Kannattaako vaimolle ostaa hirveästi omaa munaa suurempaa dildoa? Onko siinä oikeasti vaara, että sen jälkeen haluaa aina isompaa munaa.
Hirveästi omaa munaa suurempi dildo
5
1298
Vastaukset
- hiuhui.
Tietenkin, älä nyt tyhmiä kysele!
- Kandeee!!!!
Kannattaa!! Ainavaan isonpaa ja isonpaa lopulta nyrkkiä sitten molemmat kädet aina kyynerpäätä nyöden ja sitten sinne voikin työntää pään!!.
- kaalimato.com
Hei,
Seksilelua ostettaessa on hyvä muistaa se mistä toinen osapuoli pitää. Kyllä omaa penistä suuremman dildon voi ostaa jos kumppani niin haluaa. Seksilelu ei korvaa tunteita toista ihmistä kohtaan. Rakastelussahan on kyse myös monista muista asioista kuin esim. peniksen koosta tms. Suurempi dildo ei yksinään aiheuta sitä, että kumppani yhtä äkkiä haluaisi myös miehen jolla on suurempi penis.
Terveisin
Kaalimato.com- Tumppi15cm
Niin vain kävi, että kun ostin oman kaluni mittaisen, sitä vähän ohuemman laadukkaan sauvan klitoriskiihottimella, niin kumppani tuomitsi sen liian lyhyeksi.
- Minimuna
Tumppi15cm kirjoitti:
Niin vain kävi, että kun ostin oman kaluni mittaisen, sitä vähän ohuemman laadukkaan sauvan klitoriskiihottimella, niin kumppani tuomitsi sen liian lyhyeksi.
Mä voin toimia teiän seksileluna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741