Apua!!!!! Huumetesti tällä viikolla!

Pelottaa

Olen ikäni pysynyt erossa huumeista. En edes nuorempana kokeillut vaikka oli tarjolla. Sitten muutin toiselle paikkakunnalle ja yhtäkkiä oli ympärillä ihmisiä jotka polttelivat maria ja sanoivat ettei se oo sen kummempi kuin alkokaan. Sitten kokeilin - ja poltin noin 3 kk lähes joka päivä. En ihastunut mitenkään siihen mutta kun sitä oli niin poltin ihan huvikseni. Nyt kuulin että sain uuden työpaikan jossa pitää käydä huumetesteissä. Kertokaa mielellään asiallisesti mitä h...tiä minä nyt voin tehdä.
Te jotka moralisoitte - älkää vaivautuko vastaamaan ja kertomaan kuinka vaarallisia huumeet ovat - kyllä on tiedossa.
Olen 85 kg - poltin n 3 kk lähes päivittäin - testit ovat mahd. jo tällä viikolla. Viime sätkästä on nyt 5 päivää.
Täällä oli vastaava viestiketju - mutta menin ihan sekaisin kun niitä ihme ohjeita ja muita kommentteja oli niin paljon, etten enää tiennyt mihin uskoa.
Siis asialliset viestit kiitos. En ole narkkari ja en jäänyt koukkuun eikä ole ollut vaikea olla polttamatta. Nyt vain tää tilanne on ihan mahdoton.

22

8837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RautalankailijaX

      Ok. Siis vielä kerran rautalangasta. Syöt kaksi (2) rasiaa supersalmiakka ja sen päälle juot kaksi (2) litraa piimää. Tämän jälkeen pompit kaksi (2) kilometriä yhdellä jalalla, ei ole väliä kummalla.
      Sitten oletkin jo valmis menemään hyvillä mielin huumetestiin ja kärähtämään.

    • ei oo ongelmaa :D

      juo 5-8 (isoa) lasia vettä kun heräät aamulla. ota kreatiinia muutama lusikallinen ja c ja b vitamiinia värjäämään kusen. Juo kahvia tai jotain dirueettia jotta käyt kusella muutaman kerran ennen testiä. Kusitestissä mitataan kreatiinia tasojakin niin muista se. Tää ohje on lukenu high times lehdessä ja on varmasti luotettava :D Ja kun kuset testin käytä keskivaiheessa tulevaa kusta !

      • Pelottaa

        Kiitos - kerron sitten kuin kävi. Testi on huomenna.


      • Toinen kenkä
        Pelottaa kirjoitti:

        Kiitos - kerron sitten kuin kävi. Testi on huomenna.

        Kannattaa mennä testiin ympärikännissä niin ei välttämättä ota näytteitä silloin. Menettele näin kuuden kuukauden ajan, aina juovuksissa näytteidenottoon, sitten selvänä testiin ja puhtaat seulat.


      • you saved my job

        Ei oo ongelmaa :D en tiiä miten voin kiittää tätä herraa tarpeeksi nimim. Pelastit työpaikkani! :)


    • puskalisko

      luomukannabiksesta ei jää mitään testeihin, ei ole mitään todisteita siitä että kukaan varmasti ja ainoastaan vain luomukannabista polttanut olisi jäänyt testeissä kiinni.

      • munminimi

        ei ei ei!!! Sellaista luomukannabista ei olekaan, kannabiksen rasvat thc on se mitä mitataan, sitä on kasvin kukinnossa, oli lannoitetta tai mitä kutsumaasi luomua.


      • puskalisko
        munminimi kirjoitti:

        ei ei ei!!! Sellaista luomukannabista ei olekaan, kannabiksen rasvat thc on se mitä mitataan, sitä on kasvin kukinnossa, oli lannoitetta tai mitä kutsumaasi luomua.

        olipa uudessa kanadalaistutkimuksessa viitteitä kovasti siihen suuntaan, että luomukannabiksessa oli thc:tä vähemmän ja cbd:tä enemmän, näkyi testeissä paljon lyhyemmän aikaa kun testit on tehty niin, että ne mittaa sitä huonolaatuista kannabista joissa on turhankin korkea thc


    • vscvv

      Juuri näin. Sillä ei ole väliä onko kasvatettu mullassa vai hydrossa. Ulkona vai sisällä. THC on se mitä mitataan. Vähän niinkuin alkoholiakin puhallutuksessa. Ei siinä auta vaikka olisi kuinka luomupontikkaa kun poliisi puhalluttaa.

      • puskalisko

        pystytkö todistamaan, että joku luomukannabista käyttänyt olisi jäänyt testeissä kiinni?


    • ddd

      No mtenkäs testit meni?

      • pelottaa

        No, tein sitten kuten neuvottiin. Join vettä paljon yritin juoda sitruunamehuakin mut se ei menny alas, heräsin aamulla neljältä juomaan vettä olin kitannut sitä jo pari päivää. Otin illalla kyypillerin ja aamulla ennen testejä toisen. Kävin veskissä ennen testejä varmaan 10 kertaa. Sitten testeihin... Vastausta en ole vielä saanut mut kyllä jännittää ihan pirusti!!!


      • Jemtu
        pelottaa kirjoitti:

        No, tein sitten kuten neuvottiin. Join vettä paljon yritin juoda sitruunamehuakin mut se ei menny alas, heräsin aamulla neljältä juomaan vettä olin kitannut sitä jo pari päivää. Otin illalla kyypillerin ja aamulla ennen testejä toisen. Kävin veskissä ennen testejä varmaan 10 kertaa. Sitten testeihin... Vastausta en ole vielä saanut mut kyllä jännittää ihan pirusti!!!

        Olisit vaan mennyt ympärikännissä testeihin niin ei tarvitsisi nyt jännittää.


    • Hihihihihihihiiiiii

      Hihihihihiiii :D oikein sulle!

      Huumeista ja muistakin jää aina jälki, varsinkin hiuksiin ;)

      • jokuketätietääeikälu

        luuletko sinä tynnyrilapsi että hiustestejä käytetään tavallisina testeinä? idiootti.


    • taateliaddiktio

      Ymmärrän teidän tuskanne mutta mul on ylihuomenna taatelitesti ja olen käyttänyt taateleita paljon lähiaikoina.auttakaa minua.en tiedä mitä tehdä.otan vielä yhden taatelin ennen testiä rohkaisemaan minua

    • Vaaderi Pullamösö

      Huh! Aika rankkaa..! Koita jaksaa. Kuulin että rusinat auttaa peittelemään testeissä taatelien väärinkäyttöä. May the coconuts be with you!

    • xcdddd

      No hei puskalisko. Mikäs ois semmoinen sun mainostama luomukannabislajike? Taitavat olla melkein kaikki nykyään pitkälle jalostettuja hybridejä. Santa-Maria?

    • Marihuhhuh

      tulikse vastaus jo?

      • pelottaa

        Joo - tulihan se. Ei huumeita näytteessä!!! Ohjeet siis toimivat.


    • Pervohitaja69

      Mites tää, et mieshoitaja tulee valvomaan pissaamista. Kyttää tuheroo kielipitkällä. on toi laitonta??

    • Anonyymi

      Koko eduskunnan väki pitäis testata huumeiden käytöstä. Aika moni jäis kiinni mutta herroja suojellaan eikä testata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe