Kannattaako itsemurha?

juna jätti asemalle

Siis kun ei ole mitään syytä elää, ja tietää ettei myöskään tule. Vai kannattaako täällä roikkua löyhässä hirressä, kun lähes kaikki noista otsikkoaiheista löytyy sen tarkemmin erittelemättä.

Kaksisuuntainen mielialahäiriö, Masennus, Narsismi, Pakko-oireinen häiriö, Paniikkihäiriö, Pelot ja jännitys, Skitsofrenia, Stressi ja burn-out, Ujous, Yksinäisyys.

18

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LTWBD

En muista koskaan tehneeni, joten vaikea tällä muistikyvyllä sanoa, mutta sen tiedän, että teki mitä teki niin sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, aina. Miks hypätä yhdestä kärsimyksestä toiseen? Jos et opi hyvällä, niin sitten pahalla ja niin kauan se matsi kestää kuin me oivalletaan sen oppi. Vaikeimmillakin haasteilla on tarkotus päästä lähemmäs kaiken ydintä, sitä salaisuutta, totuutta todellisuuden luonteesta ja meidän oikeasta identiteetistä, jolle me ollaan umpisokeita niin kauan, kunnes elämäin kirjo on tarpeeksi potkinut meitä päähän ja me vihdoinkin ollaan valmiita heräämään. Rauhaa.

• kyytistä jäänyt

Äh prkules, ku mut ainaki on pienestä pitäen alistettu elämään kärsi kurja kärsi
      sillä kärsimään sinut on tänne luotukin opeilla, ni emmää osaa enää lopettaa
      tätä. Vaikka mitä s*ntaa elämä sitte onki, en osaa lopettaa sitä, tai oikeastaan
      en tajua niin tehdä. Kun se on aina ollut semmoista kärsimysnäytelmää ja
      muustakaan ei oikeastaan tiedä. Eli se päivien päättäminen ei vaan ole mulle
      ainaskaan vaihtoehto.

• älä ee sitä

En ole Kaikkivaltias, mutta jokin tarkoitus Jumalalla on sinunkin olemassaoloosi ja kärsimykseen. Itsemurha ei ole vastaus kärsimykseen ja se ei helota kohtaloasi.

• lasienkelivain

Eikö noi sun sairaudet osa kumoo toisiaan?

• LK

No tuota, ei se siinä mielessä kannata että ei sillä ainakaan sitä syytä elää löydä.

Ite näkisin et kehno elämä on parempi kun ei elämää ollenkaan. Kuoleman jälkeen ei ole sitäkään vähää.

• Latvainvalidi

Tuski kukaan pystyy sanomaan, kannttaako itsemurha, kun kukaan joka on tehnyt itsarin ei voi sitä kertoa.

Itsemurha-ajatukset eivät ole kovin pahasta, ne voivat jopa auttaa pysymään "järjissään".

Ei sinulla noita kaikkia diagnooseja voi olla.

Mitä hoitoa ja kuntoutusta sinulla on tai on ollut?

• Anonyymi

Kannattaako tappaa itsensä kun on pienet Munat, ei saa naista, naiset haluaa isomunaisen ja rikkaan miehen. Kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat, saunassa kaikki nauraa mun pienet Munat. Minä en käy yleisissä saunoissa kun aina joku toljottaa mun pienet Munat. Mä oon yksin kaikki pilkkaavat kun on niin pienet Munat. Isot Munat on tärkeintä mitä miehellä on

• Anonyymi

Jos on pienet Munat se on hyvä syy tappaa itsensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on pienet Munat se on hyvä syy tappaa itsensä

Tästä olen kyllä samaa mieltä, että paskalla pienellä munalla ei tee yhtään mitään. Onneksi pieni munaiset voivat hankkia jatkokappaleita ja miksi ei iso munaisetkin. Aina voi myös työstää nyrkillä jos ei muuta.

• Anonyymi

Ei nykyään kannata tehdä edes itsemurhaa

• Anonyymi

Kuka siitä on kannattimen katkaissut?

• Anonyymi

Toivottavasti et tapa itseäsi, hanki apua kaikin mahdollisin keinoin mutta sellainen pyyntö että jos päätät kuitenkin kaikista huolimatta jättää tämän maailman taaksesi niin sellainen pyyntö että vie mukana mahdollisimman paljon Kokoomuksen & PS politikkoja.

• Anonyymi

Kaikki itsemurhan tehneet kertovat, että kyllä kannatti!

• Anonyymi

Ei kannata, koska et voi tietää jos se vaikka pahentaisi sinun asemaasi ja hyvinvointiasi? Ehkä kuolemisen sijaan halvaannut ja joudut viettämään koko lopun elämääsi vuotessa? Ehkä Jumala ei hyväksy sitä että ihminen tappaa itsensä? Näinhän Sokrateskin sanoi (lue Sokrateen Puolustuspuhe, eli Apologia).

• Anonyymi

Ei itsari mua itseasiassa kovinkaan paljon auttanut; se on aina odotusarvon mukainen laskelma siitä, mitä voittaa ja mitä häviää. Joka tapauksessa sitä kuolee, että se homma on jo paketissa, ja kun elää elämänsä järkeävän loppuun asti, niin on sekin puoli on sitten paketissa, ja siten voitto on varma.

• Anonyymi

Nykyään ei kannata mikään, sitä paitsi kuolet kuitenkin. Kannattaa juoda viinaa ja haistattaa paskat koko maailmalle

• Anonyymi

No ei ainakaan sille joka joutuu maksamaan hautauskulut

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      880
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe