Martsu.... mikä näky....

piiloon...

23

3248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1265

      Samaa näköä kuin Kivilahden naisissa Aira Samulinissa.

    • Repesin kuvalle

      AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • olut+parveke

      No mikäs tossa nyt on vikana?

    • catsoja

      Onko mara vasta 30 nen mä luulin kattoessani kuvaa että 40 v.
      ja ihan totta.

    • Jounitheman

      Martsu on vetree friidu, mahaa sais kyllä vähä pienentää

    • mikä näky

      Miten 30v voi olla noin kulahtanut? Vaikka on pistellyt botoxia poskeen ym? Naama on kuin lähes 50v.

    • ihenaaa

      Kaunis 29v nainen

    • Iuuuh
    • Kuvan tiedot :D
    • .PELSEPUUPPI.

      On siinä todellakin täydellistä äitiainesta äitiä tarvitseville lapsille. Haluan vaimokseni ja HETI!

      • ...

        Ettekö ymmärrä sarkasmia? Siis tuossa yläpuolella kun olette miinustaneet...


    • Kuvakäsitelty!!!

      Feikki kuva ts. kuvaa MUOKATTU !!
      Sen näkee sokee reettakin; esim. Martinan huulet on kuvassa kapeat, todellisuudessa "pulleat" eli täytetyt ja jotain muutakin on muokattu, kattokaas nyt ite ja sillä silmällä ennenkuin tikahdutte nauruun, te hölmäkkeet...!!

      • venekuva oli muokatt

        Ei muuten ole muokattu. Alan ammattilaisena näkee heti.


      • kallista touhua :D

        Eihän ne botoxit ikuisuuksia pysy, täytyy aina käydä hakemassa lisää :)


    • m.heinonen

      Tämän ikäisenä paljon parempi kuin normaali suoma,ainen nainen.Pitää huolta ulkonäöstään ja ennekaikkea linjoistaa.Ilo silmälle Pubi-ruusujen jälkeen.

    • FartinaMani

      Muahhahahahahaa... Näyttää ihan mieheltä joka on laittanu peruukin päähän ja pukeutunu naisten kamppeisiin. Tuo kuvakulma tekee naamasta vielä kulmikkaamman.

    • Oi voi..

      Tekee kyllä hyvää omalle itsetunnolle huomata, että on näin hyvässä kunnossa ja muutaman vuoden vanhempi mitä toi muidu on.
      Tekeeköhän Martinan pahaa katsoa itseään peilistä, näkeekö itsensä samanlaisena mitä muut, eli tekee pahaa, vai näkeekö vaaleanpunaisten silmälasien läpi, luulee yhä olevansa freshi, nuori, kiinteä, kaunis?

    • minä

      Voi teitä kadellisiä!
      Martina on raskaana ja silloin Nainen muuttuu! Ihan sama miten Martina katsoa itseesi peilistä, pääasia että on Sinut itseesi kanssa! Onnea Martinalle!

      • sano kiitos

        Tarkoitit varmaan kädellisiä eikä kadellisiä? :D
        "Ihan sama miten Martina katsoa itseesi peilistä, pääasia että on Sinut itseesi kanssa!"
        Tässä sama yritys korjattuna äidinkielellemme, ole hyvä:
        Ihan sama miten Martina katsoa (KATSOO) itseseesi (ITSEÄÄN) peilistä, pääasia (PILKKU) että on Sinut (SINUT PIENELLÄ) itseesi (ITSENSÄ) kanssa!


      • minä
        sano kiitos kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan kädellisiä eikä kadellisiä? :D
        "Ihan sama miten Martina katsoa itseesi peilistä, pääasia että on Sinut itseesi kanssa!"
        Tässä sama yritys korjattuna äidinkielellemme, ole hyvä:
        Ihan sama miten Martina katsoa (KATSOO) itseseesi (ITSEÄÄN) peilistä, pääasia (PILKKU) että on Sinut (SINUT PIENELLÄ) itseesi (ITSENSÄ) kanssa!

        Suomalaiset ovat kadellisiä!
        Kiitos pilkun viilauksesta!


    • ITSESEESI

      Niminmerkki : sano kiitos= puutut toisten oikeen kirjoittamiseen ja naureskelet:D
      MUTTA itselläsikin tuli kirjoitusvirhe: tarkoitit varmaan ITSEÄÄN ei ITSESEESI..?!

      • Idiootti!

        Etkö osaa lukea?! Hän korjasi kirjoitusvirheet ihan oikein. Ne oikeinlevat on isolla suluissa, urpo!


      • samakuäsken
        Idiootti! kirjoitti:

        Etkö osaa lukea?! Hän korjasi kirjoitusvirheet ihan oikein. Ne oikeinlevat on isolla suluissa, urpo!

        Oikeinolevat siis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe