Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

AMORAL / AK DUO KEIKAT

PRPRPRPRPR

16.05. PIEKSÄMÄKI (FI), PimpeRock
23.05. SHANGHAI (CN), Mao Livehouse (AMORAL)
26.05. TOKYO (JP), Liquid Room (AMORAL)
27.05. NAGOYA (JP), Owari Metal Festival (AMORAL)
01.06. KUOPIO (FI), Henry's Pub (Ari Koivunen Duo)
02.06. VIMPELI (FI), Sopupeli (Ari Koivunen Duo)
09.06. ESPOO (FI), Kivenlahti Rock (AMORAL)
30.06. HELSINKI (FI), Tuska Open Air (AMORAL)
28.07. LOVIISA (FI), Backyard Rock (AMORAL)
03.08. VANTAA (FI), Myötätuulirock (AMORAL)
11.08. KÖYLIO (FI), Rockfest Blizzard (AMORAL)
15.09. NOUSIAINEN (FI), Ravintola Miia (Ari Koivunen Duo)

41

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhutghj

      Mikäs toi pimperock on?!! :D on menny ihan totaalisesti ohi.... Jestas mikä nimi :D

      • yääk!

        nythän sopivasti osui bändi amoral/vittu koivunen tähän teemaan ...ihan naurattaa kun joskus joku loksahtaa kohdalleen


      • joo.
        yääk! kirjoitti:

        nythän sopivasti osui bändi amoral/vittu koivunen tähän teemaan ...ihan naurattaa kun joskus joku loksahtaa kohdalleen

        hajoo siihen :D


      • persetirallaa hahaa
        joo. kirjoitti:

        hajoo siihen :D

        Pieraisin äsken lähikaupassa niin voimakkaasti, että housut ratkes. En muuten tiedä mikä palsta tää on olen eksyksissä. Toivottavasti en tullut jäädäkseni Hi Hii


    • :)

      Pieksämäen aseman kautta Idän pikajunaan, niin sitä pittää :)

    • PIMPEROCK

      PIMPEROCK, PIEKSÄMÄKI 15.5.2012

      http://www.theftcityrecords.com/pimperock/index.html

      http://www.amoralweb.com/mainpages/

      AMORAL14.05.2012 - Pimperock this wednesday
      "We were asked to act as a last-minute replacement for Blake at this year's Pimperock in Pieksämäki. Being well-rehearsed and ready for Asia as it is, we figured out we might as well! Amoral will be the last band on the bill this wednesday, with showtime at 12.30am. Other bands on the bill include To/Die/For and Hammerhead. Should be good times!"

      • houston over.

        Jos vain suinkin on amoralin pojat sillä tuulella, niin irtoisko yhtään videota pimpero-ck:sta? :D pimpero kjäh....


    • minä kiitän ja kum..

      ja Kuopiossa duokeikka,en usko silmiäni.onko varmasti totta,tätä oon vinkunu ja valittanut täälläkin tuhat kertaa. huoh! pitäiskö mennä jo valmiiks Henkan ovenripaan roikkumaan,etten vaan missais tätä kauan odotettua keikkaa!

      • *

        onneksi olkoon :D


      • ripa.

        Noh... kuis roikkuu? :D


    • kahva kädessä

      täällä roikutaan ovenrivassa...vielä pariviikkoa pitäis jaksaa... huoh!

      • jokinen.

        Pitää soittaa portsarille et tuo välillä vähän evästä sulle ;D muuten siellä roikkuu parin viikon päästä vaan pelkkä naru :D Ollaan hengessä mukana!


    • kukko vai kana

      no eiköhän tuo parinviikon dieetti tee ihan hyvää parille liikakilolle näin kesän kynnyksellä,onhan tuo tori tuossa ihan lähellä,jos kovasti huutelen,niin joku vois tuoda siivun kalakukkoa! NAM!

      • niin tai

        olehan varovainen ettei tuu rokkikukkoa ;D


    • kana tai muna

      kyllä mieluummin ottasin rokkikukon(koivusen).mutta taitaapi olla varattu!

      • gikffgk

        Niin... Törkeetä :D


      • inmydreams.
        gikffgk kirjoitti:

        Niin... Törkeetä :D

        Oliks niillä jossain vaiheessa tauko/muu häslinki, vai oliks se vaan jotain höpöä ku jostain luin jokin aika sitten et se elelee sinkkuna? :D


      • stailaaja minäkin
        inmydreams. kirjoitti:

        Oliks niillä jossain vaiheessa tauko/muu häslinki, vai oliks se vaan jotain höpöä ku jostain luin jokin aika sitten et se elelee sinkkuna? :D

        jos olis sinkkukinkku niin ampusin kyllä heti kiinni, ei tartteis kauan yksin onnettomana nyhjätä.osaisin kyllä "hoitaa ja stailata " mieleisekseni!


      • kjhfilgbh
        stailaaja minäkin kirjoitti:

        jos olis sinkkukinkku niin ampusin kyllä heti kiinni, ei tartteis kauan yksin onnettomana nyhjätä.osaisin kyllä "hoitaa ja stailata " mieleisekseni!

        sithän meitä on 2!! :D Otetaanko erä kun vapautuu? :D


      • puumaleopardi
        kjhfilgbh kirjoitti:

        sithän meitä on 2!! :D Otetaanko erä kun vapautuu? :D

        kyllä minä vien voiton. oon tähänkin asti saanu kenet haluan.osaan kyllä hoidella miehet(pojat)


      • narsisti
        kjhfilgbh kirjoitti:

        sithän meitä on 2!! :D Otetaanko erä kun vapautuu? :D

        nyt kun Ari tulee KUOPIOON keikalle,en laske sitä enää ikinä täältä pois.laitan sen meidän takapihalle häkkiin ja siellä pysyy.annan kalakukkoo ja lonkeroo.saa laulaa yksin mulle ,ikuisesti!ihana rokkikukko!


      • itsekäs
        stailaaja minäkin kirjoitti:

        jos olis sinkkukinkku niin ampusin kyllä heti kiinni, ei tartteis kauan yksin onnettomana nyhjätä.osaisin kyllä "hoitaa ja stailata " mieleisekseni!

        voi, jospa vapautuisi pian!ei millään pahalla!


      • SC
        narsisti kirjoitti:

        nyt kun Ari tulee KUOPIOON keikalle,en laske sitä enää ikinä täältä pois.laitan sen meidän takapihalle häkkiin ja siellä pysyy.annan kalakukkoo ja lonkeroo.saa laulaa yksin mulle ,ikuisesti!ihana rokkikukko!

        Ei se siellä lörtsyjen keskellä kauaa viivy. Keikka loppuun ja got to go bye! Eikä susta oo nirunaruna sitä paljon pitelemäänkään :D


      • kiinni veti
        puumaleopardi kirjoitti:

        kyllä minä vien voiton. oon tähänkin asti saanu kenet haluan.osaan kyllä hoidella miehet(pojat)

        1.6. aamuyöstä, heti ekan vastaantulevan lipputangon luona siinä Jyväskylän paikkeilla( sama matka molemmilla) :D Kidnappaa 1.price mukaan häkissä jos naruiltas kykenet :D


      • siitäs saatte :)
        kiinni veti kirjoitti:

        1.6. aamuyöstä, heti ekan vastaantulevan lipputangon luona siinä Jyväskylän paikkeilla( sama matka molemmilla) :D Kidnappaa 1.price mukaan häkissä jos naruiltas kykenet :D

        Sillä aikaa kun te kaks tappelette, niin mä tuun salakavalasti takavasemmalta, ja ryöstän teiän palkinnon!! \w/ '-' \w/


      • uskallappas
        siitäs saatte :) kirjoitti:

        Sillä aikaa kun te kaks tappelette, niin mä tuun salakavalasti takavasemmalta, ja ryöstän teiän palkinnon!! \w/ '-' \w/

        en anna kenenkään ryöstää,pidän kynnet valmiina..murrrr!


      • ehkä.
        uskallappas kirjoitti:

        en anna kenenkään ryöstää,pidän kynnet valmiina..murrrr!

        Kannattaa leikata ne valmiiks..... Tästä tulee rumaa :D


      • sopupeli
        ehkä. kirjoitti:

        Kannattaa leikata ne valmiiks..... Tästä tulee rumaa :D

        hmm..entäs jos siitä riittäis molemmille!


      • jhggugg
        sopupeli kirjoitti:

        hmm..entäs jos siitä riittäis molemmille!

        Okei... Mut mulle eka :D


      • hetkinen...
        jhggugg kirjoitti:

        Okei... Mut mulle eka :D

        Te unohditte joku ryöstää teiän palkinnon salakavalasti..... Te voitte sit sovussa nuolla näppejänne :D


      • ekana
        jhggugg kirjoitti:

        Okei... Mut mulle eka :D

        eipäs, kun mulle.minä sanoin ekana!


      • suomityttö
        itsekäs kirjoitti:

        voi, jospa vapautuisi pian!ei millään pahalla!

        toivottavasti ei nuo Japanittaret pistä Amoralin poikia suuhunsa,että jäis meillekin edes rippeet!


      • e-kana
        ekana kirjoitti:

        eipäs, kun mulle.minä sanoin ekana!

        Mä jätän sulle jämät :D...... Tai NOOOT!!


      • tokana
        e-kana kirjoitti:

        Mä jätän sulle jämät :D...... Tai NOOOT!!

        no hyvä on ,kunhan edes jotain.....


      • jaksan kyllä
        tokana kirjoitti:

        no hyvä on ,kunhan edes jotain.....

        täällä roikun vielä Henkan ovessa,ihan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa..ylihuomenna tämä tuska loppuu....


    • Tuskan aikataulu
    • Adroral Mobbi

      Amoral nähdään Helsingissä Nosturissa 10. kesäkuuta jolloin yhtye lämmittelee yhdysvaltalaista Adrenaline Mobia.

    • 10vpoikalapist
      • ei kiitos

        Ei mitään tylsää Jukka Poikaa tänne.


    • fhfdfhdfhdfh

      Minkähän takia Amoralin "Beneath" levy oli poistettu Spotifysta vaikka oli ollut jo ainakin helmikuusta asti siellä.. tietääkö kukaan mist vois johtua?

    • AMORALMTR2012

      Myötätuulirock pahoitellen ilmoittaa että osa artistien kanssa tehdyistä esiintymissopimuksista on irtisanottu liian vähäisen ennakkolipunmyynnin vuoksi.
      Tämä tilanne on tapahtumajärjestäjien kannalta kestämätön ja näin ollen olemme tehneet asiassa oman ratkaisumme.

      Myötätuulirock 2012 ohjelmistosta putoavat pois seuraavat artistit:
      - MICHAEL MONROE
      - APOCALYPTICA
      - AMORPHIS
      - STAM1NA
      - KOTITEOLLISUUS

      Tulemme täydentämään ohjelmistoamme lähiaikoina viidellä uudella artistilla.

      Ohjelmamuutoksesta johtuen tulemme myös muuttamaan pääsylippujemme hintoja jotka haluamme pudottaa reilusti alaspäin!

      1-päivän lipun hinnaksi tulee ennakkoon ostettuna 20 euroa ja portilta ostettuna 25 euroa.
      ------------------------------
      No lipun saa ainakin halvemmalla. Tällä hetkellä siis perjantaina esiintymässä:
      AMORAL
      INSOMNIUM
      TURMION KÄTILÖT mahdolliset uudet artistit.

      Mahtaakohan Amoralin keikkasetti olla sitten pidempi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe