Oletteko koskaan edes ajatelleet ?
Nuorimies mummon hellittävänä.
28
636
Vastaukset
- ¨¨¨¨¨¨¨¨
Tulee taas huomenna mummun nuorimies hellittäväksi, 4 v.
- Adios Amigo
nim..........
Olet kaksimielinen - ¨¨¨¨¨¨
Adios Amigo kirjoitti:
nim..........
Olet kaksimielinenkuis niin?
- Tonppa.
¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:
kuis niin?
...........
Aloittaja tarkoittaa nuorella miehellä kalakaveria. - 4:n pojan mummi
Samat sanat. Haen 5-vuotiaan päiväkodista ja isä tulee hakemaan kahdeksan maissa. On ne ihania hetkiä ja pitää nauttia niistä niin kauan, kuin vielä jaksaa.
- //\\//\\
Hellii tai kellii, kohteesta riippuen. Jos olisin mummo, olisipa ihana paijata lapsenlasta.
Ihmeellisesti ja omituisesti näyttää täällä tämäkin käännetyn.- meeriamanda
Olisiko aloitus tulkittava hieman ...comsii...comsaa...? :))
- munmummmunmimunimumm
Ei 50v ole enäää nuori mies, joten hellin vain..
Kun en mie oo mikään mummo, en ole edes äiti.
Mutta musta onkin tulossa iso iso täti :)Lempipuuhaa se pikku-ukon hellimine.
Niin on mukavaa leipoo ja askarrella.
Parast palkkaa ku pieni mies sanoo kotti lähties:"Mamma,mä tykkään susta,meil oli kivaa.Halitaa !"Moikka mamma vaa, vaik en mummu olekka nii sul o oikkia meininki.
Toppa se pikkune iha täytte kaikki herkui,nii et joutu kierittelemä kotti.
Mamma luon on ain pulla ja kaaku haju,nii meiänki lika lapse sano ja syävä nii et huonomppa heikotta.
Mää vaa yllytä ja juata limpsa pääl.koti-kiusattu kirjoitti:
Moikka mamma vaa, vaik en mummu olekka nii sul o oikkia meininki.
Toppa se pikkune iha täytte kaikki herkui,nii et joutu kierittelemä kotti.
Mamma luon on ain pulla ja kaaku haju,nii meiänki lika lapse sano ja syävä nii et huonomppa heikotta.
Mää vaa yllytä ja juata limpsa pääl.Simmottis just mää teenki....mutmutmut,ainoastas sillo,jos on karkkipäivä.Mää kunnioitan nuarten sääntöi,pappa ei.IHME kyl.
sattus hauskane tapaus,ku ollaa miniän ja pojan kans sovittu,ettei nannaa massutella,ku karkkipäivän vaa.Noh,pappa oliki antanu pikku-ukol suklaat.Kysäsin "Mitäs noi on ?" Kanttareillei vaa,vastas topakka sälli.Niit oli häne autorataleikin viäres.Seuraavan kerran,ku poika tuli meil,ni huus jo eteises:"Mamma,onks kanttarellei ?" Ei ollu ja siit pirän hualen,ettei enää säännöi rikota....ku vahinkos vaa.Muit herkui hän saa vattan pullellas:Lempiruakaans,lettui jne.Siitki mää pirän hualen,nii ja pal halei.Mää olen kova halimaa :)
- Voihan vitsi
En todellakan ole ajatellut enkä himoitse nuorta miestä enkä varsinkaan mummua. Mulla on kuules paljon vakavammat mietittävät eli se, kuinka tulla toimeen elävässä elämässä ruoan ja asumisen suhteen. Siinä mummut, ukot ja nuoret miehet jäävät toiseksi tai unholaan. Miten ihmeen kummassa tää palsta on näin lapsellinen. Oletteko totaalisesti jo tulleet kakaroiksi jälleen eli että leikitään vaan sillä alapäällä, kun yläpää ei ole vielä herännyt? Jos koskaan heräsikään.
Mua kummastuttta aina näitä juttuja lukiessa, että eikö teillä ole lainkaan elävän elämän huolia. Missä ihmeen Unelmalandiassa oikein elätte vai oletteko laitoshoidosa kaikki tyynni. Onko eläkeläisen elämä tosiaan teistä vain sitä, että haikaillaan sukupuolitarpeen perässä ja muuta miettimistä ei sitten ole? Kai tämäkin juttu on tarkoitettu jonkinlaiseksi vitsiksi, muta mua ei naurta. Juttu on lisäksi naista halventava.
