Tahtoisin kysyä että onko täällä muita joita hävettää syöminen jos on seuraa? Esim kammoksun ajatusta että menisin jonku naisen kanssa treffeille syömään. En yksinkertasesti pystyis siihen. Vaikka olisinkin ns turvallisessa seurassa esim sisarusten kanssa niin syöminen hävettää aina. Otan aina huomattavasti vähemmän ruokaa mitä tarviisin ja monesti joudun olemaan nälässä sen takia. Ja kyllä, olen lihava, 130kg mies. Ja ei, en ole teini vaan 25 vuotias. Syön toisinaan isoja annoksia, siis todella isoja. Niitä en kehtaa näyttää kenellekkään. Joskus esim mäkkärissä asioidessani menen aina autolla drive-iniin ja pyydän myyjää tekemään kaksi laskua jotta myyjä ei arvaisi että syön kaiken itse. Toisen laskun maksan käteisellä, toisen kortilla. Ja turha tulla haukkumaan läskiksi, tiedän varsin hyvin että pitäisi laihduttaa. Se vähentäisi esim diapeteksen riskiä jota pelkään yli kaiken et mulle tulis semmonen.
Onko ketään vastaavassa tilanteessa olevia?
Asiallisia vastauksia kiitos!!
Syöminen hävettää
2
98
Vastaukset
- LoveAngelMusic
Jep. Sama homma. Ja olen kärsinyt siitä aina :(
Mulla on syömishäiriö ja osittain oireilee juuri noin että muiden nähdessä syö tosi vähän. Hävettää jollain tapaa.
Mutsini vahti syömisiäni kun olin pieni ja ehkä se on sieltä jäänyt? Se arvostelu ja tyyliin et 'tytöt on hoikkia'.
Olen nyt päässyt siitä aika hyvin eroon. Ihan hyväksymällä itseni ja pikkuhiljaa myös kroppani?- Nimim 5 vuotta masentunu
Mua on taas pikkupojasta asti nimitelty läskiks vaikka en ole oikeesti ollut ennen kovin lihava. No nyt olen. Suurin osa painostani johtuu lääkkeistä. Kiusaa tämä lihavuus ja sen tuomat itsetunto-ongelmat.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497