Yamaha kaukohallintalaite avaaminen

veneilijä

Kertokaas joku viisaana onko tuommosen vanhan yammun kaukosäätölaitteen avaaminen hankalaa, tai oikeastaan sen kasaaminen sen jälkeen ? Sisältääkö paljonkin pieniä osia jotka sinkoilevat pois sieltä kun kopan avaa ?

On vähän häikkää laitteessa eikä kehtaisi mihinkään huoltoon viedä kyseisen homman takia ja maksaa siiitä omaisuutta...

7

5345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 432+2

On ja ei. Toiselle asiat ovat vaikeita toinen selviää niistä helposti. Yleensä se joka selviää näkee myös päällepäin minkälainen homma on kysessä. Saatko laitteen irti veneestä?

• veneilijä

Voin kyllä jo veikata, että sieltä sisältä paljastuu ihan muutama osa. Katselin räjäytyskuvia Yamahan hallintalaitteesta vm. 1984 niin siinä niitä pieniä osia sun muita oli ainankin aivan törkeästi.

Eiköhän tuo laite suht helposti tuosta veneestä irtoa.

• huoltoon vaan..

Joo itselläni on Yamaha -84 60 hp, jonka trimminappi oli sökö, jätin homman suosiolla naapurisaaren isännälle joka on erikoistunut moottoriveneisiin. Olin onnellinen että en lähtenyt kaukohallintalaitetta itse purkamaan, sen verran monimutkaiselta se näytti.

Täten suosittelen kyllä ennemmin hankkiutumaan huoltoon sen kanssa, jos et mikään konetekniikan ihmelapsi ole.

• Remote Controll

Tuli hiljattain irroitettua ja avattua Yamahan kaukohallintalaite jostain 80 luvulta,
      perässä 20hv:n samanmerkkinen perämoottori se hallintalaite oli kiinni 3 ruuvila,
      ja takana kansi 4 ruuvilla tätä laitetta vaivasi vaseliinin puute joten putsaus ja
      uudet rasvat nippeleihin joita oli alle kymmenen boxi kiinni ja menox.

• Wickström top3

Pitkän ja ansiokkaan kokemukseni mukaan kauhontalaitteista tehokkain on 10 l muovisankko.

• Edk Välittäjä LKV

Olen samaa mieltä, koska kuparointia ei kukaan osaa ja maanvetovoima on monasti jo lennetty pilalle.

• vesille?

Otin just irti kaukohallintalaitteen ja mietin mitä tehdä sille... Ja mistä sais uuden -82 Yamahaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe