pitäytyisi Jumalan sanassa, eikä muuttelisi sitä oman korvasyyhynsä mukaiseksi. Oikea profeetta julistaisi kuten on kirjoitettu, mitään poistamatta ja mitään lisäämättä.
Väärä profeetta keksii omia juttujaan, joilla ei ole pohjaa Raamatun sanassa. Väärä profeetta pyrkii johtamaan ihmisiä itseensä, pois Kristuksesta ja hänen evankeliumistaan. Väärä profeetta ei perusta julistustaan ristin työlle Golgatalle, vaan keksiii omia reittejä ja omia suoristustapoja löytää Jumala, aivan kuten kaikki väärät ismit ja opit tekevät kaikkialla maailmassa, missä ei Jeesusta Kristusta tunneta Sovittajana, Lunastajana ja Vapahtajana.
Oikea profeetta
185
674
Vastaukset
- niin se vaan on.
Aamen! Niin se on.
Sinun, kuten kaikkien muidenkin kaltaistesi Saatanan tekopyhittämien ja Jumalan paaduttamien suurin ongelma on siinä, että te ette pysty Raamatusta erottamaan toisistaan Jumalan sanoja ja Saatanan sanoja.
Kun Saa-ta-na Paavalin kautta sai kirjoituksiin monta omaa opetustaan lisätyksi, niin kaiken huippuna se sai Paavalin julistamaan:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
Se ihme on tällä palstalla taahtunut, ettei enää aikoihin ole kukaan uudelleen kastettu ollut houkuttelemassa minua tuolle Saatanan kasteelle. Kun se on Raamattuunkin kirjattu, ettei se kuulu Jeesuksen opetuksiin.- 27
Sinun tulkintasi siitä, että Paavali olisi tuonut kirjoituksiin Saa-ta-nan opetusta on ihan omaa keksintöäsi ja hirvittävä osoitus sinun omasta harhautumisestasi.
Kun et saanut omaa oppiasi sopimaan yhteen Raamatun Sanan kanssa, aloit karsia Raamattua ja väittää kaikkia oppiisi sopimattomia tekstejä valheeksi.
Sinä olet todella ylpistynyt ja ylpeytesi ei salli sinun enää nöyrtyä Jumalankaan Sanan edessä.
Etkö todellakaan itse huomaa, mikä ristiriita on väitteessäsi näystäsi "Raamattu on totta" siihen tulkintaasi että Raamattu onkin suurelta osin valhetta. - Taipalsaari
27 kirjoitti:
Sinun tulkintasi siitä, että Paavali olisi tuonut kirjoituksiin Saa-ta-nan opetusta on ihan omaa keksintöäsi ja hirvittävä osoitus sinun omasta harhautumisestasi.
Kun et saanut omaa oppiasi sopimaan yhteen Raamatun Sanan kanssa, aloit karsia Raamattua ja väittää kaikkia oppiisi sopimattomia tekstejä valheeksi.
Sinä olet todella ylpistynyt ja ylpeytesi ei salli sinun enää nöyrtyä Jumalankaan Sanan edessä.
Etkö todellakaan itse huomaa, mikä ristiriita on väitteessäsi näystäsi "Raamattu on totta" siihen tulkintaasi että Raamattu onkin suurelta osin valhetta.Olet havainnut oikein asiantilan. Teuvo lähti karsimaan, eikä vain Paavalia, vaan apostoleistakin jo Luukkaan (pelkkä Pyhästä Hengestä osaton reportteri) ja Johanneksen (rakastakaa toisianne -lirkuttaja), Pietarin (joka piti Paavalia rakkaana veljenään ja joka puhui Jeesuksen veren merkityksestä). Liekö Jaakobkin jo hylätty?
Kohta Teuvolla ei ole enää mitään vaan häneltä puuttuu kaikki. Itse asiassa - häneltähän puuttuukin jo kaikki, koska... - ex-rekisteröitynyt
27 kirjoitti:
Etkö todellakaan itse huomaa, mikä ristiriita on väitteessäsi näystäsi "Raamattu on totta" siihen tulkintaasi että Raamattu onkin suurelta osin valhetta.Totta. Teuvo on tuhon tiellä, kun on hylännyt Kirjoitukset ja sepittänyt sen sijaan omia lurituksiaan, itselleen kunniaa haaliakseen. Sitä hän ei kuitenkaan ole käsittänyt, että se kunnia, jota Teuvo hamusi jutuillaan, onkin muuttunut häpeäksi, koska HÄN HYLKÄSI KIRJOITUKSET, Jumalan sanan, joka on KOKONANSA TOTTA.
- punnitsija
Sinut on kevyeksi havaittu, koska olet luopunut Jumalan sanasta, joka on KOKONANSA TOTTA.
27 kirjoitti:
Etkö todellakaan itse huomaa, mikä ristiriita on väitteessäsi näystäsi "Raamattu on totta" siihen tulkintaasi että Raamattu onkin suurelta osin valhetta.Tämän on Saa-ta-na sinunkin silmiltäsi täysin sulkenut.
Raamatun totuuteen kuuluuvat myöskin kaikki ne Saatanan valheet, joilla se on Paavalin kautta koko ihmiskunnan eksyttänyt.
Miksi siis sinäkin olet valinnut Paavalin tavoin Saatanan synnin vankilan, ja jatkuvan Saatanan enkelin kurituksen:
"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.
En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.
Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Mikä helvetin kiire sinulla oli vetää itsesi löysään hirteen Paavalin valheilla? Miksi et malttanut odottaa vaikka 50 vuotta, jotta tämä Jeesuksen tahto olisi kohdallasi toteutunut:
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Totta. Teuvo on tuhon tiellä, kun on hylännyt Kirjoitukset ja sepittänyt sen sijaan omia lurituksiaan, itselleen kunniaa haaliakseen. Sitä hän ei kuitenkaan ole käsittänyt, että se kunnia, jota Teuvo hamusi jutuillaan, onkin muuttunut häpeäksi, koska HÄN HYLKÄSI KIRJOITUKSET, Jumalan sanan, joka on KOKONANSA TOTTA.
Minkälaisen Saatanan maton alle sinä olet haudannut tämän Jeesuksen ilmoituksen Raamatun kirjoituksista, ja niiden tarkoituksista:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."punnitsija kirjoitti:
Sinut on kevyeksi havaittu, koska olet luopunut Jumalan sanasta, joka on KOKONANSA TOTTA.
Tämän on Saa-ta-na sinultakin salannut:
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."TeuvoSuni kirjoitti:
Tämän on Saa-ta-na sinunkin silmiltäsi täysin sulkenut.
Raamatun totuuteen kuuluuvat myöskin kaikki ne Saatanan valheet, joilla se on Paavalin kautta koko ihmiskunnan eksyttänyt.
Miksi siis sinäkin olet valinnut Paavalin tavoin Saatanan synnin vankilan, ja jatkuvan Saatanan enkelin kurituksen:
"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.
En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.
Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Mikä helvetin kiire sinulla oli vetää itsesi löysään hirteen Paavalin valheilla? Miksi et malttanut odottaa vaikka 50 vuotta, jotta tämä Jeesuksen tahto olisi kohdallasi toteutunut:
Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."Teuvo, voisitko edes kerran lukea Roomalaiskirjeen kokonaisuudessaan, että saisit käsityksen mistä Paavali todella opettaa? Kun Paavali kirjoittaa nuo paljon lainaamasi jakeet, hän puhuu lihallisesta ihmisestä, joka on vielä synnin orjuudessa. Se käy hyvin ilmi tekstiyhteydestä:
Room. 7:14–15 “Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.”
Kyseessä on retorinen keino, jolla Paavali kuvaa lihallisen ihmisen taistelua syntiä vastaan. Paavali kirjoittaa hyvin selväsanaisesti siitä, mikä on hänen asenteensa synnissä elämistä kohtaan:
Room. 6:1–2 “Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi? Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?”
11–14 “Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.”
22–23 “Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Olen monta kertaa jo korjannut valheesi, mutta edelleen jatkat sen levittämistä. Käänny synneistäsi ja tee parannus niin Jumala vielä armahtaa sinua.- punnitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.""koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."
Nimenomaan siitä onkin kysymys. Sinä olet hyljännyt TOTUUDEN, Kirjoitukset ja siksi sinulla ei ole osuutta pelastuksesta. Oikein siteerattu sinulta, mutta osui omaan "nilkkaasi". Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu. - ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."Sinulla on erittäin vinoutunut uskonnäkemys, puhut vain saatanasta ja siksi olet sen koukkuun joutunutkin. Apostolit puhuivat Jeesuksesta. Miksikö? Koska Jeesus on Voittaja, ylösnoussut syntien sovittaja, kuten aloituksessa sanottiinkin. Menit pahasti mönkään, kun aloit herjaamaan apostoleja, Jeesuksen valitsemia ja valtuuttamia lähettiläitä. Miten pahasti menitkään mönkään! Ja nyt sinulla ei ole nöyryyttä myöntää sitä, vaikka on kysymys iankaikkisuudesta!
ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Sinulla on erittäin vinoutunut uskonnäkemys, puhut vain saatanasta ja siksi olet sen koukkuun joutunutkin. Apostolit puhuivat Jeesuksesta. Miksikö? Koska Jeesus on Voittaja, ylösnoussut syntien sovittaja, kuten aloituksessa sanottiinkin. Menit pahasti mönkään, kun aloit herjaamaan apostoleja, Jeesuksen valitsemia ja valtuuttamia lähettiläitä. Miten pahasti menitkään mönkään! Ja nyt sinulla ei ole nöyryyttä myöntää sitä, vaikka on kysymys iankaikkisuudesta!
Sinä et ole koskaan pystynyt ottamaan todesta Jeesuksen varoituksia Saatanasta, ja juuri siksi olet hänen tekopyhittämäksi joutunutkin:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."
Saatanan halujen tyydyttäjät pelkäävät tätä jumalaansa niin, etteivät uskalla edes hänen nimeään ääneen lausua.Laurentius kirjoitti:
Teuvo, voisitko edes kerran lukea Roomalaiskirjeen kokonaisuudessaan, että saisit käsityksen mistä Paavali todella opettaa? Kun Paavali kirjoittaa nuo paljon lainaamasi jakeet, hän puhuu lihallisesta ihmisestä, joka on vielä synnin orjuudessa. Se käy hyvin ilmi tekstiyhteydestä:
Room. 7:14–15 “Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.”
Kyseessä on retorinen keino, jolla Paavali kuvaa lihallisen ihmisen taistelua syntiä vastaan. Paavali kirjoittaa hyvin selväsanaisesti siitä, mikä on hänen asenteensa synnissä elämistä kohtaan:
Room. 6:1–2 “Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi? Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?”
11–14 “Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.”
22–23 “Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Olen monta kertaa jo korjannut valheesi, mutta edelleen jatkat sen levittämistä. Käänny synneistäsi ja tee parannus niin Jumala vielä armahtaa sinua.Minä olen saanut Kristukselta Totuuden Hengen ja sinä Saatanalta hengen miellyttää ihmisiä.
Minuun eivät saatanalliset kopiontisi mitään vaikuta. Kärky ihmisten kunniaa sieltä, missä sinun saatanallista kastettasi arvostetaan.- olet ihmisvihaaja
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä olen saanut Kristukselta Totuuden Hengen ja sinä Saatanalta hengen miellyttää ihmisiä.
Minuun eivät saatanalliset kopiontisi mitään vaikuta. Kärky ihmisten kunniaa sieltä, missä sinun saatanallista kastettasi arvostetaan.Noin sanoi ihminen, joka on hyljännyt Jumalan sanan, mutta mieltynyt ihmisten kiroamiseen.
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä et ole koskaan pystynyt ottamaan todesta Jeesuksen varoituksia Saatanasta, ja juuri siksi olet hänen tekopyhittämäksi joutunutkin:
"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."
Saatanan halujen tyydyttäjät pelkäävät tätä jumalaansa niin, etteivät uskalla edes hänen nimeään ääneen lausua.Tuo viestisi vain vahvisti entisestään sanomani totuuden sinusta:
Sinulla on erittäin vinoutunut uskonnäkemys, puhut vain saatanasta ja siksi olet sen koukkuun joutunutkin. Apostolit puhuivat Jeesuksesta. Miksikö? Koska Jeesus on Voittaja, ylösnoussut syntien sovittaja, kuten aloituksessa sanottiinkin. Menit pahasti mönkään, kun aloit herjaamaan apostoleja, Jeesuksen valitsemia ja valtuuttamia lähettiläitä. Miten pahasti menitkään mönkään! Ja nyt sinulla ei ole nöyryyttä myöntää sitä, vaikka on kysymys iankaikkisuudesta! olet ihmisvihaaja kirjoitti:
Noin sanoi ihminen, joka on hyljännyt Jumalan sanan, mutta mieltynyt ihmisten kiroamiseen.
Jumala yksin kaltaisesi ihmisoppien perässä juoksijat kiroaa, ei yksikään hänen valittunsa:
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa
ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin),
jonka sydän luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.
"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee
turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu,
joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää jelteen tuloa,
sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi,
ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa!
Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän
salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan,
miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Tuo viestisi vain vahvisti entisestään sanomani totuuden sinusta:
Sinulla on erittäin vinoutunut uskonnäkemys, puhut vain saatanasta ja siksi olet sen koukkuun joutunutkin. Apostolit puhuivat Jeesuksesta. Miksikö? Koska Jeesus on Voittaja, ylösnoussut syntien sovittaja, kuten aloituksessa sanottiinkin. Menit pahasti mönkään, kun aloit herjaamaan apostoleja, Jeesuksen valitsemia ja valtuuttamia lähettiläitä. Miten pahasti menitkään mönkään! Ja nyt sinulla ei ole nöyryyttä myöntää sitä, vaikka on kysymys iankaikkisuudesta!Jeesuksen seurassakin ollessaan apostolit olivat hiljaa Saatanasta, ja syy oli tässä Jeesuksen ilmoituksessa:
"Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette."
Näin on sinunkin laitasi, sillä Saatanan omana sinä et uskalla hengestäsi yhtä ainoaa poikkipuolista sanaa sanoa.
Jos paljastaisit porttoseurakuntasi nimen, tietäisi jokainen, miksi olet tällainen pimeydessä vaeltaja:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
Joka ainut nimimerkeillä kirjoittava, ja niitä jatkuvasti vaihteleva on pimeydessä vaeltava Saatanan orja.- voi sinua!
Niinpä niin. Noin syvälle sinä siis olet joutunut, saatana ja Jumala siis yhdessä laativat Raamatun? Voi sinua Teuvo!
- Teitä on petetty
voi sinua! kirjoitti:
Niinpä niin. Noin syvälle sinä siis olet joutunut, saatana ja Jumala siis yhdessä laativat Raamatun? Voi sinua Teuvo!
Ei sitä laatinut kumpikaan, kyllä se on ihmisten "rustaama opus"
- pitkään palstalla
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämän on Saa-ta-na sinunkin silmiltäsi täysin sulkenut.
Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy. Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."Mikäs kiire sinulle tuli mitätöidä Jumalan sanaa? Olet muuten kova vanhus kiroilemaan.
- samaa mieltä
Sinulla on erittäin vinoutunut uskonnäkemys, puhut vain saatanasta ja siksi olet sen koukkuun joutunutkin. Apostolit puhuivat Jeesuksesta. Miksikö? Koska Jeesus on Voittaja, ylösnoussut syntien sovittaja, kuten aloituksessa sanottiinkin. Menit pahasti mönkään, kun aloit herjaamaan apostoleja, Jeesuksen valitsemia ja valtuuttamia lähettiläitä. Miten pahasti menitkään mönkään! Ja nyt sinulla ei ole nöyryyttä myöntää sitä, vaikka on kysymys iankaikkisuudesta!
Juuri niin se on kuin sanoit.
- diagnoosi.
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan halujen tyydyttäjät pelkäävät tätä jumalaansa niin, etteivät uskalla edes hänen nimeään ääneen lausua.Sinulla on jokin saa-tana-addikti. Pahakin sellainen.
- minäkin.
pitkään palstalla kirjoitti:
Mikäs kiire sinulle tuli mitätöidä Jumalan sanaa? Olet muuten kova vanhus kiroilemaan.
Samaa ihmettelen.
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Minkälaisen Saatanan maton alle sinä olet haudannut tämän Jeesuksen ilmoituksen Raamatun kirjoituksista, ja niiden tarkoituksista:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Olet julkisesti halveerannut Jumalan sanaa, Kirjoituksia, jotka ovat syntyneet Pyhässä Hengessä, joten sinulla ei ole mitään mahdollisuutta puolustautua, ei edes monisanaisuutesi muuta asiaa.
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesuksen seurassakin ollessaan apostolit olivat hiljaa Saatanasta, ja syy oli tässä Jeesuksen ilmoituksessa:
"Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette."
Näin on sinunkin laitasi, sillä Saatanan omana sinä et uskalla hengestäsi yhtä ainoaa poikkipuolista sanaa sanoa.
Jos paljastaisit porttoseurakuntasi nimen, tietäisi jokainen, miksi olet tällainen pimeydessä vaeltaja:
"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
Joka ainut nimimerkeillä kirjoittava, ja niitä jatkuvasti vaihteleva on pimeydessä vaeltava Saatanan orja.Kyllä minä tunnustan saa-tanan olemassaolon ja sen vehkeilyt, mutta Raamattu ei ylikorosta sen valtaa ja olemusta, sillä se ei ketään saa pelastukseen, että sitä julistaa, vaan ihminen pelastuu evankeliumin kautta, sen evankeliumin, joka julistaa Jeesuksen voittoa Golgatalla, kun hän murskasi käärmeen, eli saata-nan pään ja sai riemuvoiton, kun ylösnousi kuolleista ja sovitti ihmisten synnit. Tätä evankeliumia sinä et julista, vaikka se on ainoa evankeliumi, joka on Jumalasta lähtöisin. Sinulla on saa-tanakeskeskeinen oppi ja siksi et saa mitään aikaan, koska julistat luuseria, eli häviäjää ja sen juonia.
Kyllä minä tunnustan saa-tanan olemassaolon ja sen vehkeilyt, mutta Raamattu ei ylikorosta sen valtaa ja olemusta, sillä se ei ketään saa pelastukseen, että sitä julistaa, vaan ihminen pelastuu evankeliumin kautta, sen evankeliumin, joka julistaa Jeesuksen voittoa Golgatalla, kun hän murskasi käärmeen, eli saata-nan pään ja sai riemuvoiton, kun ylösnousi kuolleista ja sovitti ihmisten synnit. Tätä evankeliumia sinä et julista, vaikka se on ainoa evankeliumi, joka on Jumalasta lähtöisin. Sinulla on saa-tanakeskeskeinen oppi ja siksi et saa mitään aikaan, koska julistat luuseria, eli häviäjää ja sen juonia.
Valehtelit tunnustavasi Saa-ta-nan olemassaolon, vaikka tekstisi oli suoraan Saatanan sanelemaa tekstiä, sen petollisesta pelastusopista.
Syntien sovitus tapahtuu vain siellä ahtaan portin ja ahtaan oven takana, jonne sinäkään et ole rienaajaystäväsi tavoin päässyt.Taipalsaari kirjoitti:
Olet havainnut oikein asiantilan. Teuvo lähti karsimaan, eikä vain Paavalia, vaan apostoleistakin jo Luukkaan (pelkkä Pyhästä Hengestä osaton reportteri) ja Johanneksen (rakastakaa toisianne -lirkuttaja), Pietarin (joka piti Paavalia rakkaana veljenään ja joka puhui Jeesuksen veren merkityksestä). Liekö Jaakobkin jo hylätty?
Kohta Teuvolla ei ole enää mitään vaan häneltä puuttuu kaikki. Itse asiassa - häneltähän puuttuukin jo kaikki, koska...Ymmärtääköhän Teuvo, miltä hänen menonsa oikein näyttää niiden näkökulmasta, jotka pitäytyvät ajatukseen koko Raamatusta Jumalan sanana?
Esimerkiksi minun näkökulmasta näyttää siltä, että Teuvo ajattelee olevansa fiksumpi kuin Jumala itse, kun asettuu arvostelemaan sitä, mitkä osat Raamatusta ovat oikean hengen mukaisia ja mitkä ei.
Toinen mahdollinen ongelma on se, että noita tekstejä voi tuskin tuohon tyyliin yksinkertaistaa, koska ne puhuvat useista eri asioista. Jos siis heittää esimerkiksi Johanneksen laidan yli tai siis kaivoon ja/tai pönttöön, niin kyllä siinä menee pesuveden mukana todella paljon muutakin kuin pelkkä "rakastakaa toisianne -lirkutus." Sääli vain.TeuvoSuni kirjoitti:
Jumala yksin kaltaisesi ihmisoppien perässä juoksijat kiroaa, ei yksikään hänen valittunsa:
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa
ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin),
jonka sydän luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.
"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee
turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu,
joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää jelteen tuloa,
sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi,
ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa!
Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän
salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan,
miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."Jep, Herra ratkaiskoon kiistat sinun ja näiden muiden välillä ja antakoon teille kaikille sen, mitä ansaitsette. Toivottavasti myös sen, mitä kukaan ei voi ansaita.
- aamenaamenaamen!!!
Olet julkisesti halveerannut Jumalan sanaa, Kirjoituksia, jotka ovat syntyneet Pyhässä Hengessä, joten sinulla ei ole mitään mahdollisuutta puolustautua, ei edes monisanaisuutesi muuta asiaa.
Aamenn!!!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TeuvoSuni kirjoitti:
Valehtelit tunnustavasi Saa-ta-nan olemassaolon, vaikka tekstisi oli suoraan Saatanan sanelemaa tekstiä, sen petollisesta pelastusopista.
Syntien sovitus tapahtuu vain siellä ahtaan portin ja ahtaan oven takana, jonne sinäkään et ole rienaajaystäväsi tavoin päässyt.Olet vakavasti, kenties lopullisesti eksynyt, kun väität Jumalan (!) sanaa saata-nan sanelemaksi tekstiksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Susi76
Et Suni ole kypsä Kasteelle sinun pitää puhdistautua kaikista saastaisista opeistasi ja ottaa Jeesus vastaan. Kaste käsky ei ole Paavalin vaan Jeesuksen. Olet kokoajan korostanut sitä että et ymmärrä kasteen merkitystä ja niin kauan kun et sitä ymmärrä et tarvitse kastetta Pestynä Sikana rypisit uudelleen.
- niin aivan.
olet ihmisvihaaja kirjoitti:
Noin sanoi ihminen, joka on hyljännyt Jumalan sanan, mutta mieltynyt ihmisten kiroamiseen.
Aivan niin.
- matkalainen_
TeuvoSuni kirjoitti:
Syntien sovitus tapahtuu vain siellä ahtaan portin ja ahtaan oven takana, jonne sinäkään et ole rienaajaystäväsi tavoin päässyt.Milloin lakkaat vääristelemästä Herran suoria teitä, Teuvo Suni?
- Niinpä!
Niinpä!
- Verenkautta
punnitsija kirjoitti:
"koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."
Nimenomaan siitä onkin kysymys. Sinä olet hyljännyt TOTUUDEN, Kirjoitukset ja siksi sinulla ei ole osuutta pelastuksesta. Oikein siteerattu sinulta, mutta osui omaan "nilkkaasi". Sinut on punnittu ja kevyeksi havaittu.ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.
- Hänarmahtaa
Mikäs kiire sinulle tuli mitätöidä Jumalan sanaa? Olet muuten kova vanhus kiroilemaan.
Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
- Hänarmahtaa
minäkin. kirjoitti:
Samaa ihmettelen.
Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.
- Hänarmahtaa
Taipalsaari kirjoitti:
Olet havainnut oikein asiantilan. Teuvo lähti karsimaan, eikä vain Paavalia, vaan apostoleistakin jo Luukkaan (pelkkä Pyhästä Hengestä osaton reportteri) ja Johanneksen (rakastakaa toisianne -lirkuttaja), Pietarin (joka piti Paavalia rakkaana veljenään ja joka puhui Jeesuksen veren merkityksestä). Liekö Jaakobkin jo hylätty?
Kohta Teuvolla ei ole enää mitään vaan häneltä puuttuu kaikki. Itse asiassa - häneltähän puuttuukin jo kaikki, koska...Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!
- Hänarmahtaa
Totta. Teuvo on tuhon tiellä, kun on hylännyt Kirjoitukset ja sepittänyt sen sijaan omia lurituksiaan, itselleen kunniaa haaliakseen. Sitä hän ei kuitenkaan ole käsittänyt, että se kunnia, jota Teuvo hamusi jutuillaan, onkin muuttunut häpeäksi, koska HÄN HYLKÄSI KIRJOITUKSET, Jumalan sanan, joka on KOKONANSA TOTTA.
kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!
- Hänarmahtaa
Teitä on petetty kirjoitti:
Ei sitä laatinut kumpikaan, kyllä se on ihmisten "rustaama opus"
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."
- Otollinenpäivä
Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
- Hänarmahtaa
'Sanokaa Joosefille näin: Oi, anna anteeksi veljiesi rikos ja synti, sillä pahasti he ovat menetelleet sinua kohtaan.' Anna siis isäsi Jumalan palvelijoille anteeksi heidän rikoksensa." Ja Joosef itki kuullessaan nämä heidän sanansa.
- Armonvarassa
Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
- Hänarmahtaa
Susi76 kirjoitti:
Et Suni ole kypsä Kasteelle sinun pitää puhdistautua kaikista saastaisista opeistasi ja ottaa Jeesus vastaan. Kaste käsky ei ole Paavalin vaan Jeesuksen. Olet kokoajan korostanut sitä että et ymmärrä kasteen merkitystä ja niin kauan kun et sitä ymmärrä et tarvitse kastetta Pestynä Sikana rypisit uudelleen.
Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."
- Armonvarassa
Kyllä minä tunnustan saa-tanan olemassaolon ja sen vehkeilyt, mutta Raamattu ei ylikorosta sen valtaa ja olemusta, sillä se ei ketään saa pelastukseen, että sitä julistaa, vaan ihminen pelastuu evankeliumin kautta, sen evankeliumin, joka julistaa Jeesuksen voittoa Golgatalla, kun hän murskasi käärmeen, eli saata-nan pään ja sai riemuvoiton, kun ylösnousi kuolleista ja sovitti ihmisten synnit. Tätä evankeliumia sinä et julista, vaikka se on ainoa evankeliumi, joka on Jumalasta lähtöisin. Sinulla on saa-tanakeskeskeinen oppi ja siksi et saa mitään aikaan, koska julistat luuseria, eli häviäjää ja sen juonia.
Sillä Herra armahtaa Jaakobia ja valitsee vielä Israelin ja sijoittaa heidät heidän omaan maahansa; muukalaiset liittyvät heihin ja yhtyvät Jaakobin heimoon.
- Hänarmahtaa
Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
- Kuka ihminen
haluaa oikeaa kuulla kun vääriä pääsee syyttämään ihan sydämen kyllyydestä? Tietysti viisaat haluaa kuulla oikeaa, mutta silloin vasta muut äläkän nostaakin, jos jotain hengellistä hyvää esilläpidetään!
Ollaan kuin viisaat, sillä taivasten valtakunta on iloa ja rauhaa ja vanhurskautta.
Hyljätään yksinkertaisuus ja otetaan vastaan Jeesus ja annetaan Mestarin tehdä meistä otollisia viisaita.Saatana tarjoaa tätä:
"Hyljätään yksinkertaisuus ja otetaan vastaan Jeesus ja annetaan Mestarin tehdä meistä otollisia viisaita. "
Jeesuksen vaihtoehto on tässä:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."- Minulle riittää
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana tarjoaa tätä:
"Hyljätään yksinkertaisuus ja otetaan vastaan Jeesus ja annetaan Mestarin tehdä meistä otollisia viisaita. "
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."hyvin Jeesus! Riittääkö sinullekin Teuvo Suni?
- Ei noin Teuvo!
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana tarjoaa tätä:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."Teuvo Suni: "saatana tarjoaa tätä:" vaan ole Jeesuksen oma.
- Ihmiset tarjoilee:
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana tarjoaa tätä:
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."Milloin mitäkin ja millä nimimerkilläkin milloinkin. Koetellaan tarjouksensa ja pysytään Jeesuksessa ja pyhien kirjoituksien totuudessa ja Jumalan vanhurskaudessa ja valtakunnassa.
Minulle riittää kirjoitti:
hyvin Jeesus! Riittääkö sinullekin Teuvo Suni?
Sinulle riittää Jeesuksen nimi, minulle häneltä saatu Henki ja tehtävä.
Hengen saanut ihminen ei koskaan ajaudu tähän tilanteeseen:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"
Paavalikin tämän tiesi, vaikka ei koskaan Kristuksen Henkeä saanut:
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."Ihmiset tarjoilee: kirjoitti:
Milloin mitäkin ja millä nimimerkilläkin milloinkin. Koetellaan tarjouksensa ja pysytään Jeesuksessa ja pyhien kirjoituksien totuudessa ja Jumalan vanhurskaudessa ja valtakunnassa.
Miksi edelleenkin olet kirjoitusten lumoissa, etkä ole päässyt tapaamaan Jeeusta Kristusta:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Jos olisit Jeesuksen Kristuksen tavannut, kirjoittaisit täällä rehellisesti omalla nimelläsi.- vaellan uskossa en
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi edelleenkin olet kirjoitusten lumoissa, etkä ole päässyt tapaamaan Jeeusta Kristusta:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Jos olisit Jeesuksen Kristuksen tavannut, kirjoittaisit täällä rehellisesti omalla nimelläsi.näkemisessä ja meistä on kirjoitettu ´autuaat ne, jotka uskovat, vaikka eivät ole nähneet´.
- Minulle riittää
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinulle riittää Jeesuksen nimi, minulle häneltä saatu Henki ja tehtävä.
Hengen saanut ihminen ei koskaan ajaudu tähän tilanteeseen:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"
Paavalikin tämän tiesi, vaikka ei koskaan Kristuksen Henkeä saanut:
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."Jeesuksen nimi, kaikki väärät profeetat ja antikristukset tahdon hyljätä, olet tässä oikeassa! Hallelujah Jeesuksen nimessä ja Hengessä, kunnia ja kiitos Isälle Jumalalle!
Mitään muuta nimeä ei ole annettukaan kuin Immanuelin, missä voisimme pelastua, tiedäthän sen Teuvo. Valitettavan paljon on herroja tässä maailmassa, mutta vain Yksi Herra Jeesus, hallelujah! vaellan uskossa en kirjoitti:
näkemisessä ja meistä on kirjoitettu ´autuaat ne, jotka uskovat, vaikka eivät ole nähneet´.
Tiedän hyvin, miksi valitsit tuon kohdan Raamatusta, etkä tätä:
"Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?"- Jeesus opetti tuosta
TeuvoSuni kirjoitti:
"Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?"sinun esiinnostamasta näin: "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen." (Matt 5:22)
Tiedän uskon teot kasteina vedessä ja Hengessä paljon paremmin kuin sinä vauvakasteinesi ja väärine oppeinesi.
Tiedän kyllä arvostelusikin kirkkoa kohtaan, mutta et tiedä edes perusoppia kasteista, joten aika lavealla tiellä olet nimimerkki "Teuvo".
Kaste ilman uskoa on ihmisten omaa suoritusta kirkon väärässä opissa, mutta usko ja kaste ja suun tunnustus tuo pelastuksen, pelkkä kaste on vertauskuvallisesti kuin tornin rakentamista taivaaseen ihmisen omana suorituksena, sinulle kenties uskon tekona, mutta Jumalan tahdon vastaisena totuudellisesti uskonnollisena ja sielullisena hapatuksena ihmisopin tekoa.
Ihan turha sinun tulla opettamaan minulla mitään ´usko ilman tekoja on hyödytön´.
Ole tarkkana kun käytät noita Raamatun sanan paikkoja, sillä niin tekee myös Jumalan vastustaja ja Jeesustakin kiusasi erämaassa, mutta ei voinut totuudessa lainkaan pysyä.
Pystytkö Teuvo nöyrtymään lapsenkaltaisuuteen ja syntymään vedestä ja Hengestä vai koetko sen tapahtuneen vauvakasteessa? Mieti tätä ennenkuin vastaat, sillä kirkon opin mukaan pelastuit vauvakasteessa. - Tunnen sinut
TeuvoSuni kirjoitti:
"Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?"nimimerkki "Teuvo Suni" kemuiluistasi uskovien keskuudessa. Mahdatko paljonkin nauraa näissä tai kenties aiemmin, kun luulet osoittavasi omaa erinomaisuuttasi?
Petoksesi ei uppoa minuun. Tunnen sinut kirjoitti:
nimimerkki "Teuvo Suni" kemuiluistasi uskovien keskuudessa. Mahdatko paljonkin nauraa näissä tai kenties aiemmin, kun luulet osoittavasi omaa erinomaisuuttasi?
Petoksesi ei uppoa minuun.Vain Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille totuus on petosta.
Joten nauti uskostasi!Jeesus opetti tuosta kirjoitti:
sinun esiinnostamasta näin: "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen." (Matt 5:22)
Tiedän uskon teot kasteina vedessä ja Hengessä paljon paremmin kuin sinä vauvakasteinesi ja väärine oppeinesi.
Tiedän kyllä arvostelusikin kirkkoa kohtaan, mutta et tiedä edes perusoppia kasteista, joten aika lavealla tiellä olet nimimerkki "Teuvo".
Kaste ilman uskoa on ihmisten omaa suoritusta kirkon väärässä opissa, mutta usko ja kaste ja suun tunnustus tuo pelastuksen, pelkkä kaste on vertauskuvallisesti kuin tornin rakentamista taivaaseen ihmisen omana suorituksena, sinulle kenties uskon tekona, mutta Jumalan tahdon vastaisena totuudellisesti uskonnollisena ja sielullisena hapatuksena ihmisopin tekoa.
Ihan turha sinun tulla opettamaan minulla mitään ´usko ilman tekoja on hyödytön´.
Ole tarkkana kun käytät noita Raamatun sanan paikkoja, sillä niin tekee myös Jumalan vastustaja ja Jeesustakin kiusasi erämaassa, mutta ei voinut totuudessa lainkaan pysyä.
Pystytkö Teuvo nöyrtymään lapsenkaltaisuuteen ja syntymään vedestä ja Hengestä vai koetko sen tapahtuneen vauvakasteessa? Mieti tätä ennenkuin vastaat, sillä kirkon opin mukaan pelastuit vauvakasteessa.Tässä sinulle totuus Raamatun kahdesta kasteesta:
1. Jeesuksen kastekäsky:
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
2. Saatanan kastekäsky:
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."- Sinun tulkintasi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tässä sinulle totuus Raamatun kahdesta kasteesta:
1. Jeesuksen kastekäsky:
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
2. Saatanan kastekäsky:
Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."on ristiretkeläisten "kaste tai kuolema" näkemystä, mutta hylkäät Jumala kutsun ja korotat ihmisten teot tuolla oppisi tulkinnalla.
Jeesus on ahdas portti ja kaita tie, eikä mikään yleinen kaste kaikille lainkaan. Ymmärrän hyvin näkemyksesi, mutta olet aivan mieletön kun hyväksyt ja hylkäät samanaikaisesti kirkon kasteen kautta pelastuksen kaikille kastetuille.
Olet islamilainen eksyttäjä valheinesi ja kemuilet petoksissasi. - Valhetulkintasi tuot
TeuvoSuni kirjoitti:
Vain Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille totuus on petosta.
Joten nauti uskostasi!ilman pienintäkään ymmärrystä. Jeesus on Totuus, totisesti.
Sinä olet valitettavasti totaalisen eksynyt eksyttäjä. Sinun tulkintasi kirjoitti:
on ristiretkeläisten "kaste tai kuolema" näkemystä, mutta hylkäät Jumala kutsun ja korotat ihmisten teot tuolla oppisi tulkinnalla.
Jeesus on ahdas portti ja kaita tie, eikä mikään yleinen kaste kaikille lainkaan. Ymmärrän hyvin näkemyksesi, mutta olet aivan mieletön kun hyväksyt ja hylkäät samanaikaisesti kirkon kasteen kautta pelastuksen kaikille kastetuille.
Olet islamilainen eksyttäjä valheinesi ja kemuilet petoksissasi.Kaste ei ole tie suorraan taivaaseen, vaan se on Jumalan kutsu kaikille.
Vasta Pyhän hengen saaminen avaa ovet taivaaseen, ja sen saamiselle on vain yksi ehto:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
Paavalin oppien noudattaminen ei ole Jumalan tahdon noudattamista.TeuvoSuni kirjoitti:
Kaste ei ole tie suorraan taivaaseen, vaan se on Jumalan kutsu kaikille.
Vasta Pyhän hengen saaminen avaa ovet taivaaseen, ja sen saamiselle on vain yksi ehto:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
Paavalin oppien noudattaminen ei ole Jumalan tahdon noudattamista.Miten Pimeyden Lähettiläs Teuvo, selität tämän?
Luuk.
3:21 Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
3:22 ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt."Devoit kirjoitti:
Miten Pimeyden Lähettiläs Teuvo, selität tämän?
Luuk.
3:21 Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
3:22 ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt."Sama tapahtuu kaikille Jumalan valituille. Ei kasteessa, kuten hänen omalle Pojalleen, vaan kunkin valitun kohdalla Jumalan oman aikataulun mukaan. Minullekin vasta 51 vuotiaana:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ei mitään uutta auringon alla:
Sama Saatanan pelkuruuden henki, joka sai sinut hakeutumaan ystäväkseni 20 vuotta sitten, sulki sinut ystävyytemme lopuksi lukkojen taakse:
Devoit
20.5.2012 22:01
***Jonakin päivänä saatan tulla sinua tapaamaan, nähdäkseni, pytytkö valehtelemaan kun näet minut kasvoista kasvoihin ***
Toistan ettet ole kotiini tervetullut Teuvo. Laitan oven lukkoon kun näen että olet tulossa.
Sovitusveren voimaa et voi kiistää."
Eihän sitä tarvitse edes kiistää, koska Saatanan pelkuruuden henki on pesiytynyt juuri Saatanan haltuun jääneeseen Jeesuksen vereen.- ettet vain olisi?
TeuvoSuni kirjoitti:
Sama tapahtuu kaikille Jumalan valituille. Ei kasteessa, kuten hänen omalle Pojalleen, vaan kunkin valitun kohdalla Jumalan oman aikataulun mukaan. Minullekin vasta 51 vuotiaana:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Sama Saatanan pelkuruuden henki, joka sai sinut hakeutumaan ystäväkseni 20 vuotta sitten, sulki sinut ystävyytemme lopuksi lukkojen taakse:
Devoit
***Jonakin päivänä saatan tulla sinua tapaamaan, nähdäkseni, pytytkö valehtelemaan kun näet minut kasvoista kasvoihin ***
Toistan ettet ole kotiini tervetullut Teuvo. Laitan oven lukkoon kun näen että olet tulossa.
Eihän sitä tarvitse edes kiistää, koska Saatanan pelkuruuden henki on pesiytynyt juuri Saatanan haltuun jääneeseen Jeesuksen vereen.Ettet vain olisi taloihin tungettelija.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja... ettet vain olisi? kirjoitti:
Ettet vain olisi taloihin tungettelija.
Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja...Ei yksikään Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ole taloihin tungeksija.
Tälle palstallekaan en itse tullut, ennen kuin vasta sitten, kun Pyhä Henki läheeti sanoen:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja se on kohdallani saanut aikaan sen, jonka jo ennalta tiesin:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- Näin se menee.
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei yksikään Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ole taloihin tungeksija.
Tälle palstallekaan en itse tullut, ennen kuin vasta sitten, kun Pyhä Henki läheeti sanoen:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja se on kohdallani saanut aikaan sen, jonka jo ennalta tiesin:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."Uhkailit tungetella Devoitin kotiin. Olet siis eittämättä taloihin tungettelija, joista Raamattu selvästi puhuu.
Näin se menee. kirjoitti:
Uhkailit tungetella Devoitin kotiin. Olet siis eittämättä taloihin tungettelija, joista Raamattu selvästi puhuu.
Sen tarkoitus tuli selvästi ilmi, kun Devoit paljasti pelkuruuden henkensä.
Mies joka vuosia hoki vain huulillaan rakkautta totuuteen, pitäen sydämen totuudesta mahdollisimman kaukana, ja siksi hän jäi Saatanan pelkuruuden hengen valtaan, jonka vallassa hän ystäväkseni hakeutui 20 vuotta sitten, eikä saanut elää elämässään todeksi tätä:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. "
Täydelliseksi totuudessa tullaan vain Kristuksen Hengestä, eikä Saatanan veren voimasta.- Näin se menee
TeuvoSuni kirjoitti:
Mies joka vuosia hoki vain huulillaan rakkautta totuuteen, pitäen sydämen totuudesta mahdollisimman kaukana, ja siksi hän jäi Saatanan pelkuruuden hengen valtaan, jonka vallassa hän ystäväkseni hakeutui 20 vuotta sitten, eikä saanut elää elämässään todeksi tätä:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. "
Täydelliseksi totuudessa tullaan vain Kristuksen Hengestä, eikä Saatanan veren voimasta.En ihmettele, että Devoit hylkäsi seireenikutsusi. Olet erittäin aggressiivinen metodiesi kanssa ja oppisi on ihmismäisen suorituskeskeinen, armoa ei opistasi löydy, Kristuksen sovitustyötä et pidä tärkeänä, vaan korotat itseäsi/nimeäsi ja "erinomaisuuttasi", vaikka herjaat muita ihmisiä, jopa karkeimmalla mahdollisella tavalla, kuten mm. Laurentiusta taannoin, josta herjasta tehtiin poliisillekin ilmoitus. En ihmettele yhtään, ettet ole saanut palstalla mitään aikaan ja työsi on valunut hiekkaan. Vihasi ei Teuvo oikein pure, sille ei ole kysyntää. Vihamielisyys ei ole välttämättä valtti, koita se ymmärtää.
Näin se menee kirjoitti:
En ihmettele, että Devoit hylkäsi seireenikutsusi. Olet erittäin aggressiivinen metodiesi kanssa ja oppisi on ihmismäisen suorituskeskeinen, armoa ei opistasi löydy, Kristuksen sovitustyötä et pidä tärkeänä, vaan korotat itseäsi/nimeäsi ja "erinomaisuuttasi", vaikka herjaat muita ihmisiä, jopa karkeimmalla mahdollisella tavalla, kuten mm. Laurentiusta taannoin, josta herjasta tehtiin poliisillekin ilmoitus. En ihmettele yhtään, ettet ole saanut palstalla mitään aikaan ja työsi on valunut hiekkaan. Vihasi ei Teuvo oikein pure, sille ei ole kysyntää. Vihamielisyys ei ole välttämättä valtti, koita se ymmärtää.
Totuuden kokee vihana vain jokainen Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama.
Olen täällä saanut aikaan kaiken sen, minkä Jeesus ennaltaIsälleen ilmoitti:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.."
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Joten täysin turhaa on kenenkään haaveilla siitä, että ihmiset alkaisivatkin kaivata totuutta elämänsä kasvupohjaksi.
Vain ne harvat pelastuvat, jotka Herra taivaasta kutsuu:
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Täällä Saatanan valtakunnassa armoaan tarjoaa vain Paavalin oppien mukaan kaikki Saatanan palvelijat.
Todellisen Jumalan armon saavat kokea vain tämän tien kulkijat:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."
Siihen ei pelkuruuden henki sydämessään kyenneyt myöskään tämä entinen ystäväni.
Mutta mikä sinulta on vienyt tuon kilvoittelukyvyn?
Tietenkin Paavali ja hänen erinomaiset valheoppinsa.Valhetulkintasi tuot kirjoitti:
ilman pienintäkään ymmärrystä. Jeesus on Totuus, totisesti.
Sinä olet valitettavasti totaalisen eksynyt eksyttäjä.Jos olen eksyttäjä, niin miksi olen saanut elää todeksi Jeesuksen kutsun, ahtaan portin tuskan, ja lopulta häneltä Hengen ja tehtävän.
Mutta miksi nämä kaikki kokemukset sinulta puuttuvat?- Olet saanut ne
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos olen eksyttäjä, niin miksi olen saanut elää todeksi Jeesuksen kutsun, ahtaan portin tuskan, ja lopulta häneltä Hengen ja tehtävän.
Mutta miksi nämä kaikki kokemukset sinulta puuttuvat?että uskoisit itsekin eksytyksesi. Jos pysyt totuudessa, niin olet Jumalassa, jos elät valheessa ja niitä esiin tuot Raamattua väärin tulkiten, niin elät valheessa ja on eksytystä.
Yleensä Jumalan tuomiot tulevat, jos ihminen halveksii Jumalan armoa ja totuutta ja niin rakastaa valheita.
Jeesus on totuus ja samoin Paavali tuo esille sitä hyvää totuutta, autuaat kaikki jotka tahtovat totuudessa vaeltaa ja koskee myös Paavalin kautta esiin tuotuja.
Toki vajavaisina emme tunne totuutta kaikesta vaikka Raamattu on annettu, sillä siellä ei ole kaikkeen annettu Jumalan tulkintaa nykyajassa ja näin joudumme tekemään tulkintoja ja voimme niissä olla väärässä.
Tärkeintä on rakastaa Jeesusta ja annettua totuutta ja siinä pyhittyä ja on Jumalan armoa. Jos ihminen selvästi opettaa vastoin Jumalan tahtoa, niin ei tahdo rakastaa totuutta ja hedelmänsä osoittaa sen.
Tietysti näemme vasta tuomiolla miten itsekukin olemme onnistuneet. Kannattaa panna pois kaikki katkeruus ja valheet ja petokset ja muut huonot hedelmät ja tavoitella Jeesuksen nimessä Totuuden Hengen antamaa pyhitystä ja hiljaisuutta ja nöyränä kasvaa Herran tahdon tuntemisessa ja totuudessa ihan kaikessa mahdollisessa. Kaikki anovat hyvää saavat ja tärkeää kiittää Jeesuksen nimessä. - sairaudentunnistaja
TeuvoSuni kirjoitti:
Täydelliseksi totuudessa tullaan vain Kristuksen Hengestä, eikä Saatanan veren voimasta."---ystäväkseni hakeutui---"
Lähettikö peräti kirjallisen anomuksen?
Ilmoittiko suullisesti: "Hakeudun ystäväksesi"?
Ruinasiko saada nauttia seuraasi, älykkyyttäsi ja viisauttasi?
Vai tyrkyttikö peräti omaa ystävyyttään?
Minkälaisen version kuulemme Teuvo sinulta tällä kertaa? Olet saanut ne kirjoitti:
että uskoisit itsekin eksytyksesi. Jos pysyt totuudessa, niin olet Jumalassa, jos elät valheessa ja niitä esiin tuot Raamattua väärin tulkiten, niin elät valheessa ja on eksytystä.
Yleensä Jumalan tuomiot tulevat, jos ihminen halveksii Jumalan armoa ja totuutta ja niin rakastaa valheita.
Jeesus on totuus ja samoin Paavali tuo esille sitä hyvää totuutta, autuaat kaikki jotka tahtovat totuudessa vaeltaa ja koskee myös Paavalin kautta esiin tuotuja.
Toki vajavaisina emme tunne totuutta kaikesta vaikka Raamattu on annettu, sillä siellä ei ole kaikkeen annettu Jumalan tulkintaa nykyajassa ja näin joudumme tekemään tulkintoja ja voimme niissä olla väärässä.
Tärkeintä on rakastaa Jeesusta ja annettua totuutta ja siinä pyhittyä ja on Jumalan armoa. Jos ihminen selvästi opettaa vastoin Jumalan tahtoa, niin ei tahdo rakastaa totuutta ja hedelmänsä osoittaa sen.
Tietysti näemme vasta tuomiolla miten itsekukin olemme onnistuneet. Kannattaa panna pois kaikki katkeruus ja valheet ja petokset ja muut huonot hedelmät ja tavoitella Jeesuksen nimessä Totuuden Hengen antamaa pyhitystä ja hiljaisuutta ja nöyränä kasvaa Herran tahdon tuntemisessa ja totuudessa ihan kaikessa mahdollisessa. Kaikki anovat hyvää saavat ja tärkeää kiittää Jeesuksen nimessä.Miksi olet Paavalilta ominut itsellesi kaikki ne Saatanan syöttämät valheet, mutta et yhtä ainutta Pyhän Hengen opetusta?
Jokaisella tällaisella ihmisellä on sama kohtalo kuin sinulla:
"Kaikki anovat hyvää saavat ja tärkeää kiittää Jeesuksen nimessä."
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Oletko koskaan miettinyt, miksi Jeesus ei tässä sano:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun Hengessäsihän me profetoimme, sinun Hengessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun Hengessäsi teimme monia voimatekoja."sairaudentunnistaja kirjoitti:
"---ystäväkseni hakeutui---"
Lähettikö peräti kirjallisen anomuksen?
Ilmoittiko suullisesti: "Hakeudun ystäväksesi"?
Ruinasiko saada nauttia seuraasi, älykkyyttäsi ja viisauttasi?
Vai tyrkyttikö peräti omaa ystävyyttään?
Minkälaisen version kuulemme Teuvo sinulta tällä kertaa?Totuutta en minä sinulle kerro, koska ystäväni ei pysty sitä itse kertomaan.
Toivon kuitenkin vielä sellaisen päivän koittavan, jolloin hän siihen pystyy.- niinkö todella?
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi olet Paavalilta ominut itsellesi kaikki ne Saatanan syöttämät valheet, mutta et yhtä ainutta Pyhän Hengen opetusta?
Jokaisella tällaisella ihmisellä on sama kohtalo kuin sinulla:
"Kaikki anovat hyvää saavat ja tärkeää kiittää Jeesuksen nimessä."