Että vielä vanhoilla päivillään pitäisi kuolata nuorten miesten perään. Voi vitsi, lopeta hormoonilääkkeet, niin et kuolaan minkään perään ja elät, kuten tavallisen mummun kuuluukin. Niin Luoja sen tarkoitti ja se on hyvä järjestys. Sopii hyvin myös vanhoille ukoille. Vanhana sopii kehittää niitä osia, jotka eivät välttämättä sijaitse navan alla. Tarvetta siihen tuntuisi olevan sullakin. Suosittelen.- kesäedessä
Ensinnäkin naimahommiani ei tulisi mielen viereenkään tänne kirjailla.
Toisekseen, elämän pahuutta ja surua on joskus helppo tulla hetkeksi
tänne lieventämään. Toki hyvää mieltäkin jakamaan.
Itselleni tämä on piipahdus, ilman liikaa aivohappoa.
Ymmärrän toki paatoksesi, mutta kukin kurillaan ja tavallaan.
Ollaan taas keväässä, kesä kujeineen odottaa. :)
- aurinko kuumottaa
Olen 69 v. nainen. Muutama kuukausi sitten muuan "nuori" mies, 54 alkoi esittää mielenkiintoaan. On näköjään miehiä, jotka jahtaavat itseään vanhempia. Ja kun olen vielä naimisissakin, niinkuin hänkin. En ole sortunut leikkeihin, en ainakaan vielä.
Mistä se sellainen vanhemmista naisista tykkääminen johtuu?- meeriamanda
Tissistä liiankauan ollut riippuvainen, äitikompleksinen............
- hitsinpitsi
meeriamanda kirjoitti:
Tissistä liiankauan ollut riippuvainen, äitikompleksinen............
Mikäs on kompleksin nimi silloin, kun vanha äijä haluaa 40 v nuoremman naisen?
- meeriamanda
hitsinpitsi kirjoitti:
Mikäs on kompleksin nimi silloin, kun vanha äijä haluaa 40 v nuoremman naisen?
Nuoruuden ihannointi, ja ´luulee´ sen saavansa nuoren naisen avulla jatkumoksi.
Tiedämmehän kuinka siinä alle 5 v käy! :// - kevätmielellä
meeriamanda kirjoitti:
Nuoruuden ihannointi, ja ´luulee´ sen saavansa nuoren naisen avulla jatkumoksi.
Tiedämmehän kuinka siinä alle 5 v käy! ://Minä ainakin oon saanut ihan tarpeeksi asti yllin kyllin sekä nuorta että vanhaa, joten nyt on niin tyyni ja tyytyväinen olo. Eihän se mitään Unelmalandian haave-elämää ole, elää vaan elämäänsä. Eikä tarvitse muiden mummuja tai pappoja paheksua. Yhdellä on yhdenläainen elämä, toisella toisenlainen.
- meeriamanda
kevätmielellä kirjoitti:
Minä ainakin oon saanut ihan tarpeeksi asti yllin kyllin sekä nuorta että vanhaa, joten nyt on niin tyyni ja tyytyväinen olo. Eihän se mitään Unelmalandian haave-elämää ole, elää vaan elämäänsä. Eikä tarvitse muiden mummuja tai pappoja paheksua. Yhdellä on yhdenläainen elämä, toisella toisenlainen.
Toivon et kaikki papat, peräkammari poja ja ´henkarit´ lukisivat kirjoituksesi.
Noin juurikin ajattelee kokenuut ihminen. Aurinko kuumottaa....
Niin se tekee ;)
Toi ny mikkään paha ikä-ero ole,jos miäs on 15v nuarempi.Sen just ja just vatta kestäis.Mut munt iha yäkötti,ku tuttava "seurusteli" omaa poikaas nuaremman kans.Tais poika olla vaa hyvis opeis,kun eivat missää ihmiste ilmoi liikkunee ikinä.
Mukava naine tää mun tuttu on,mut oli pelkkä patja vaa....mum miälest. Ei sitä onneks kauaa kestäny,kjäh ! Tarina ei kerro,kumpi tuli järkiis !
- henrjii
Tai vanha mummo, nuorenmiehen lemmittävänä
- Oi Gabriel tule....
Niin kuin se irakilainen vähän yli 3-kymppinen mamumies joka huijasi kymmeniä tuhansia siltä lemmenkipeältä vanhemmalta naiselta. Missä noiden eukkojen aivot on? Kai naisenkin aivot voi valahtaa haarojen väliin.
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite/AMLayout&cid=1194742360247&p=1194596113763&packedargs=packedargs=AMArticleCommentThreadDetails:currentPage=3&pagename=KALWrapper - aurinko kuumottaa
Oi Gabriel tule.... kirjoitti:
Niin kuin se irakilainen vähän yli 3-kymppinen mamumies joka huijasi kymmeniä tuhansia siltä lemmenkipeältä vanhemmalta naiselta. Missä noiden eukkojen aivot on? Kai naisenkin aivot voi valahtaa haarojen väliin.
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite/AMLayout&cid=1194742360247&p=1194596113763&packedargs=packedargs=AMArticleCommentThreadDetails:currentPage=3&pagename=KALWrapperHei Gabriel,
etkö koskaan ole kuullut SUOMALAISISTA miehistä, jotka hakevat ilmaista asuntoa ja elatusta naisten luota. Minä olen nainen ja yhtä poikkeusta lukuunottamatta aina kompastunut sellaisiin. Nyt on paras pitää tiukasti kiinni tästä poikkeuksesta, jonka kanssa molemmat maksamme menot kunkin maksukyvyn mukaan. - that's life
aurinko kuumottaa kirjoitti:
Hei Gabriel,
etkö koskaan ole kuullut SUOMALAISISTA miehistä, jotka hakevat ilmaista asuntoa ja elatusta naisten luota. Minä olen nainen ja yhtä poikkeusta lukuunottamatta aina kompastunut sellaisiin. Nyt on paras pitää tiukasti kiinni tästä poikkeuksesta, jonka kanssa molemmat maksamme menot kunkin maksukyvyn mukaan.Minulla on valitettavasti aina ollut samanlainen huono miesmaku. Olen sortunut hurmaaviin hyväksikäyttäjiin, olin jopa naimisissa sellaisen kanssa 33 vuotta hyvässä ja pahassa. Siksi kierrän miehet kaukaa, niin vanhat kuin nuoret. Poikkeus on lapsenlapset, heitä hoivailen aina välillä tietty kesät. Sekin on tavallaan hyväksikäyttöä, hoitorupeama maksaa minulle satasen kuussa bensarahoina, iso summa pienellä eläkkeellä.
Mutta saanhan nauttia näiden pienten herrojen seurasta, hurmaavia hekin ovat. - meeriamanda
that's life kirjoitti:
Minulla on valitettavasti aina ollut samanlainen huono miesmaku. Olen sortunut hurmaaviin hyväksikäyttäjiin, olin jopa naimisissa sellaisen kanssa 33 vuotta hyvässä ja pahassa. Siksi kierrän miehet kaukaa, niin vanhat kuin nuoret. Poikkeus on lapsenlapset, heitä hoivailen aina välillä tietty kesät. Sekin on tavallaan hyväksikäyttöä, hoitorupeama maksaa minulle satasen kuussa bensarahoina, iso summa pienellä eläkkeellä.
Mutta saanhan nauttia näiden pienten herrojen seurasta, hurmaavia hekin ovat.Minulta meni parhainta nuoriaikuinen aikaa siihen kun opiskelun ohella tein rankasti duunia. Tyttöni opiskeli ja myös ´joutui´ tienaamaan taskurahojaan.
Mut ikään en ole hyväksynyt turhanpuhujaa kavaljeerikseni kertaa _ kahta enempää.
Olin jo liki 40v kun nykyisen kaverini tapasin, aika laimeesti aluksi kiinnostuin, olin ajatellut ettei mitään vakkaria. Hän oli päättänyt toisin. :)) - Mukavaa kesää!
meeriamanda kirjoitti:
Minulta meni parhainta nuoriaikuinen aikaa siihen kun opiskelun ohella tein rankasti duunia. Tyttöni opiskeli ja myös ´joutui´ tienaamaan taskurahojaan.
Mut ikään en ole hyväksynyt turhanpuhujaa kavaljeerikseni kertaa _ kahta enempää.
Olin jo liki 40v kun nykyisen kaverini tapasin, aika laimeesti aluksi kiinnostuin, olin ajatellut ettei mitään vakkaria. Hän oli päättänyt toisin. :))Sinulla on ollut Onni myötä!
- §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Meikä on sen ajan kasvatti, että oli miehen kunnia ja velvollisuus kustantaa kaikki vaimonsa menot,
esm. sotaajan äidit kaikki oli kotiäitejä, kylläki maalaisemäntiä, tekivät lujasti töitä, mutta rahan hankki mies perheeseen,
siihen aikaan ja sen jälkeeki pidettiin itsestään selvyytenä että mies on perheen elättäjä
meikä kylläki on ollu nuoruudesta asti työelämässä, olen tuonu palkan kokonaan perheen käyttöön, kylläki sillä erolla että puolison palkka oli aina tupalastisuurempi, joten hän myös jotu maksamaan enemmäm perheen menoista koska mun rahat ei riittäny,,,,,
naista on aina syrjitty palkan suhteen, nainen noterattu aina heikommaksi,
hiukan naurattaa, nainen kuitenki suunittelee kaikki toiminnot ja hankinnat kotitalouteen, nainen on se joka käyttää rahaa, ja jolla on rahan valta taloudessa,
nainen on perheen aivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062436Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231780Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191426- 651301
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853