Heidi Baker sairastui?

Nokiamissio sai 17.5.2012 järjestettävään konserttiinsa yhden tunnetuimmista helluntailaisista Heidi Bakerin, joka tekee ihmeparantumisia kuin liukuhihnalta.

Asiasta uutisioi Uusi tie-lehti 15.5.2012:
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/2466/mosambikin_aiti_heidi_baker_tulossa_suomeen

Jo samana päivänä kuitenkin konsertin järjestäjä antoi tiedotteen että Heidi Baker on vakavasti sairastunut ja vain hänen henkilökohtainen avustajansa tulee paikalle:
"HEIDI BAKER ON VAKAVAN INFEKTION VUOKSI SAIRAALAHOIDOSSA JA JOUTUU PERUMAAN TULONSA KONFERENSSIIN."
http://www.tampere.nokiamissio.fi/

Herää kaksi kysymystä:
1. Miksi tunnetuin helluntailainen ihmeparantaja on tulossa kilpailevan Nokia missio Churcin vieraaksi?

2.Miksi tunnetuin helluntailainen ihmeparantaja ei itse parannu?

72

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatuksia:

      Jumala niitä ihmeparannuksia tekee ei itse Heidi.

      1. Heidi on ymmärtänyt oikeen Jeesuksen sanat uskoville: "olkaa yhtä". Turhat raja-aidat ja "kilpailut" joutaakin pois.

      2. Jumala parantaa tai on parantamatta, hyvän tahtonsa mukaan. Ei pidä laittaa liikaa painoa ihmeille ja parantumisille. Paavalin saama vastaus:"Minun armossani on kyllin" pätee edelleen tänäkin päivänä kristityille.

      • Mun mielipide!

        Hyväksytkö kaiken koettelematta? Meneekö joku terve uskovainen Nokia Mission tilaisuuksiin? Eikös siellä etsitä juuri ihmeitä ja merkkejä enemmän kuin Jeesusta?


      • Mun mielipide! kirjoitti:

        Hyväksytkö kaiken koettelematta? Meneekö joku terve uskovainen Nokia Mission tilaisuuksiin? Eikös siellä etsitä juuri ihmeitä ja merkkejä enemmän kuin Jeesusta?

        Raamattu tosiaankin kehoittaa koettelemaan kaiken. Voi pitää sen mikä on hyvää ja hylätä sen mikä ei ole Raamatun mukaista. En juuri tunne Nokia Mission-liikettä, mitä nyt joskus tv7:lta katsonut hetken heidän lähetyksiä.


      • juhani1965 kirjoitti:

        Raamattu tosiaankin kehoittaa koettelemaan kaiken. Voi pitää sen mikä on hyvää ja hylätä sen mikä ei ole Raamatun mukaista. En juuri tunne Nokia Mission-liikettä, mitä nyt joskus tv7:lta katsonut hetken heidän lähetyksiä.

        Heidi Paker edustaa karismaattisinta laitaa helluntailaisuudessa.
        Hänen tilaisuuksissa on kaatuilua, naurua ja eläin-ääntelyjä.


      • pakis__
        Pe.ku kirjoitti:

        Heidi Paker edustaa karismaattisinta laitaa helluntailaisuudessa.
        Hänen tilaisuuksissa on kaatuilua, naurua ja eläin-ääntelyjä.

        "eläin-ääntelyjä."

        Voi kerrassaan kuinka Jumala vaikuttaa eläimienkin kautta. Kukahan oli tulkkina vaikka, jos se eläinääntely lähti hevosesta. Jos taasen siasta, niin tulkkia ei tarvitse.


      • pakis__ kirjoitti:

        "eläin-ääntelyjä."

        Voi kerrassaan kuinka Jumala vaikuttaa eläimienkin kautta. Kukahan oli tulkkina vaikka, jos se eläinääntely lähti hevosesta. Jos taasen siasta, niin tulkkia ei tarvitse.

        Kyllä, "eläin-ääntelyjä."
        Olisiko sikoja, susia ym.