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Oletko koskaan miettinyt, miksi Jeesus ei tässä sano:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun Hengessäsihän me profetoimme, sinun Hengessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun Hengessäsi teimme monia voimatekoja."Niinkö? Uskot siis saatanan ja Pyhän Hengen yhteistyöhön?
Sellainen on idioottimaisinta tyhmyyttä. niinkö todella? kirjoitti:
Niinkö? Uskot siis saatanan ja Pyhän Hengen yhteistyöhön?
Sellainen on idioottimaisinta tyhmyyttä.Idiootit ovat siellä, jotka eivät usko sitä, että Saa-ta-na on Jumalan työrukkanne, jolla hän teettää kaikki likaiset työt.
Lue Jeremian luku 51:
"Babylon oli kultamalja Herran kädessä, se juovutti koko maailman. Kansat joivat sen viiniä ja suistuivat pois tolaltaan."- kehoitus
TeuvoSuni kirjoitti:
Idiootit ovat siellä, jotka eivät usko sitä, että Saa-ta-na on Jumalan työrukkanne, jolla hän teettää kaikki likaiset työt.
Lue Jeremian luku 51:
"Babylon oli kultamalja Herran kädessä, se juovutti koko maailman. Kansat joivat sen viiniä ja suistuivat pois tolaltaan."Sekoitat hölmösti asioita. Jumala on kaikkivaltias, eikä salli itseänsä pilkattavan ja joudut sanoistasi aikanaan tilille. Jumalan sanan halveeraaminen on äärivakava asia, josta et pääse kuin koira veräjästä. Lue Jumalan sanaa, niin alat ehkä ymmärtämään. Lue rukoillen, niin, että Jumala pääsee Sanaansa kirkastamaan. Jumalan sanan halveeraamisesi kertoo siitä, ettet kunnioita Jumalan sanaa, vaan olet tehnyt omista luuloistasi itsellesi ylimmän auktoriteetin.
- Näin se menee
TeuvoSuni kirjoitti:
Totuuden kokee vihana vain jokainen Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama.
Olen täällä saanut aikaan kaiken sen, minkä Jeesus ennaltaIsälleen ilmoitti:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.."
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Joten täysin turhaa on kenenkään haaveilla siitä, että ihmiset alkaisivatkin kaivata totuutta elämänsä kasvupohjaksi.
Vain ne harvat pelastuvat, jotka Herra taivaasta kutsuu:
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Täällä Saatanan valtakunnassa armoaan tarjoaa vain Paavalin oppien mukaan kaikki Saatanan palvelijat.
Todellisen Jumalan armon saavat kokea vain tämän tien kulkijat:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."
Siihen ei pelkuruuden henki sydämessään kyenneyt myöskään tämä entinen ystäväni.
Mutta mikä sinulta on vienyt tuon kilvoittelukyvyn?
Tietenkin Paavali ja hänen erinomaiset valheoppinsa.Et ottanut kantaa väitteisiin, paitsi yhteen ja siihenkin vastasit väärin, sillä sinulla ei ole totuutta, Jumalan totuutta, koska olet hylännyt Jumalan Kirjoitukset. Sinulle ei siitä hyvää seuraa, päinvastoin!
Näin se menee kirjoitti:
Et ottanut kantaa väitteisiin, paitsi yhteen ja siihenkin vastasit väärin, sillä sinulla ei ole totuutta, Jumalan totuutta, koska olet hylännyt Jumalan Kirjoitukset. Sinulle ei siitä hyvää seuraa, päinvastoin!
Tyhjästä sinun on mahdotonta nyhjästä.
Yhtään Jumalan ilmoitusta en ole hylännyt, jos niin olisin tehnyt, olisin täällä yksi sinulle rakkaista ystävistäsi.
Miksi tämä Jeesuksen ilmoitus ei ole kohdallasi käynyt toteen:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."kehoitus kirjoitti:
Sekoitat hölmösti asioita. Jumala on kaikkivaltias, eikä salli itseänsä pilkattavan ja joudut sanoistasi aikanaan tilille. Jumalan sanan halveeraaminen on äärivakava asia, josta et pääse kuin koira veräjästä. Lue Jumalan sanaa, niin alat ehkä ymmärtämään. Lue rukoillen, niin, että Jumala pääsee Sanaansa kirkastamaan. Jumalan sanan halveeraamisesi kertoo siitä, ettet kunnioita Jumalan sanaa, vaan olet tehnyt omista luuloistasi itsellesi ylimmän auktoriteetin.
Yhtään Jumalan sanaa en ole pilkannut, mutta Saatanan Paavalille sanelemia sanoja kyllä.
Ja niiden paljastamisesta en tuomittavaksi joudu, koska Pyhä Henki on ne ensin minulle Saatanan sanoiksi paljastanut.
Ja sen jälkeen olen toiminut niin kuin Pyhä Henki minulle toimintaohjeeksi 8.11.1988 antoi:
.
Jos paljastaisi mihinkä porttoseurakuntaan sinä kuulut, niin minä voisin kertoa sinulle, miksi totuus on sinusta hölmöilyä.
Mutta sitä et Saatanan pelossa pysty koskaan paljastamaan.- Mihinkä seurakuntaan
TeuvoSuni kirjoitti:
Yhtään Jumalan sanaa en ole pilkannut, mutta Saatanan Paavalille sanelemia sanoja kyllä.
Ja niiden paljastamisesta en tuomittavaksi joudu, koska Pyhä Henki on ne ensin minulle Saatanan sanoiksi paljastanut.
Ja sen jälkeen olen toiminut niin kuin Pyhä Henki minulle toimintaohjeeksi 8.11.1988 antoi:
.
Jos paljastaisi mihinkä porttoseurakuntaan sinä kuulut, niin minä voisin kertoa sinulle, miksi totuus on sinusta hölmöilyä.
Mutta sitä et Saatanan pelossa pysty koskaan paljastamaan.Teuvo Suni sinä kuulut? Mikä on Jumalasi nimi? Mikä on Herrasi nimi? Mikä on Jumalasi oppi? Mitkä Raamatussa ovat siis mielestäsi Jumalan antamaa vai onko mikään?
Kerro rehellisesti näihin vastaukset, niin selkiytyy oppisi myös itsellesi. - vai kysynkö
TeuvoSuni kirjoitti:
.
Mutta sitä et Saatanan pelossa pysty koskaan paljastamaan.Teuvo Suni "Mihin puolueeseen sinä kuulut?"
vai kysynkö kirjoitti:
Teuvo Suni "Mihin puolueeseen sinä kuulut?"
Luterilaiseen kirkkoon kuuluin, kuten maassa yleisesti tapana on siihen hetkeen saakka, kun Pyhä Henki minut sieltä lopullisesti pois johdatti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439902
Koska olin Suomen ilmavoimien sotilas, en ole koskaan kuulunut mihinkään poliittiseen puolueeseen.Mihinkä seurakuntaan kirjoitti:
Teuvo Suni sinä kuulut? Mikä on Jumalasi nimi? Mikä on Herrasi nimi? Mikä on Jumalasi oppi? Mitkä Raamatussa ovat siis mielestäsi Jumalan antamaa vai onko mikään?
Kerro rehellisesti näihin vastaukset, niin selkiytyy oppisi myös itsellesi.Jeesuksen ilmoitus Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä on minun Jumalani nimi.
Ja heidän totuuttaan julistan:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.
Minä ja Isä olemme yhtä."
Kaikista muista Raamatun kirjoituksista löytyy Jumalan totuus, mutta ei Paavalin kirjoituksista.
Niissä on Pyhän Hengen opetusta vain 25%, mutta Saatanan erinomaisia valheita 75%.
Kun hän ei pystynyt erottamaan Saatanan opetuksia Pyhän Hengen opetuksista, vaan alkoi julistaa niitä Jumalan ilmoituksina, niin juuri siitä syystä Jumala jätti hänet Saatanan synnin siteisiin, ja jatkuvaan Saatanan enkelin kuritukseen:
Siksi tämäkin hänen julistuksensa:
Siksi tämäkin hänen julistuksensa on Saatanan sanelemaa Kristuksen Hengen herjausta, sillä hän ei jätä ketään valittuaan Saatanan orjuuteen:
"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta Poika pysyy.
Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita.."Mihinkä seurakuntaan kirjoitti:
Teuvo Suni sinä kuulut? Mikä on Jumalasi nimi? Mikä on Herrasi nimi? Mikä on Jumalasi oppi? Mitkä Raamatussa ovat siis mielestäsi Jumalan antamaa vai onko mikään?
Kerro rehellisesti näihin vastaukset, niin selkiytyy oppisi myös itsellesi.Jatkan vielä, kun jäi ilmoittamatta, että Raamatussa on Jeesuksen ja Saatanan kastekäskyt.
1. Jeesuksen kastekäsky:
2. Saatanan kastekäsky:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten.He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."
Tuon Saatanan kastekäskyn on Markuksen evankeliumin loppuun onnistunut lisäämään Paavali tai joku hänen opetuslapsensa. Tähän tapahtumaan liittyen:
"Paavali keräsi sylyksen risuja ja pani ne nuotioon, mutta kuumuus ajoi sieltä esiin kyyn, ja se kävi kiinni Paavalin käteen.
Kun saarelaiset näkivät käärmeen riippuvan hänen kädessään, he sanoivat toisilleen: "Tuo on varmaankin murhamies. Merestä hän pelastui, mutta kostotar ei sallinut hänen elää."
Mutta Paavali ravisti käärmeen tuleen, eikä hänelle tapahtunut mitään, vaikka saarelaiset odottivat käden ajettuvan tai Paavalin kaatuvan äkkiä kuolleena maahan. Kun he olivat aikansa odottaneet ja näkivät, ettei Paavalille tapahtunut mitään merkillistä, he tulivat toisiin ajatuksiin ja sanoivat: "Hän on joku jumala."- tarkka analyysi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sama tapahtuu kaikille Jumalan valituille. Ei kasteessa, kuten hänen omalle Pojalleen, vaan kunkin valitun kohdalla Jumalan oman aikataulun mukaan. Minullekin vasta 51 vuotiaana:
Devoit
Eihän sitä tarvitse edes kiistää, koska Saatanan pelkuruuden henki on pesiytynyt juuri Saatanan haltuun jääneeseen Jeesuksen vereen.Herjaamalla Jeesuksen sovitusverta, olet asettunut paholaisen puolelle.
