Kirjoitin äsken avauksen mutta kirjotan nyt toisen eri aiheesta. Mua vaivaa asia että en OIKEESTI tiiä että olenko unessa vai onko tää totta. Mietin tätä asiaa monesti. Tää vaan tuntuu että tää on unta. Pahaa unta. En aina saa vastausta kun tätä mietin mutta joskus totean että todennäkösesti tää on totta sillä mä kumminki nukuin tossa yöllä joten on aika pieni todennäkösyys että uni ois näin pitkä ja että olisin useesti nukkunut unessa. Tää saattaa kuulostaa tosi sekavalta, sekavalta minusta itsestänikin tuntuu. Joskus tuntuu että tulen hulluksi kun ajattelen tätä.
Kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
Olenko unessa?
6
340
Vastaukset
- x
Elämämme on unta ja vain luulemme sitä todellisuudeksi.
- L.A.M
Dissosiaatio ?
- Nimim 5 vuotta masentunu
L.A.M kirjoitti:
Dissosiaatio ?
Hyvä huomio L.A.M.. En oo tullu ajatelleeks moista. Voi olla sitäkin. Mä oon pelänny on jotain skitsofrenian alkuoireita ku mul muutenki on psykoottisia oireita. (psykoottisia läpilyöntejä.
- kokemustalöytyy
ahdistuneisuus ja masennus itsessään jo aiheuttaa tota kun jatkuu tarpeeksi pitkään.
- No worries babe
Itsekki on tullut tuota asiaa mietittyä pienestä pojasta asti ja ei se tarkottaisi, että on skitsofrenia jos moista miettii, varsinkin pilvessä on hauska ajatella moista ja sitten käy vielä ihan tunteella ajattelemaan, että unet ovat aikamatkustusta(?)
Kuullostaa kyllä hullulta, mutta on se hauska välillä pysähtyä ja miettiä, että mistä tietää onko tämä elämä edes totta, ja olemmeko jossain unessa toisessa universumissa. Näin tekevät ihan terveet ihmisetkin. - Anonyymi
On ollut samanlaista minullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579