Plustvpaketti

Huijatt plustv

Plustv on tehnyt kanavapaketistaan todellisen rahasammon.
Kun otin canal total paketin plustv palveluun niin total alkoi näkymään.
OK mutta plustv kanavat loppui näkymästä.
Asiakaspalveluun soitto maksaa 29 senttiä minuutti ja jonotus on maksullinen.
Yli puolt tuntia jonotettuani vastasi mieshenkilö ja katsoi että joo se on tippunut pois päältä ja että kohta näkyy.
Ja paskat ei mitään tapahtunut.
Sähköpostilla olen ollut 3 eri kertaa yhteydessä ko rahastuslaitokseen mutta nyt kun katkos on ollut yli viikon tulee ensimmäinen kirjoitusvirheillä varustettu yleisohje josta ei ole mitään apua tähän ongelmaan.
Olin puhelimella yhteydessä toistamiseen ko puljuun ja silloin saatiin kanavat näkymään.
Olen ollut yli tunnin kännykällä yhteydessä palveluntarjoajaan heidän oman mokan takia ja minä joudun maksamaan siitä.
Siksi kai sähköpostiin ei vastatakkaan kun on vaihtoehtona maksullinen puhelintuki.
En syyllistä henkilöitä puhelintuessa sillä he tekevät työtään mutta yhtiön stratekia on vähintäänkin arveluttava.
Jään mielenkiinnolla odottamaan hyvitystä siltä ajalta jonka tv oli pimeänä heidän toimestaan.

Plustv:n olisi syytä parantaa palveluaan ja toisaalta eiköhän tämä jo ole pohjanoteeraus ja suunta on ainoastaan ylöspäin.

Kun kisat on ohi ja paketin määräaikaisuus päättyy irtisanon ko palvelun välittömästi ja katson tv ohjelmat toista kautta.

ARVOSANANA ANNAN 1-10 PLUSTV:LLE 2 JA SEKIN SÄÄLISTÄ.

Terveisin Tuleva entinen plustvläinen

4

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla toimii,,

Mulla kyllä toiminut ihan mallikkaasti..

• jjkbvhkkm

Meille plustv aikoinaan hyvitti puhelun hinnan kun aloin siitä vittuilemaan. No mutta kanavat ei näkyneet niin kuin piti kuin viikon tai pari joten irtisanoimme tilauksen välittömästi ilman irtisanomisaikaa ja tilasimme kanavapaketin dna:lta. Se on toiminut ilman ongelmia.

• kukkurukuu3

Pakko vaan kommentoida näin ohimennen ottamatta kantaa muuhun, mutta........ 29SENTTIÄ MINUUTILTA voi herranjumala jos tollanen summa on ylitsepääsemättömän suuri (puolelta tunnilta 1,5e) niin kannattaako mitään tilatakaan- siis ylipäätään mitään koska kaikki aspat on maksullisia? Jos ei oo varaa 1,5e hintaseen puheluun (jossa luuriin vastaa kuitenkin asiakaspalvelija eikä robotti eli varmaan hänellekin täytyy palvelusta jokin korvaus antaa) niin ei varmaan kannata mitään yli parin kympin pakettejakaan tilailla.

• jjhkkhhjknm

Mitäs matikkaa toi nyt on? Kataisen laskuoppiako? Minä saan tuosta 8.70 eur. Ja toisaalta sama mitä se on, kun firmanhan pitäisi asiakkaalle maksaa selvittelyyn käytetystä ajasta eikä päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe