Jippii,uutta valoa :D

2012-pdf

Nyt voi ladata itselleen myös kesän
2012 piirikonventtien ohjelmalehtisen
netistä,
virallisislta sivuilta.
Voi valmistautua etukäteen konventin ohjelmaan,
niin saa siitä enemmän hyötyäkin.

Ihana uudistus, Vt-seura ! :D
http://www.jw.org/index.html?option=QrYQCsVrGlBBX

21

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konvat alkaa :)
    • vähäkin on paljon...

      Do dii, nyt sitten pääseekin ihan tarkkaan tutustumaan konventin ohjelmaan,
      kun teemana olevat raamatunlauseet näkee,
      ja voi harjoitella laulutkin niin että saa ne vaikka ulkoa :)

      Voipi kiinnostuneillekin esittää ykstyiskohtaisempaa tietoa konventin sisällöstä,
      jospa heitä kiinnostaisi vaikkapa
      vain joku lyhyt ohjelmanpätkä ainoastaan?

    • tyämurkku

      Sain juhannuksen vapaaksi töistä, kun lupasin mennä ilomielin
      joulupyhinä töihin, koska en vietä joulua.

      Työnantaja ihmetteli, miksi tahdon juhannuksen vapaaksi?
      .
      Olipa mukava näyttää työpaikan tietokoneelta konventtiohjelma
      virallisilta jt-sivuilta..
      Pomo tuumasi:
      nooh, onpa sulla _erikoinen tapa viettää juhannusta_..
      varmaan tulet sitten pirteänä töihin taas :)

      Joulunahan ei kukaan muu halua töihin,hihiih ...

    • 1432

      Kappas vaan,käki kukkuu jo, ja juhannukseen vain reilu kuukausi enää.
      Suomalaisille herkkua .

    • kesäduuni

      Pakko olla juhannus töissä,
      saan äänitteenä kyllä kokousohjelman.

      Osan yhden päivän ohjelmasta ehdin kyllä kuulla paikan päällä,
      ja siitä olen iloinen.

      • Minäkin etsin ensin

        Oletko koskan ajatellut etsiä ensin valtakuntaa? niin nämä kaikki muukin sinulle annetaan. Varmasti löydätuuden melkein yhtä hyvän työpaikan. Ja jos et löydäkään, kyllä sossu ainakin sinusta huolehtii. Onko tosiaankin 20 vuotinen työpaikka arvokkaampi, kuin että pääsee istumaan konventissa ystävien joukossa?


    • Kukabah

      En ole ennen kuullutkaan kristittyjen avioparien Raamattukoulusta. Onpa sykähdyttävää ajatella, mitä kaikkea tämäkin voi sisältää.

    • eu·ag·ge·li·stēs′

      Kaikilla kristityillä aviopareilla ei ole mahiksia Gileadkouluun ja lähetystöihin ulkomaille.
      Onkohan tämä Avioparien Raamttukoulu sitten"pienois-Gilead" joka valmentaa
      tehokkaaseen julistustyöhön kotimaassa?

      Teokraattinen koulu on aika hidastahtista opiskelua,
      hyvä että on muitakin opintomahdollisuuksia.

    • Veli Ponteva

      Minua on vaivannut, kun tiede on osoiittanut ihmisen kehittyneen ihmisapinoista.

      Odotan inokkaasti uusia julkaisuja. Jospa niissä nyt voimakkaasti todistettaisiin, miten tiede on panettelijan ansa ja kiristysryöstö.

      • disinfoa:

        * tiede on osoiittanut ihmisen kehittyneen ihmisapinoista.*
        Havaintosi on väärä.
        Tiedemiehet ei suinkaan sano että ihminen on kehittynyt ihmisapinoista.
        Kantsis lukee vähän tarkemmin :D


      • Veli Ponteva
        disinfoa: kirjoitti:

        * tiede on osoiittanut ihmisen kehittyneen ihmisapinoista.*
        Havaintosi on väärä.
        Tiedemiehet ei suinkaan sano että ihminen on kehittynyt ihmisapinoista.
        Kantsis lukee vähän tarkemmin :D

        >>Tiedemiehet ei suinkaan sano että ihminen on kehittynyt ihmisapinoista.

        Eivät ehkä kielitieteilijät tai valtiotieteen maisterit, mutta paleontologit kyllä ovat sitä mieltä.

        Siis tietenkin panettelijan ansaan joutuneet näennäistiedemiehet paleontologit järkiään ovat sitä mieltä, että ihminen on kehittynyt noista ihmisapinoista.


      • musical Adam
        Veli Ponteva kirjoitti:

        >>Tiedemiehet ei suinkaan sano että ihminen on kehittynyt ihmisapinoista.

        Eivät ehkä kielitieteilijät tai valtiotieteen maisterit, mutta paleontologit kyllä ovat sitä mieltä.

        Siis tietenkin panettelijan ansaan joutuneet näennäistiedemiehet paleontologit järkiään ovat sitä mieltä, että ihminen on kehittynyt noista ihmisapinoista.

