http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150968634808689&set=a.10150968615353689.476457.154861943688&type=1&theater
Enkä tarkoita hyvässä...
Martsu.... mikä näky....
23
3248
Vastaukset
- 1265
Samaa näköä kuin Kivilahden naisissa Aira Samulinissa.
- Repesin kuvalle
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- olut+parveke
No mikäs tossa nyt on vikana?
- catsoja
Onko mara vasta 30 nen mä luulin kattoessani kuvaa että 40 v.
ja ihan totta. - Jounitheman
Martsu on vetree friidu, mahaa sais kyllä vähä pienentää
- mikä näky
Miten 30v voi olla noin kulahtanut? Vaikka on pistellyt botoxia poskeen ym? Naama on kuin lähes 50v.
- ihenaaa
Kaunis 29v nainen
- Iuuuh
Kuvan kattomisen jälkeen kävi näin...
http://mrbricksworld.files.wordpress.com/2012/03/family-guy.gif - Kuvan tiedot :D
© AfterSunset Photography / J.Melartin
http://www.facebook.com/AfterSunsetPhotography
— paikassa Fat Lady. - .PELSEPUUPPI.
On siinä todellakin täydellistä äitiainesta äitiä tarvitseville lapsille. Haluan vaimokseni ja HETI!
- ...
Ettekö ymmärrä sarkasmia? Siis tuossa yläpuolella kun olette miinustaneet...
- Kuvakäsitelty!!!
Feikki kuva ts. kuvaa MUOKATTU !!
Sen näkee sokee reettakin; esim. Martinan huulet on kuvassa kapeat, todellisuudessa "pulleat" eli täytetyt ja jotain muutakin on muokattu, kattokaas nyt ite ja sillä silmällä ennenkuin tikahdutte nauruun, te hölmäkkeet...!!- venekuva oli muokatt
Ei muuten ole muokattu. Alan ammattilaisena näkee heti.
- kallista touhua :D
Eihän ne botoxit ikuisuuksia pysy, täytyy aina käydä hakemassa lisää :)
- m.heinonen
Tämän ikäisenä paljon parempi kuin normaali suoma,ainen nainen.Pitää huolta ulkonäöstään ja ennekaikkea linjoistaa.Ilo silmälle Pubi-ruusujen jälkeen.
- FartinaMani
Muahhahahahahaa... Näyttää ihan mieheltä joka on laittanu peruukin päähän ja pukeutunu naisten kamppeisiin. Tuo kuvakulma tekee naamasta vielä kulmikkaamman.
- Oi voi..
Tekee kyllä hyvää omalle itsetunnolle huomata, että on näin hyvässä kunnossa ja muutaman vuoden vanhempi mitä toi muidu on.
Tekeeköhän Martinan pahaa katsoa itseään peilistä, näkeekö itsensä samanlaisena mitä muut, eli tekee pahaa, vai näkeekö vaaleanpunaisten silmälasien läpi, luulee yhä olevansa freshi, nuori, kiinteä, kaunis? - minä
Voi teitä kadellisiä!
Martina on raskaana ja silloin Nainen muuttuu! Ihan sama miten Martina katsoa itseesi peilistä, pääasia että on Sinut itseesi kanssa! Onnea Martinalle!- sano kiitos
Tarkoitit varmaan kädellisiä eikä kadellisiä? :D
"Ihan sama miten Martina katsoa itseesi peilistä, pääasia että on Sinut itseesi kanssa!"
Tässä sama yritys korjattuna äidinkielellemme, ole hyvä:
Ihan sama miten Martina katsoa (KATSOO) itseseesi (ITSEÄÄN) peilistä, pääasia (PILKKU) että on Sinut (SINUT PIENELLÄ) itseesi (ITSENSÄ) kanssa! - minä
sano kiitos kirjoitti:
Tarkoitit varmaan kädellisiä eikä kadellisiä? :D
"Ihan sama miten Martina katsoa itseesi peilistä, pääasia että on Sinut itseesi kanssa!"
Tässä sama yritys korjattuna äidinkielellemme, ole hyvä:
Ihan sama miten Martina katsoa (KATSOO) itseseesi (ITSEÄÄN) peilistä, pääasia (PILKKU) että on Sinut (SINUT PIENELLÄ) itseesi (ITSENSÄ) kanssa!Suomalaiset ovat kadellisiä!
Kiitos pilkun viilauksesta!
- ITSESEESI
Niminmerkki : sano kiitos= puutut toisten oikeen kirjoittamiseen ja naureskelet:D
MUTTA itselläsikin tuli kirjoitusvirhe: tarkoitit varmaan ITSEÄÄN ei ITSESEESI..?!- Idiootti!
Etkö osaa lukea?! Hän korjasi kirjoitusvirheet ihan oikein. Ne oikeinlevat on isolla suluissa, urpo!
- samakuäsken
Idiootti! kirjoitti:
Etkö osaa lukea?! Hän korjasi kirjoitusvirheet ihan oikein. Ne oikeinlevat on isolla suluissa, urpo!
Oikeinolevat siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511