Hei!
Oisikohan kenelläkään mitään ideaa, paljon sivupeilin korjaus tulisi maksamaan? Kyseessä on uudehko auto sähköohjattavilla peileillä. Peili osui peruuttaessa pienellä nopeudella autotallin pylvääseen ja osat menivät vähän vinksin vonksin.
Peilin sähköohjaus, vilkku ja kaikki toiminnot toimivat, mutta ulkokuoren ja sisäkuoren reunat vaihtoivat hieman sijoittumistaan siten, että sisäkuori ei ole ulkokuoren sisällä, kuten pitäisi. Tämä siis vain peilin ulkosivulla (tienpuoleinen pystysivu), muut sivut ovat kuten pitääkin. Reunat saisi laitettua sisäkkäin pienellä napsautuksella (vetämällä ulkokuorta ulospäin ja painamalla sisäkuoren takaisin sisään), mitä en uskalla itse tehdä, etten riko peilin tekniikkaa.
Paljon huoltomies mahdollisesti ottaisi tällaisesta toimenpiteestä?
Sivupeilin korjaus
4
15235
Vastaukset
- rohkeutta peliin
Napsauta paikolleen ihan itse, huoltomies tekee se ihan saman. Ei sieltä mitään rikki mene jos ei ole jo mennyt.
- niksipekka
voi itku teitä uusavuttomia
- niksi sirkka
Kieritä 7,5 kierrosta sukkahousuja peilin ympäri, ota tukeva ote, tue vasen jalkasi eturenkaan taakse ja oikea jalkasi vasemman jalkasi taakse ja nykäise voimakkaasti molemmin käsin. Tämän jälkeen totea vahingot, luultavasti sivupeili irti, ja soita huoltomiehelle.
- masa522
Vaihtoon menee koko peili. Osia ei erillisenä ole saatavilla. Purkamoilta voi kysellä vastaavaa ehjää. Hintaa 200 euron kieppeillä.
Katsastuksessa vaaditaan ehjät ja toimivat sivupeilit molemmin puolin autoa pitää olla samanlaiset ja tyyppihyväksyttyä mallia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402