        Vain ja ainoastaan nykyihmisen (H. sapiens sapiens)
        ja nykyisten simpanssien (bonobot ja ne toiset) kehittyminen jostain väitetystä yhteisestä esi-isästä.? kysynkin VP:ltä, että

        1. mikä tämä väitetty yhteinen esi-isä on tieteellisestä nimeltään?
        2. mikä tämä väitetty yhteinen esi-isä on kansanomaisesta nimeltään?
        3. milloin tämä väitetty yhteinen esi-isä eli?
        4. minkälainen värinäkö tällä väitetyllä esi-isällä oli?
        5. mitä todisteita väitetystä esi-isästä on olemassa?
        Löytyykö esim aukoton fossiiliketju siitä nykyisiin simpansseihin?

        Ja selvyyden vuoksi mainitsen,
        että itse en tietenkään usko mihinkään
        ihmisen ja simpanssin yhteiseen esi-isään.
        Iihmiset luotiin erikseen ihan niinkuin Raamatussa sanotaan. ... :D


      • Veli Ponteva
        musical Adam kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan nykyihmisen (H. sapiens sapiens)
        ja nykyisten simpanssien (bonobot ja ne toiset) kehittyminen jostain väitetystä yhteisestä esi-isästä.? kysynkin VP:ltä, että

        1. mikä tämä väitetty yhteinen esi-isä on tieteellisestä nimeltään?
        2. mikä tämä väitetty yhteinen esi-isä on kansanomaisesta nimeltään?
        3. milloin tämä väitetty yhteinen esi-isä eli?
        4. minkälainen värinäkö tällä väitetyllä esi-isällä oli?
        5. mitä todisteita väitetystä esi-isästä on olemassa?
        Löytyykö esim aukoton fossiiliketju siitä nykyisiin simpansseihin?

        Ja selvyyden vuoksi mainitsen,
        että itse en tietenkään usko mihinkään
        ihmisen ja simpanssin yhteiseen esi-isään.
        Iihmiset luotiin erikseen ihan niinkuin Raamatussa sanotaan. ... :D

        http://www.talkorigins.org/faqs/comdesc/section1.html#morphological_intermediates_ex3

        Meidän keskustelu kääntyi ihmisen ja simpanssien sukulaisuudesta paohtimiseen. Luulen että kyse on evoluutiosta ja sen todisteista yleensä.

        Olisikohan linkkini ketjusta mitään apua. Liitteen vähän yli puolivälin löytyy aika monta esimerkkiä, (Example 3) jotka näyttävät kallon muodon muuttuvan aikojen kuluessa.

        Surkastuneet elimet myös ovat todiste evoluutiosta. En nyt löytänyt tähän hätään kirjallista mainintaa. Taisi olla anakonda, jolla on mitään tarvitsemattomat jalkaluut kehonsa sisällä. Tällaisia esimerkkejä on ihmiselläkin.

        Minä en osaa vastata numeroituihin kysymyksiisi. En tiedä nykyapinoitten ja meidän yhteistä esi-isää, sen nimeä. Se taisi elää joskus 7 milj v sitten.

        Minun pitää näämmä alkaa tutkimaan todisteita, mutten valitettavasti pysty niitä tuomaan laajasti esille tähän keskusteluun. Toivottavasti joku paleontologi tms harrastaja tarttuu tähän keskusteluun.


      • kaikki tarpeellisia
        Veli Ponteva kirjoitti:

        http://www.talkorigins.org/faqs/comdesc/section1.html#morphological_intermediates_ex3

        Meidän keskustelu kääntyi ihmisen ja simpanssien sukulaisuudesta paohtimiseen. Luulen että kyse on evoluutiosta ja sen todisteista yleensä.

        Olisikohan linkkini ketjusta mitään apua. Liitteen vähän yli puolivälin löytyy aika monta esimerkkiä, (Example 3) jotka näyttävät kallon muodon muuttuvan aikojen kuluessa.

        Surkastuneet elimet myös ovat todiste evoluutiosta. En nyt löytänyt tähän hätään kirjallista mainintaa. Taisi olla anakonda, jolla on mitään tarvitsemattomat jalkaluut kehonsa sisällä. Tällaisia esimerkkejä on ihmiselläkin.

        Minä en osaa vastata numeroituihin kysymyksiisi. En tiedä nykyapinoitten ja meidän yhteistä esi-isää, sen nimeä. Se taisi elää joskus 7 milj v sitten.

        Minun pitää näämmä alkaa tutkimaan todisteita, mutten valitettavasti pysty niitä tuomaan laajasti esille tähän keskusteluun. Toivottavasti joku paleontologi tms harrastaja tarttuu tähän keskusteluun.

        * Taisi olla anakonda, jolla on mitään tarvitsemattomat jalkaluut kehonsa sisällä. Tällaisia esimerkkejä on ihmiselläkin.*
        tuooota...siis ihmisellä....mitkä on surkastuneita elimiä?

        no joo, aivotkin saa kutistuua aika rusinax ;D
        ja henki vaan kulkee...
        Vain 10 prossaa aivojen kapasiteetista käytössä jne...


    • kuin possu pienenä
    • Niin ne kovasti väittävät.

    • Ihiminen

      Ihmiset eivät polveudu ihmisapinoista.
      Edes tiedemiesten mielestäkään.

    • self-defense

      Tänään kirkastui sekin valo,
      että palstan pari vakikirjoittajaa
      ei kannakaan huolta lasten turvallisuudesta lainkaan.
      Hupsista?

    • meilläkin : pian...
    • matkalla ollaan...

      Jokos olette
      konventtimajoituksenne varanneet? :p

    • Juhlat:

      Onkos paljon kasteellemenijöitä
      tiedossa kesän konventeissa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe