska en tunne ketään kiinostavia tyyppejä paitsi yhen mutta siihen ei syistä ole mahiksia ja asian olen jo unohtanut, suuteleminen on ihanan houkuttelevaa ja olisi kiva kokea se jonkun kanssa kenestä oikeesti tykkää mut vittu kun en ikinä saa tai edes löydä ketään!
pelkään etten saa ikinä ensisuudelmaa :(
9
473
Vastaukset
- ToinenOnneton
Ymmärrän huolesi. Itsellä on 20 mittarissa, eikä elämäni naista ole löytynyt.
Suudelmia on tasan nolla. Vaikka olenkin mukava, huumorintajuinen, enkä näytä aivan peikolta, niin ujous pitää sinkkuna.
Ymmärrän siis tuskasi. - msfmåfkewå
Kyllä te molemmat vielä jonkun löydätte, jos niin on tarkotettu ja eiköhän niin oo! Just joku oli sanonu jossain että löysi ekan kumppaninsa 22-vuotiaana mutta kyllä kannatti odottaa! Mä oon kans 18 ja sain ekan pusuni eilen. Kuulostaa ehkä tylsältä mutta kärsivällisyyttä peliin :)
- ELämä?
Positiivinen asenne päälle =) Koko elämä edessä
- VARMASTI
menkää baariin ettimään kännisiä tyttöjä nii siitä se lähtee..
- qwwerrrt
naisilla on helpompi saada kumppani kuin miehillä kun miehet hakevat yleensä naiset eikä toisin päin
- aqwqrg
qwwerrrt kirjoitti:
naisilla on helpompi saada kumppani kuin miehillä kun miehet hakevat yleensä naiset eikä toisin päin
Mutta jos mies ei uskalla, hän jää yksin
- D:
ei kannata pelätä. mää oon 25 ja sain ihan hiljattain vasta ensisuudelma. kyllä sinäkin vielä sen saat
- p
:) onnea!!!
- Heii...
Olen itse pussannut poikaa poskelle tasan kerran, kun olin ala-asteella ja siinä kaikki. Olen kai hieman ujo ja osa siitä on kai vanhempien syytä. En halua pussata ketä vaan kännissä olevaa tahmatassua, mutta mukava poika ei vaan tunnu olevan yleinen laji... En myöskään halua, että ensisuudelmani näyttää kahdelta ankeriaalta syömässä toisiaan, kun sitäkin on nähty ja melkein oksettaa. Olen pian 19 BTW.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244842
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333563Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543454Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203360Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282690Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint162377Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142185Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774