Pahentaako jazzitupakin polttelu mielenterveys ongelmia, tarkotan lähinnä masennusta ja jonkun asteista paniikkihäiriötä yhdistettynä todella alhaiseen itsetuntoon.
Alkoholi ei sovi mulle pätkääkään, koska saan kankkusessa niin pahoja pelkotiloja että tuntuu että pää sekoaa justiinsa, mutta joku stressin laukaisu ja nollaustapa olis saatava.
Tötsyttely ja masennus
5
758
Vastaukset
- niin tai näin
Saattaa edesauttaa saamattomuutta. Enpä suosittelisi minkäänsortin päänsekoitusta, edes lievää sellaista, kun on masentunut. Toisaalta... enpä tiedä onko siitä sitten haittaa... Eihän tässä muutenkaan tahdo saada mitään aikaiseksi.
- maalta
Mikä on jazzitupakka ja auttaisko se. Yritän päästä tästä masennuksesta kaikin keinoin. Lääkkeet auttaa kai vähän, alkoholi ei tippaakaan, mikä tämä tupakka on.
- masis päällä
hasis.
- Eräsmies
tapa lähteä setvimään masennusta/ahdistusta/paniikkihäröilyä olisi joku psykoterapia.
Alkoholi auttaa nousuhumalan aikana mutta laskuhumalassa pahentaa tilannetta siten että se estää serotoniinin muodostumista.
Kannabiksesta ja masennuksesta on olemassa ristiriitaista tietoa, väitetään että se aiheuttaa masennusta mutta toisaalta myös väitetään että se parantaa.
En ole tutustunut noiden tutkimusten metodologiaan, yleistähän on tulkita tutkimuksia siten että jos kärsii jostain mielialahäiriöstä ja käyttää kannabista niin on tapana mainostaa kannabista tuon häiriön aiheuttajana oikopäätä vaikka kyse saattaa usein olla itselääkityksestä.
Itse huomasin joskus aikoinani että on vaikea olla tehokkaasti masentunut jos kaikki pakkaa naurattamaan höpöheinän käyttämisen tuloksena.
Paniikkikohtaus voi laueta kannabiksen herkistävän vaiikutuksen vuoksi, varsinkin jos polttaa liian suuria annoksia. Itse käytin joskus aikaisemmin paniikkihäiriöstä huolimatta, pienensin vain annoksen minimaaliseksi.
Painotan vielä että mitään päihteitä ei pitäisi lähteä käyttämään mielialahäiriöiden "kotihoitoon" mutta jos sitä rentoutusta kuitenkin haluaa niin alkoholin riskitekijät ovat moninkertaiset kannabikseen verrattuna. - millään
Se on selvää että jos pelkotiloja ja masennuksia ei tötsyttely oo kohallaan.
Mun tuttu oli tosi masentunut aikoinaan ja pajautteli reilusti ja joutu hasispsykoosiin.
2 vuotta mielisairaalassa ja kotiinpalattua vahva lääkitys päällä. Lihonut oli lääkityksistä 30kg. Eipä paljoa houkuttele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot553550Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322959- 282614
- 762554
- 182241
- 522232
- 561901
- 581716
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111613- 131525