Plustv on tehnyt kanavapaketistaan todellisen rahasammon.
Kun otin canal total paketin plustv palveluun niin total alkoi näkymään.
OK mutta plustv kanavat loppui näkymästä.
Asiakaspalveluun soitto maksaa 29 senttiä minuutti ja jonotus on maksullinen.
Yli puolt tuntia jonotettuani vastasi mieshenkilö ja katsoi että joo se on tippunut pois päältä ja että kohta näkyy.
Ja paskat ei mitään tapahtunut.
Sähköpostilla olen ollut 3 eri kertaa yhteydessä ko rahastuslaitokseen mutta nyt kun katkos on ollut yli viikon tulee ensimmäinen kirjoitusvirheillä varustettu yleisohje josta ei ole mitään apua tähän ongelmaan.
Olin puhelimella yhteydessä toistamiseen ko puljuun ja silloin saatiin kanavat näkymään.
Olen ollut yli tunnin kännykällä yhteydessä palveluntarjoajaan heidän oman mokan takia ja minä joudun maksamaan siitä.
Siksi kai sähköpostiin ei vastatakkaan kun on vaihtoehtona maksullinen puhelintuki.
En syyllistä henkilöitä puhelintuessa sillä he tekevät työtään mutta yhtiön stratekia on vähintäänkin arveluttava.
Jään mielenkiinnolla odottamaan hyvitystä siltä ajalta jonka tv oli pimeänä heidän toimestaan.
Plustv:n olisi syytä parantaa palveluaan ja toisaalta eiköhän tämä jo ole pohjanoteeraus ja suunta on ainoastaan ylöspäin.
Kun kisat on ohi ja paketin määräaikaisuus päättyy irtisanon ko palvelun välittömästi ja katson tv ohjelmat toista kautta.
ARVOSANANA ANNAN 1-10 PLUSTV:LLE 2 JA SEKIN SÄÄLISTÄ.
Terveisin Tuleva entinen plustvläinen
Plustvpaketti
4
221
Vastaukset
- mulla toimii,,
Mulla kyllä toiminut ihan mallikkaasti..
- jjkbvhkkm
Meille plustv aikoinaan hyvitti puhelun hinnan kun aloin siitä vittuilemaan. No mutta kanavat ei näkyneet niin kuin piti kuin viikon tai pari joten irtisanoimme tilauksen välittömästi ilman irtisanomisaikaa ja tilasimme kanavapaketin dna:lta. Se on toiminut ilman ongelmia.
- kukkurukuu3
Pakko vaan kommentoida näin ohimennen ottamatta kantaa muuhun, mutta........ 29SENTTIÄ MINUUTILTA voi herranjumala jos tollanen summa on ylitsepääsemättömän suuri (puolelta tunnilta 1,5e) niin kannattaako mitään tilatakaan- siis ylipäätään mitään koska kaikki aspat on maksullisia? Jos ei oo varaa 1,5e hintaseen puheluun (jossa luuriin vastaa kuitenkin asiakaspalvelija eikä robotti eli varmaan hänellekin täytyy palvelusta jokin korvaus antaa) niin ei varmaan kannata mitään yli parin kympin pakettejakaan tilailla.
- jjhkkhhjknm
Mitäs matikkaa toi nyt on? Kataisen laskuoppiako? Minä saan tuosta 8.70 eur. Ja toisaalta sama mitä se on, kun firmanhan pitäisi asiakkaalle maksaa selvittelyyn käytetystä ajasta eikä päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126