Kertokaas joku viisaana onko tuommosen vanhan yammun kaukosäätölaitteen avaaminen hankalaa, tai oikeastaan sen kasaaminen sen jälkeen ? Sisältääkö paljonkin pieniä osia jotka sinkoilevat pois sieltä kun kopan avaa ?
On vähän häikkää laitteessa eikä kehtaisi mihinkään huoltoon viedä kyseisen homman takia ja maksaa siiitä omaisuutta...
Yamaha kaukohallintalaite avaaminen
7
5345
Vastaukset
- 432+2
On ja ei. Toiselle asiat ovat vaikeita toinen selviää niistä helposti. Yleensä se joka selviää näkee myös päällepäin minkälainen homma on kysessä. Saatko laitteen irti veneestä?
- veneilijä
Voin kyllä jo veikata, että sieltä sisältä paljastuu ihan muutama osa. Katselin räjäytyskuvia Yamahan hallintalaitteesta vm. 1984 niin siinä niitä pieniä osia sun muita oli ainankin aivan törkeästi.
Eiköhän tuo laite suht helposti tuosta veneestä irtoa. - huoltoon vaan..
Joo itselläni on Yamaha -84 60 hp, jonka trimminappi oli sökö, jätin homman suosiolla naapurisaaren isännälle joka on erikoistunut moottoriveneisiin. Olin onnellinen että en lähtenyt kaukohallintalaitetta itse purkamaan, sen verran monimutkaiselta se näytti.
Täten suosittelen kyllä ennemmin hankkiutumaan huoltoon sen kanssa, jos et mikään konetekniikan ihmelapsi ole. - Remote Controll
Tuli hiljattain irroitettua ja avattua Yamahan kaukohallintalaite jostain 80 luvulta,
perässä 20hv:n samanmerkkinen perämoottori se hallintalaite oli kiinni 3 ruuvila,
ja takana kansi 4 ruuvilla tätä laitetta vaivasi vaseliinin puute joten putsaus ja
uudet rasvat nippeleihin joita oli alle kymmenen boxi kiinni ja menox. - Wickström top3
Pitkän ja ansiokkaan kokemukseni mukaan kauhontalaitteista tehokkain on 10 l muovisankko.
- Edk Välittäjä LKV
Olen samaa mieltä, koska kuparointia ei kukaan osaa ja maanvetovoima on monasti jo lennetty pilalle.
- vesille?
Otin just irti kaukohallintalaitteen ja mietin mitä tehdä sille... Ja mistä sais uuden -82 Yamahaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789