Eli siis syön ihan ihmisten nähden, enkä hirveästi häpeile, paitsi ajoittain aina ajattelen kuinka paljon enemmän syön kun kaikki muut. Siitä tuleeki sit aina morkkis. Lueskelin sitten täällä kaikkia näitä juttuja, ja huomaan että tosiaan syön kamalia määriä.
Tänään:
1x Ruisleipä ( juustosiivu, kurkkua, tomaattia)
2dl rasvatonta jugurttia
n.2 karkkia
Jonkunverran lohta
ruokalusikallinen valkosipuliperunoita
n. 2dl kasvissekoitusta
1x jäätelö (valio hurmaava pikari)
3palaa suklaata
Pala täytekakkua ja muutamia karkkeja väleihin...
Iltapalaakin meinasin vielä syödä.. Ehkä mysliä ja leipää.. Mitä mieltä?
Pliis tarviin oikeesti jotain vastauksia!
Voiko tämä olla bediä?
2
246
Vastaukset
- Blösö
Mä oon syönyt tänään aamupalaksi ison palan kakkua. Lounaaksi kaksi isoa lautasellista lohikeittoa kermaan tehtynä ja pari leipää lisukkeineen ja tomaattia&mozzarellaa. Sit siitä parin tunnin päästä toskapiirakkaa pari palaa ja marjapiirakkaa palan.
Sit päikkärit ja siitä suoraan jääkaapille vetään raejuustoa, jauhelihakastiketta ja kasviksia jotka paistettu öljyssä.. Päälle iso satsi kakkua =/
Ja iltapalaa meinasin vielä syödä..
Jos onnistuisin pitämään ruokailuni tuollaisina olisin ikionnellinen! Siis tuollaisina kuin sinulla.
Mitkä ovat mittasi ja oletko lihonut lähiaikoina paljon?
Itse olen 163cm ja painan 75kg. Olen nyt kolme kertaa lihonnut 60kg->100kg ja laihtunut paitsi nyt kun oon jämähtänyt tähän painoon. Tai siis nyt sahaan 70kg ja 76kg välillä ja tällä hetkellä taas ylöspäin mennään =/ Ei ole bed-diagnoosia minulla mutta joku tässä mättää minulla. - Chásate
No mähän en syö paljoa!? Huom. sarkasmi...
Tämän päivän saldo:
Aamupala: äidin omatekoista leipää 1 siivu, jonka päällä oivariinia ja korppukinkun palanen. Mukillinen maitoa.
Lounas: näkkäri jonka päällä levitettä ja makkarasiivu. Neljä porkkana tikkua
Päivällinen: kinkkupihvi, ruokalusikallinen perunamuussia, paistettu kananmuna sekä salaattia
Iltapala: ajattelin syödä ananaspurkin...
Päivällä koulussa mansikkajäätelö tuutin sekä hieman alle kourallisen karkkeja...
Oikeesti! Hyi ******* paljonko oon syöny! Yöh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223760Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22870Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35656
- 134625
- 104617