tietääkö joku kauanko pankki tilin avaaminen kestää jos sen avaa nordeassa?
pankki tilin avaaminen nordeassa
8
3274
Vastaukset
- isoiskä
riippuu siitä oletko tilannut ajan, eli pääset heti asiakkaaksi
ja kuinka selvät paperit ja puhe sinulla on,
joka pankissa,
15-60 min ja aina ei onnistu lainkaan,
yleensä kannatta varata paljon aikaa.
muuten, jos olet tehdyt nikin omalla nimelläsi, se ei liene viisasta,
yleensä ei kannat käyttää omaa nimeään kuin yhteen tärkeimpään sähköpostioin jos siihenkään, aian vaan jotain muuta nimeä tai oman suuntaista nimeä.
vai etkö ole kuullut netin vaaroisyta ja ongelmista, - vakutus
nordea pankkiin pääsee ainakin private pankkiin vai helpost,menee ensin vaikka handelspankkiin pari kolme vuotta.Voi olla että kysytään koulutuksesta ,sitten sitä ollaan suuria pankin johtajia kovat kaulukset ja rusetit kaulassa,ja koitetaan saara pankille paljon euroja.pieni asiakas jää suuri sijoittajien jalkoihin.Palkkiot kyllä joutuu maksamaan ja paljon.
- aikuinen............
ei alle 26 vuotiaaat yleensä maks m issään pankissa mitään palkkioita tavallisista pankkiasioinnista,
oletko "vakutus 16.5.2012 10:47" syönyt käärmesoppaa, vai mika tuollainen asenne
- Anonyymi
Hei haluaisin avatan tili kiitos
- Anonyymi
Jos et ole vielä Nordean asiakas, voit tulla asiakkaaksi netissä osoitteessa https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tule-asiakkaaksi/tule-asiakkaaksi-verkossa.html
- Anonyymi
En ole koskaan ollut Nordeapankin asiakas, mutta Nordearahoituksen olen ollut jo reilun vuosikymmenen. Kiva näyttää Stockmannin mustaa First-asiakkaan Mastercardia kassatytölle tai tarjoilijattarelle. Saa neitosten pöksyt kostumaan. Uusi kortti vuoden päästä on ilmeisesti joku taviskortti, joten enpä enää sen jälkeen ole asiakas.
T. 10k luottoraja- Anonyymi
Mullapa onki 20K luottorajaa 220K velkaa.
Pankki senku tunkee rahaa mun pohjattomiin taskuihini - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullapa onki 20K luottorajaa 220K velkaa.
Pankki senku tunkee rahaa mun pohjattomiin taskuihiniMinullapa on 6 luottokorttia, luottorajat 1500-2000 e.
Jos tulee jotain suurempaa maksan ko. luottokortille rahaa. On kortilla yön jälkeen.
Kaikki kortit tietysti täysin ilmaisia. 1 ostan s-kaupoista, toisella k- kaupoista, kolmannella muista kaupoista. Kaksi on autoissa jos vaikka joskus tarvii. 1 kesäisin polkupyörän satulassa.
Hyvin on toiminut isotkin summat, vaikka K-master ilmoitettiin että on joku maksimisumma jonka voi maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733