Passe Navigo

Milla

Hei,

olen lähdössä Pariisiin enkä haluaisi ostaa Paris Visite -turistikorttia sen hirveän hinnan (vyöhykkeet 1-5 ~50 e) vuoksi. Löysin netistä sen sijaan lupaavan kuuloisia juttuja Navigo Passista, jonka voi hankkia kuka tahansa. Viikkohinta on hieman alle 35 euroa. Olemme matkalla tiistaista sunnuntaihin, eli lippuja olisi vieläpä mahdollista saada.

Kuitenkin, en tiedä, saako noita lippuja lentokentän juna-asemalta - tai muualta lentokentältä (CDG), esimerkiksi tupakkakaupoista?

http://parisbytrain.com/tag/paris-train-pass/

2

1426

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisissa asustava

Navigo-kortteja on kaksi erilaista, toinen Pariisissa asuville, toinen kaikille avoin. Jälkimmäisen nimi on Navigo Découvert. Navigo Découvertiin ostetaan ensin se tyhjä kortti (5 euroa), joka sitten ladataan halutulla vyöhyke- ja aikamäärällä. Navigoita voi ostaa miltä tahansa metro- tai RER-junatiskiltä, kuten muitakin paikallisliikenteen lippuja.

Navigoa varten pitäisi olla passikuva, jonka voit itse leikata ja kiinnittää korttiin.

Linkkisi hintatiedot olivat osittain vanhentuneita. Ajantasalla olevat hintatiedot löytyvät tämän linkin takaa (klikkaa "tarifs"):
      http://www.ratp.fr/fr/ratp/c_20597/forfait-navigo-mois-et-semaine/

• pariisitar

Hei Vaan!

Olin pari viikoa sitten ma-to Pariisissa ystäväni kanssa. Meitä lentokentän lipunmyynnissä (yksi kerros alaspäin) matkalaukkujen noutopisteestä neuvottiin nimenomaan ottamaan Paris visit kortin sijaan tuo toinen "kuvallinen "kortti.
      Maksoimme (en muista tarkkaan) 75-80e kahdesta kortista neljäksi päiväksi, sisältäen RER-junamatkat keskustaan ja kentälle.
      Lippua voi ladata uudestaan seuraavalla kerralla kun menee Pariisiin. Ymmärsin kuitenkin niin,että lipussa aika /viikko alkaa aina maanantaista.
      Meillä ei passikuvia ollut ja tivasin (englanniksi) myynnistä että emme voi ottaa korttia. Hän neuvoi meitä kopioimaan passit hotellissa ja leikkaamaan kuvat siitä. Me teimme näin. En tiedä, mitä tarkastaja? olisi sanonut asiasta, mutta ei tullut vastaan. Kannattaa ottaa passikuvat mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      436
      1832
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      818
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      787
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      744
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      721
    6. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      423
      680
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      655
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      37
      571
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      563
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      39
      553
    Aihe