- Hyvä juttu
TeuvoSuni kirjoitti:
Luterilaiseen kirkkoon kuuluin, kuten maassa yleisesti tapana on siihen hetkeen saakka, kun Pyhä Henki minut sieltä lopullisesti pois johdatti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439902
Koska olin Suomen ilmavoimien sotilas, en ole koskaan kuulunut mihinkään poliittiseen puolueeseen.Asiattomaan kysymykseen, asiallinen vastaus.
- poikkeus näemmä
Hyvä juttu kirjoitti:
Asiattomaan kysymykseen, asiallinen vastaus.
Poikkeus vahvistaa säännön, sanotaan.
- punnitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Täydelliseksi totuudessa tullaan vain Kristuksen Hengestä, eikä Saatanan veren voimasta.Olet helisevä vaski vain, et muuta.
- palstadiagnoosi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tyhjästä sinun on mahdotonta nyhjästä.
Yhtään Jumalan ilmoitusta en ole hylännyt, jos niin olisin tehnyt, olisin täällä yksi sinulle rakkaista ystävistäsi.
Miksi tämä Jeesuksen ilmoitus ei ole kohdallasi käynyt toteen:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Teuvo. Sinä itse olet se ihmiskunnian metsästäjä, jos kuka!
palstadiagnoosi kirjoitti:
Teuvo. Sinä itse olet se ihmiskunnian metsästäjä, jos kuka!
Täysin metsässä olet uskosi kanssa. Totuudella ei ole koskaan ystäviä saatu, ei Vanhan liitonkaan aikana:
Aamos:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Miika:
"Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."
Eikä Jeesuskaan voinut tätä Saatanan toimintaa muuksi muuttaa:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."- Jeesuksen nimessä
TeuvoSuni kirjoitti:
Täysin metsässä olet uskosi kanssa. Totuudella ei ole koskaan ystäviä saatu, ei Vanhan liitonkaan aikana:
Aamos:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Miika:
"Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."
Eikä Jeesuskaan voinut tätä Saatanan toimintaa muuksi muuttaa:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."Eikö tuo viha ole itsesi syytä, kun halveksit kaikkia muita?
- totta.
Jeesuksen nimessä kirjoitti:
Eikö tuo viha ole itsesi syytä, kun halveksit kaikkia muita?
Totta.
punnitsija kirjoitti:
Olet helisevä vaski vain, et muuta.
Tuollaiseltahan se totuus kuulosta, on puntarinsa Saatanalla tarkistuttanut:
"Olet helisevä vaski vain, et muuta."Jeesuksen nimessä kirjoitti:
Eikö tuo viha ole itsesi syytä, kun halveksit kaikkia muita?
Tekopyhien ihmisten henkien paljastaminen Saatanan hengiksi, ei suinkaan ole vihaa tuollaisia ihmisiä kohtaan.
Vaan se on suurta rakkautta, sillä jos tuollainen ihminen ei ole vielä Jumalan paaduttamaksi tullut, hän pyrkii pääsemään tuosta hengestä eroon.
Mutta kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on jo paaduttanaut, ja jotka sinun lailla levittelevät valheitaan Jeesuksen nimessä, tietenkin tuosta suuttuvat, kuten luterilaisen kirkon kaatajanainen:
"Kukaan mies ei ole minua ikinä noin syvästi loukannut", kun ilmoitin hänen kaatavan ihmisiä Saatanan hengellä.
Jokainen valittu, jota Jumala ei ole puuduttanut, vaikenee Pietarin tavoin, vaikka saakin kuulla olevansa Saatanan hengen vallassa.
Eikä hän varmasti syyllisty Pyhän Hengen pilkkaan nimittelemällä Kristuksen Henkeä riivaajien hengeksi. Ja hänen ahdasta porttiaan suniportiksi.totta. kirjoitti:
Totta.
Jokaisen Saatanan palvelijan perässä kulkee joku häännystelijä, joka leimaa valheen ja vääryyden totuudeksi, kuten nyt sinäkin olet tehnet.
- punnitsija
TeuvoSuni kirjoitti:
Tuollaiseltahan se totuus kuulosta, on puntarinsa Saatanalla tarkistuttanut:
"Olet helisevä vaski vain, et muuta."Punnitsin on Raamatun mukainen. Raamatun Kirjoitusten halveksija on kevyt ja turha.
punnitsija kirjoitti:
Punnitsin on Raamatun mukainen. Raamatun Kirjoitusten halveksija on kevyt ja turha.
Tässä Jeesus itse antaa vastauksen siihen, minkä arvon hän antaa Raamatun kitjoituksille:
Kyllä sinunkin saatanallinen puntarisi kaikille selviäisi, jos uskaltaisit ilmoittaa, miltä uskonlahkolta olet sen lahjaksi saanut.
Se ei ole Pyhän Hengen pilkkaa, kun tämän Hengen paljastamana paljastaa Raamatusta kaikki ne, jotka sinne on Saatanan opetusten mukaan kirjoitettu.
Mutta se on Pyhän Hengen pilkkaamista, jos niistä ihmispelon tähden vaikenee.- aivanniinaivan
tarkka analyysi kirjoitti:
Herjaamalla Jeesuksen sovitusverta, olet asettunut paholaisen puolelle.
Niinpä!
- pitkään palstalla.
TeuvoSuni kirjoitti:
Jokaisen Saatanan palvelijan perässä kulkee joku häännystelijä, joka leimaa valheen ja vääryyden totuudeksi, kuten nyt sinäkin olet tehnet.
Sinulla on itselläsi hännystelijä, joka on valmis sinun juttuihisi alati aamenensa laittamaan. Halveksit rekisteröitymättömiä, mutta häntä et, koska hän sinua niin mielistelee. Oksettavaa tuollainen tekopyhyys!
- Jepulis jep.
pitkään palstalla. kirjoitti:
Sinulla on itselläsi hännystelijä, joka on valmis sinun juttuihisi alati aamenensa laittamaan. Halveksit rekisteröitymättömiä, mutta häntä et, koska hän sinua niin mielistelee. Oksettavaa tuollainen tekopyhyys!
jep jep
- Niinpä!!
pitkään palstalla. kirjoitti:
Niinpä!
- ihmetteleväinen
TeuvoSuni kirjoitti:
Idiootit ovat siellä, jotka eivät usko sitä, että Saa-ta-na on Jumalan työrukkanne, jolla hän teettää kaikki likaiset työt.
Lue Jeremian luku 51:
"Babylon oli kultamalja Herran kädessä, se juovutti koko maailman. Kansat joivat sen viiniä ja suistuivat pois tolaltaan."Väitätkö tosiaan, että Saata-na on osallistunut pyhän Raamatun laatimiseen ja on siis saanut oman merkittävän osan siihen? Pähkähullua!
- toteavainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Tässä sinulle totuus Raamatun kahdesta kasteesta:
1. Jeesuksen kastekäsky:
2. Saatanan kastekäsky:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."Et millään voi esiintyä totuuden puolestapuhujana, koska et tunnusta Raamatun totuudellisuutta.
- uskotko siis?
TeuvoSuni kirjoitti:
Lue Jeremian luku 51:
"Babylon oli kultamalja Herran kädessä, se juovutti koko maailman. Kansat joivat sen viiniä ja suistuivat pois tolaltaan."Uskotko siis todellakin, että Jumala ja saa-tana yhdessä laativat Jumalan sanan?
- ex-rekisteröitynyt
TeuvoSuni kirjoitti:
.
Mutta sitä et Saatanan pelossa pysty koskaan paljastamaan.Jumalan Pyhä Henki EI JOHDATA halveksumaan Kirjoituksia. Sinun henkesi on jokin muu henki, mutta ei missään tapauksessa Pyhä Henki.
- Tilaa palstan
TeuvoSuni kirjoitti:
"Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?"TeuvoSuni
19.4.2010 09:31
0
Sulje
Oikein teet
kun seuraat henkesi johdatusta. Muista, että silloin kun Kristuksen Henki alkaa sinua omakseen kutsua, silloin myöskin Saatanan aktivoituu, ja pyrkii tekemään kaikkensa, ettet hänen synnin vankilasta ikinä Kristuksen tarjoamaan vapauteen pääsisi.
VASTAA
etsivälle ihmiselle.
19.4.2010 12:47
Sulje
Lisää esimerkkiä
Teuvo Suni-nimellä kirjoittavan viesti on tässä kohtaa kaikin puolin kuin kristityn kirjoittamalta kuulostava. Mutta se pieni tappava myrkkyannos siihen kuitenkin sisältyy.
Jo alkulause kehottaa seuraamaan oman hengen johdatusta, ei turvautumaan Jeesukseen Kristukseen, ei rukoilemaan ja kysymään Häneltä, jolla on iankaikkisen elämän sanat ja totuus.
Näin valkeuden enkelin hahmossa tapahtuu sitä mainittua "saatanan aktivoitumista." Uudet kirjoittavat tuskin heti huomaavat, kuinka Suni on useita vuosia levittänyt valheita palstalle ja sillä tasolla, jota voi sanoa törkeäksi nettihäiriköinniksi sekä Jumalan pilkkaa ja uskonrauhan rikkomista.
Hän kumoaa Raamatun auktoriteettiasemaa vääristelevillä tulkinnoilla, vaikka joissakin yhteyksissä sanoo tarkoituksen mukaisesti, että Raamattu on totta. Se tarkoittaa, että kaikki minkä vain hän siteeraa Raamatusta on oikein. Kukaan muu palstalla oleva ei tiedä mitään, koska he ovat "saatanan tekopyhittämiä" ja vain hänellä itsellään on Kristuksen Henki. Kaikki muut ovat siis saatanan hallussa ja hän viittailee sen mukaisen tuomion saavaksi, ikään kuin hänellä olisi tuomiovalta.
Hänellä on kuvitelma itsestään valittuna ja tehtävän saaneena. Kellään muulla Suomessa asuvalla kuin hänellä ei ole Pyhän Hengen ohjausta sydämessään. Mutta itsensä paisuttelu vie laajemmalle. Suni väittää, että Pyhä Henki poistui maailmasta v. 96 Johanneksen kuoltua Patmoksella ja vasta parikymmentä vuotta sitten palasi ohjaamaan häntä.
Kuten muillakin antikristillisen hengen lähettiläillä, on tälläkin kiihkeä tarve olla esillä, tuppautua kaikkiin keskusteluihin ja tietenkin houkutella uusia lukijoita lukemaan hänen ketjuaan ja saastaisia viestejään.
Viime aikoina Sunin käytös on ollut erityisen törkeätä ja samalla tökeröä. Väittämällä Jumalan uhranneen Jeesuksen saatanalle ja Jeesuksen veri olisi ollut lunnaina. Tällaisen pilkan hokeminen päivästä toiseen ei täysin Raamatun vastaisena edes eksytä ketään. Se vain kertoo pilkkaajan olevan vakavasti mieleltään häiriintynyt.
Ja kuinka se hänellä alkoi. Siinä taas kosketellaan tätä puheenaihetta, kuinka tärkeätä on koetella kaikki outo. Suni kertoo saaneensa yliluonnollisen kokemuksen, jossa mukana kehottavaa puhetta. Hän oudoksui sitä kokemusta ja kertoo kysyneensä sen aitoutta vaimoltaan. SUNI EI OSANNUT KOETELLA, VAAN KYSYI VAIMOLTAAN!!!!???
Jokaiselle on selvää, että hän otti vastaan valekristuksen ja sai tältä tehtävän. Suni kertoo kirjoittavansa mitä hänen käsketään kirjoittaa eikä ole kellekään epäselvää lähteestä tulevat ohjeet kirjoittaa pilkaten Jeesusta Kristusta ja Hänen evankeliumiaan - Niinpäniinpäniinpä
Olet saanut ne kirjoitti:
että uskoisit itsekin eksytyksesi. Jos pysyt totuudessa, niin olet Jumalassa, jos elät valheessa ja niitä esiin tuot Raamattua väärin tulkiten, niin elät valheessa ja on eksytystä.
Tietysti näemme vasta tuomiolla miten itsekukin olemme onnistuneet. Kannattaa panna pois kaikki katkeruus ja valheet ja petokset ja muut huonot hedelmät ja tavoitella Jeesuksen nimessä Totuuden Hengen antamaa pyhitystä ja hiljaisuutta ja nöyränä kasvaa Herran tahdon tuntemisessa ja totuudessa ihan kaikessa mahdollisessa. Kaikki anovat hyvää saavat ja tärkeää kiittää Jeesuksen nimessä.Niinpä.
- Verenmerkki
vaellan uskossa en kirjoitti:
näkemisessä ja meistä on kirjoitettu ´autuaat ne, jotka uskovat, vaikka eivät ole nähneet´.
Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
- TurvaaHerraan
Mihinkä seurakuntaan kirjoitti:
Kerro rehellisesti näihin vastaukset, niin selkiytyy oppisi myös itsellesi.Karta pahaa ja tee hyvää, niin sinä pysyt iankaikkisesti.
- Hänarmahtaa
Olet saanut ne kirjoitti:
Tietysti näemme vasta tuomiolla miten itsekukin olemme onnistuneet. Kannattaa panna pois kaikki katkeruus ja valheet ja petokset ja muut huonot hedelmät ja tavoitella Jeesuksen nimessä Totuuden Hengen antamaa pyhitystä ja hiljaisuutta ja nöyränä kasvaa Herran tahdon tuntemisessa ja totuudessa ihan kaikessa mahdollisessa. Kaikki anovat hyvää saavat ja tärkeää kiittää Jeesuksen nimessä.Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."
- Hänarmahtaa
Ihmiset tarjoilee: kirjoitti:
Milloin mitäkin ja millä nimimerkilläkin milloinkin. Koetellaan tarjouksensa ja pysytään Jeesuksessa ja pyhien kirjoituksien totuudessa ja Jumalan vanhurskaudessa ja valtakunnassa.
Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.
- 1+20
Ei ole mitään Golgatan sovitusta, Isaiah ( Jesaja) puhuu Daavidin armoista, Jeesuksella ei ole mitään yhteyttä Daavidiin.
- No mistäs sinä
tuon voit tietää, sillä kaikki elämme Jumalassa ja Jeesus on Jumala, Luomakunnan Alku ja Loppu. Ehkä sinulla onkin jotain salatietoa näistä asioista ja mistähän olet sen saanut?
Ei kuvitella itsestämme liikoja vaan sen uskon määrän mukaan, minkä Jumala on itsekullekin antanut.
Varotaan valhetiedon nimellä kulkevaa eksytystä. - aivanko niin?
Niinkö?
- Hänarmahtaa
Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."
- Aaamenaamenaamen!!!
Aamenaamenaamen!!!
- palsta-analyytikko
Kuvauksenmukaista henkilöä, jota voisi profeetaksikin tituleerata ei ole palstalla näkynyt.
- Jepulis jep.
Niinpä. Jumalan profeetta ei valikoi, vaan sanoo kaiken, minkä Jumala sanassaan antaa sanottavaksi. jep jep
- Antero Onninpoika
Tuohon sanon painavasti ja lujasti:Aamen!
- Niin juuri!
Juuri niin!
- Jepulis jep.
jep jep
Oikea profeetta ei myöskään väittäisi, että Jeesuksen kutsumat apostolit Paavali ja Pietari olisivat valehtelijoita.- niinkö todella?
Pietarikin on siis leimattu valehtelijaksi?
- EläväJumalaOn
Kyllä Jumala toimii, kuulee rukouksia ja vastaa ihmeilläänkin. Ihan arjessa, apostolisella tavalla. Ilman sensaatiota. 40 vuoden aikana, iloa ja ihmeitä. Mutta kaikki myös surun, kärsimyksen ja ahdistusten keslellä
Ilon Ikkunoita, ihmeiden ovia!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11041641 - x.-
Kun ottaa Raamatusta yhden kirjeen pois luhistuu koko homma.
- oo tiennykkää
Onko tosiaan niin huteralle pohjalle kasattu?
- Totta!
Totta!
- Hänarmahtaa
Joka vaivaista armahtaa, se lainaa Herralle, ja hän maksaa jälleen hänen hyvän tekonsa.
- Hänarmahtaa
Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.
- Hänarmahtaa
Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.
- Hänarmahtaa
Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.
- Hänarmahtaa
Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.
- Hänarmahtaa
Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,
- Hänarmahtaa
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
- Raamatun.mukaan
Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
- Hänarmahtaa
Laaban vastasi hänelle: "Jospa saisin armon silmiesi edessä! Merkkini ilmoittavat, että Herra sinun tähtesi on siunannut minua."
- Hänarmahtaa
Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.
- alfa123om22
Miksi oikeastaan raamatussa sitten lukee: Uusia minä teille ilmoitan sellaisia joista ette ole ennen kuulleet, jotta ette voisi sanoa olemme kuulleet tästä jo aiemmin.
Vanha viini on toki hyvää, eikä pilkata saisi ketään. Tosin raamatussa lukee, että taivaan valtakuntaan pääseviä pilkataan kuten profeettoja ja heidän pitäisi siksi iloita.
Mutta olisi mukava kuulla keneltä teidän vanha viininne on peräsin? Kovin puhutte, että Paavalia ei saisi pilkata, mutta kuka teille on sellaista opettanut?
Minulle opettiin koulussa vain, että hautoja ja hautausmaita ei saa pilkata. Ja ruumisautoja ei saa pilkata. Mutta eläviä sai pilkata kyllä. - Hänarmahtaa
Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?
- Hänarmahtaa
Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'
- Hänarmahtaa
Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."
- Hänarmahtaa
Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?"
- Hänarmahtaa
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."
- Hänarmahtaa
Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,
- Hänarmahtaa
"Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."
- Onarmosuuri
Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.
- OnARMOsuuri
Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."
- Hänarmahtaa
Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
- Hänarmahtaa
- Jumalaonhyvä
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
- Jumalaonhyvä
Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
- Jumalaonhyvä
Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.
- Jumalantuomio
Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
- Jumalaonhyvä
Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.
- Jumalaonhyvä
Mutta minä olen kuin viheriöitsevä öljypuu Jumalan huoneessa, minä turvaan Jumalan armoon aina ja iankaikkisesti.
- Jumalaonhyvä
Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.
- Jeesusarmahtaa
Katso, sinun palvelias on löytänyt armon sinun edessäs, sinä olet tehnyt sinun laupeutes suureksi, jonkas minulle osotit, pelastaakses minun sieluani: en taida minä pelastaa minuani vuorella, ettei minulle jotakuta pahaa tapahtuisi, ja kuolisin.
- Jeesusarmahtaa
Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
- Jeesusarmahtaa
älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
- Jeesusarmahtaa
Mutta sinä, Herra, Herra, auta minua nimesi tähden, sillä sinun armosi on hyvä, pelasta minut.
- Jeesusarmahtaa
Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.
- Jeesusarmahtaa
Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
- Jeesusarmahtaa
Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.
- Sylkykuppi
Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.
- Tottahantuokinon
Tottahan tuokin on!
- Kylläjämptionniin
Matkalainen kirjoittaa raittiisti!
- violaluna17
Mutta Jeesus sanoi: Mikä ihmisille on mahdotonta,se on Jumalalle mahdollista.
- violaluna17
Ettekö tiedä,että te olette Jumalan temppeli, ja että Jumalan Henki asuu teissä? 1Kor 3 jae 16.
- Jeesusarmahtaa
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
- Jeesusarmahtaa
Sinun käteesi minä annan henkeni, sinä, Herra, lunastat minut, sinä uskollinen Jumala.
- Jeesusarmahtaa
Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
- Jeesusarmahtaa
Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.
- Jeesusarmahtaa
Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.
- Jeesusarmahtaa
Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
- AamenkiitosJeesus
Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.
- AamenkiitosJeesus
Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
- AamenkiitosJeesus
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
- AamenkiitosJeesus
Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
- AamenkiitosJeesus
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
Aamen! - AamenkiitosJeesus
Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.
- AamenkiitosJeesus
Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
- AamenkiitosJeesus
Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184271Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261484- 1011390
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3161262Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi651246- 461157
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721150Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86905
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49864