Eli siis syön ihan ihmisten nähden, enkä hirveästi häpeile, paitsi ajoittain aina ajattelen kuinka paljon enemmän syön kun kaikki muut. Siitä tuleeki sit aina morkkis. Lueskelin sitten täällä kaikkia näitä juttuja, ja huomaan että tosiaan syön kamalia määriä.
Tänään:
1x Ruisleipä ( juustosiivu, kurkkua, tomaattia)
2dl rasvatonta jugurttia
n.2 karkkia
Jonkunverran lohta
ruokalusikallinen valkosipuliperunoita
n. 2dl kasvissekoitusta
1x jäätelö (valio hurmaava pikari)
3palaa suklaata
Pala täytekakkua ja muutamia karkkeja väleihin...
Iltapalaakin meinasin vielä syödä.. Ehkä mysliä ja leipää.. Mitä mieltä?
Pliis tarviin oikeesti jotain vastauksia!
Voiko tämä olla bediä?
2
260
Vastaukset
- Blösö
Mä oon syönyt tänään aamupalaksi ison palan kakkua. Lounaaksi kaksi isoa lautasellista lohikeittoa kermaan tehtynä ja pari leipää lisukkeineen ja tomaattia&mozzarellaa. Sit siitä parin tunnin päästä toskapiirakkaa pari palaa ja marjapiirakkaa palan.
Sit päikkärit ja siitä suoraan jääkaapille vetään raejuustoa, jauhelihakastiketta ja kasviksia jotka paistettu öljyssä.. Päälle iso satsi kakkua =/
Ja iltapalaa meinasin vielä syödä..
Jos onnistuisin pitämään ruokailuni tuollaisina olisin ikionnellinen! Siis tuollaisina kuin sinulla.
Mitkä ovat mittasi ja oletko lihonut lähiaikoina paljon?
Itse olen 163cm ja painan 75kg. Olen nyt kolme kertaa lihonnut 60kg->100kg ja laihtunut paitsi nyt kun oon jämähtänyt tähän painoon. Tai siis nyt sahaan 70kg ja 76kg välillä ja tällä hetkellä taas ylöspäin mennään =/ Ei ole bed-diagnoosia minulla mutta joku tässä mättää minulla. - Chásate
No mähän en syö paljoa!? Huom. sarkasmi...
Tämän päivän saldo:
Aamupala: äidin omatekoista leipää 1 siivu, jonka päällä oivariinia ja korppukinkun palanen. Mukillinen maitoa.
Lounas: näkkäri jonka päällä levitettä ja makkarasiivu. Neljä porkkana tikkua
Päivällinen: kinkkupihvi, ruokalusikallinen perunamuussia, paistettu kananmuna sekä salaattia
Iltapala: ajattelin syödä ananaspurkin...
Päivällä koulussa mansikkajäätelö tuutin sekä hieman alle kourallisen karkkeja...
Oikeesti! Hyi ******* paljonko oon syöny! Yöh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661592Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083