        Asiaa valaistaakseni laitan esille kyseistä eläin-ääntelyjä.

        http://www.youtube.com/watch?v=xCeVZ6e2T0E


      • Pe.ku kirjoitti:

        Heidi Paker edustaa karismaattisinta laitaa helluntailaisuudessa.
        Hänen tilaisuuksissa on kaatuilua, naurua ja eläin-ääntelyjä.

        Ahaa, ok. Itse en kovin viihdy karismaattisissa kokouksissa, olen luonteeltani erillaisempi. Rauhallisemassa ilmapiirissä viihtyvä :)


      • juhani1965 kirjoitti:

        Ahaa, ok. Itse en kovin viihdy karismaattisissa kokouksissa, olen luonteeltani erillaisempi. Rauhallisemassa ilmapiirissä viihtyvä :)

        "olen luonteeltani erillaisempi. Rauhallisemassa ilmapiirissä viihtyvä :) "

        Ei kai tuo rauhallisemmasta tykkääminen ole kuitenkin yleisempää uskovilla, eikä "erilaisuutta"?


      • Ex-nokiamissio
        juhani1965 kirjoitti:

        Raamattu tosiaankin kehoittaa koettelemaan kaiken. Voi pitää sen mikä on hyvää ja hylätä sen mikä ei ole Raamatun mukaista. En juuri tunne Nokia Mission-liikettä, mitä nyt joskus tv7:lta katsonut hetken heidän lähetyksiä.

        Et siis tunne Nokia Missiota lainkaan ja tuntematta sitä, suosittelet missiota täällä kaikille ihmisille - nyt hei VASTUUTA kehiin???!!!

        Tässä on sinulle linkki Nokia Missio sivuille. Ole hyvä ja kuuntele tarkasti näitä saarnoja ja katso videoita, mitä sivustoilta löytyy ja tule sitten vasta sanomaan, onko liike Jumalasta vai ei. Mielellään käy heidän tilaisuudessaan, niin että voit hengellisillä aisteillasi ja Raamatun mukaan tunnustella tuota liikettä.

        http://www.nokiamissio.fi/

        Itse en kokenut liikettä Jumalan liikkeeksi, vaan nimenomaan väärän evankeliumin ja väärän jeesuksen paikaksi, joka koitui lankeamukseksi monille.

        Moni menetti siellä uskonsa, koska pettyi niiin kovin ennen niin ihaillun Markku Koiviston kauhistuttavaan pedofilia/homolankeemukseen ym kummallisuuksiin liikkeessä.


      • Ex-nokiamissio kirjoitti:

        Et siis tunne Nokia Missiota lainkaan ja tuntematta sitä, suosittelet missiota täällä kaikille ihmisille - nyt hei VASTUUTA kehiin???!!!

        Tässä on sinulle linkki Nokia Missio sivuille. Ole hyvä ja kuuntele tarkasti näitä saarnoja ja katso videoita, mitä sivustoilta löytyy ja tule sitten vasta sanomaan, onko liike Jumalasta vai ei. Mielellään käy heidän tilaisuudessaan, niin että voit hengellisillä aisteillasi ja Raamatun mukaan tunnustella tuota liikettä.

        http://www.nokiamissio.fi/

        Itse en kokenut liikettä Jumalan liikkeeksi, vaan nimenomaan väärän evankeliumin ja väärän jeesuksen paikaksi, joka koitui lankeamukseksi monille.

        Moni menetti siellä uskonsa, koska pettyi niiin kovin ennen niin ihaillun Markku Koiviston kauhistuttavaan pedofilia/homolankeemukseen ym kummallisuuksiin liikkeessä.

        En kyllä ole mitenkään "suositellut" Nokia Missionia kenellekkään. Olen kehoittanut koittelemaan kaiken, myös Nokia Missionin piiriin kuuluvan hengellisen tarjonnan. Jos jokin toiminta ei ole Raamatun mukaista se on hyljättävä ja rukoiltava tilalle viisautta kulkea Jumalan viitoittamaa tietä.
        Toisaalta ei meidän pidä ankkuroida uskoamme mihinkään saarnaajaan tai julistajaan, silloin joutuu aina pettymään, kun ankkuroi uskon Jeesukseen ei pety ikinä.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "olen luonteeltani erillaisempi. Rauhallisemassa ilmapiirissä viihtyvä :) "

        Ei kai tuo rauhallisemmasta tykkääminen ole kuitenkin yleisempää uskovilla, eikä "erilaisuutta"?

        Niin, kyllä meitä hiljaisempiakin ja rauhallisempiakin uskovaisia löytyy, kaikki ei ole niin karismaattisia.


      • yökkäystä
        Ex-nokiamissio kirjoitti:

        Et siis tunne Nokia Missiota lainkaan ja tuntematta sitä, suosittelet missiota täällä kaikille ihmisille - nyt hei VASTUUTA kehiin???!!!

        Tässä on sinulle linkki Nokia Missio sivuille. Ole hyvä ja kuuntele tarkasti näitä saarnoja ja katso videoita, mitä sivustoilta löytyy ja tule sitten vasta sanomaan, onko liike Jumalasta vai ei. Mielellään käy heidän tilaisuudessaan, niin että voit hengellisillä aisteillasi ja Raamatun mukaan tunnustella tuota liikettä.

        http://www.nokiamissio.fi/

        Itse en kokenut liikettä Jumalan liikkeeksi, vaan nimenomaan väärän evankeliumin ja väärän jeesuksen paikaksi, joka koitui lankeamukseksi monille.

        Moni menetti siellä uskonsa, koska pettyi niiin kovin ennen niin ihaillun Markku Koiviston kauhistuttavaan pedofilia/homolankeemukseen ym kummallisuuksiin liikkeessä.

        Pedofiili-homo-juoppo-kavaltaja-lankeemukset ovat helluntailaisuudessa yleisiä. Kaikki vain eivät jää heti kiinni.


      • voi ei taas hänkin
        Pe.ku kirjoitti:

        Heidi Paker edustaa karismaattisinta laitaa helluntailaisuudessa.
        Hänen tilaisuuksissa on kaatuilua, naurua ja eläin-ääntelyjä.

        siis hänkin hakenut vaikutteita torontolaisuudesta? Harmi


      • Ex-nokiamissio kirjoitti:

        Et siis tunne Nokia Missiota lainkaan ja tuntematta sitä, suosittelet missiota täällä kaikille ihmisille - nyt hei VASTUUTA kehiin???!!!

        Tässä on sinulle linkki Nokia Missio sivuille. Ole hyvä ja kuuntele tarkasti näitä saarnoja ja katso videoita, mitä sivustoilta löytyy ja tule sitten vasta sanomaan, onko liike Jumalasta vai ei. Mielellään käy heidän tilaisuudessaan, niin että voit hengellisillä aisteillasi ja Raamatun mukaan tunnustella tuota liikettä.

        http://www.nokiamissio.fi/

        Itse en kokenut liikettä Jumalan liikkeeksi, vaan nimenomaan väärän evankeliumin ja väärän jeesuksen paikaksi, joka koitui lankeamukseksi monille.

        Moni menetti siellä uskonsa, koska pettyi niiin kovin ennen niin ihaillun Markku Koiviston kauhistuttavaan pedofilia/homolankeemukseen ym kummallisuuksiin liikkeessä.

        Missä se Koivisto nyt lymyää? Turvasatamassa, sillä pressikin suojelee häntä. Ei kuulu kauhistelua eikä tekojen tuomitsemista mediassa.


      • SuustasiSinutTunnVanhurs

        Leo Meller sanoi julkisesti, Taivaskanavassa, odottavansa lämpimästi hänen jälleentapaamistaan.


    • Kristitty

      1. Helluntaiseurakunta ja Nokia Missio eivät kilpaile keskenään, vaan molemmat ovat samalla asialla - julistamassa evankeliumia tähän maahan ja laajemmallekin! Miten joku voi olla noin urpo!?

      2. Jumala parantaa kenet tahtoo omassa aikataulussaan. Jeesuksen veressä on parantuminen kaikista sairauksista. Kaikki siis paranevat, mutta ei kaikkien kaikki sairaudet täällä, mutta viimeistään taivaassa - siis ne, jotka ovat tuon veren voiman ottaneet vastaan henkilökohtaisesti. Väkisin Jumala ei paranna eikä pelasta ketään.

    • tode*

      kukahan tämä Heidi lienee ? En ole ikinään kuullut koko ihmisestä mitään...

      • Et sitten tiedä kovin paljoa suuremman maailman helluntailaisista.

        Hän on kai helluntailaisten keskuudessa tunnetumpi kuin Reinhard Bonnke.


      • --**--
        Pe.ku kirjoitti:

        Et sitten tiedä kovin paljoa suuremman maailman helluntailaisista.

        Hän on kai helluntailaisten keskuudessa tunnetumpi kuin Reinhard Bonnke.

        Heidi Bacer ei ole koskaan nähnytkään helluntaialsiata. Saa sitä heilua vaikka minkä etiketin alla, mutta Heidi ei ole koskaan helluntailainen edes ollut, mikä lie Koiviston hautakastettujen porukkaa. Eipä ihme oo, että Jumala heittää tuollaisten iljetysten elämään jotain, etteivät enempää pilkkaa Jumalaa saa-tanan voimilla tekemillään ns. ihmeillä, kestää sen illan ja aamulla kauhea kankkunen hengellisessä mielessä.


      • Outoa porukkaa
        Pe.ku kirjoitti:

        Et sitten tiedä kovin paljoa suuremman maailman helluntailaisista.

        Hän on kai helluntailaisten keskuudessa tunnetumpi kuin Reinhard Bonnke.

        Kuka kumma sitten on tuollainen Reinhard Bonnke. ?


      • --**-- kirjoitti:

        Heidi Bacer ei ole koskaan nähnytkään helluntaialsiata. Saa sitä heilua vaikka minkä etiketin alla, mutta Heidi ei ole koskaan helluntailainen edes ollut, mikä lie Koiviston hautakastettujen porukkaa. Eipä ihme oo, että Jumala heittää tuollaisten iljetysten elämään jotain, etteivät enempää pilkkaa Jumalaa saa-tanan voimilla tekemillään ns. ihmeillä, kestää sen illan ja aamulla kauhea kankkunen hengellisessä mielessä.

        Kyllä helluntailaiset pitää Heidi Bakeria yhtenä suurimpana helluntailaisenaan.

        Toki moni helluntailainen voi olla eri mieltä, mutta näyttäisi ainakin kymmenien miljoonien olevan sitä mieltä.


      • EI TOTTA
        Pe.ku kirjoitti:

        Kyllä helluntailaiset pitää Heidi Bakeria yhtenä suurimpana helluntailaisenaan.

        Toki moni helluntailainen voi olla eri mieltä, mutta näyttäisi ainakin kymmenien miljoonien olevan sitä mieltä.

        NO EI TODELLAKAAN OLE TOTTA!!!!


    • tode*

      justiinsa joo. On tunnetumpi, mutta silti tuntematon.

      Googlasin... Ei mitään suomeksi, se siitä tunnettavuudesta. Mutta hyvähän se vaan on, että sairastui, eikä päässyt tulemaan Suomeen.

      • Ei ole ihan pikkuinen pulju tuo Heidi Bakerin IRIS:

        http://www.irismin.org/

        Pahempihan Bonnke on ja kuolleistaherättäminenkin paljastui huijaukseksi.


      • tode*
        Pe.ku kirjoitti:

        Ei ole ihan pikkuinen pulju tuo Heidi Bakerin IRIS:

        http://www.irismin.org/

        Pahempihan Bonnke on ja kuolleistaherättäminenkin paljastui huijaukseksi.

        vai sellainen ministry tämäkin. Ovat huomanneet, että suomalaiset rakastavat lähetystyötä, ja koettavat saada rahat pois hellyttävillä kuvillaan ja missionary-kertomuksillaan.

        hohhoijjaa.


    • DoctorT

      Hieno juttu, sillä vain Jeesus pelastaa ja parantaa!

      • "Hieno juttu, sillä vain Jeesus pelastaa ja parantaa! "

        Ailahtelevainen mieli on kun ihmeparannusjutun lukiessaan alkaa pitämään Heidi Parkeria Jeesuksena.

        Eikä nuo ihmeparantumiset ole edes todellisia.


    • Ajatteles, jos ihminen ei olisi kehittynyt apinaa pidemälle evoluutuossa, niin meillä ei olisi uskontojakaan.

      • tode*

        "kehittynyt"...

        Eikös se kehittyminen juuri ole ateistien uskomusten mukaan juuri sitä, että uskonto tulee yhä vähämmän tärkeäksi?


      • Rivka

        pakis: Ajatteles, jos ihminen ei olisi kehittynyt apinaa pidemälle evoluutuossa, niin meillä ei olisi uskontojakaan.

        Pakis, oletko apina?

        Minä en ole apina, vaan olen täysin ainutlaatuinen Taivaallisen Isäni rakastama ja hänen itsetekemänsä ihminen, jonka Vapahtajani Jeesus Kristus on pelastanut helvetin tulelta iankaikkisesti, koska olen hänet vastaanottanut elämääni ja elän Jeesukselle jokaisen elämäni päivän.


      • Rivka kirjoitti:

        pakis: Ajatteles, jos ihminen ei olisi kehittynyt apinaa pidemälle evoluutuossa, niin meillä ei olisi uskontojakaan.

        Pakis, oletko apina?

        Minä en ole apina, vaan olen täysin ainutlaatuinen Taivaallisen Isäni rakastama ja hänen itsetekemänsä ihminen, jonka Vapahtajani Jeesus Kristus on pelastanut helvetin tulelta iankaikkisesti, koska olen hänet vastaanottanut elämääni ja elän Jeesukselle jokaisen elämäni päivän.

        Kyllä me eläiminä olemme ihan sukulaisia.
        Turhaa sinä yrität kohottaa itsesi toisten yläpuolelle, joka Raamatussakin kielletään (joka itsensä ylentää, se alennetaan).

        "Ihminen on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten sukuun kuuluva eläinlaji. Ihminen kuuluu kädellisten lahkon isojen ihmisapinoiden heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt, "
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen


      • tode* kirjoitti:

        "kehittynyt"...

        Eikös se kehittyminen juuri ole ateistien uskomusten mukaan juuri sitä, että uskonto tulee yhä vähämmän tärkeäksi?

        Ihmisen kehitys eli evoluutio on johtanut siihen että maailmassa on ateisteja ja teistejä, jos olisimme jääneet apinan tasolle, niin ei meillä olisi kykyä olla teistinen tai ateistinen.

        Apina ei usko mihinkään tai mistäs minä sen tietäisin kun en ole saanut gorillaan kuin katsekontaktin, katseli pitkään ja hartaasti aivan kuin ihminen olisi tuijottanut vastaan.


      • Rivka
        Pe.ku kirjoitti:

        Kyllä me eläiminä olemme ihan sukulaisia.
        Turhaa sinä yrität kohottaa itsesi toisten yläpuolelle, joka Raamatussakin kielletään (joka itsensä ylentää, se alennetaan).

        "Ihminen on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten sukuun kuuluva eläinlaji. Ihminen kuuluu kädellisten lahkon isojen ihmisapinoiden heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt, "
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen

        Ei wikipedia kerro totuutta siitä, kuka ihminen on vaan Raamattu kertoo: 1 Moos 1: 26 Kolmiyhteinen Jumalamme sanoi: Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme ja vallitkooon he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat.

        1 Moos 2:7, 22 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
        Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.

        Olemme siis Jumalan ainutlaatuisia luomuksia, ihmisiä.

        Se itsensä alentaa joka sanoo itseään eläimeksi ja se on kauhistus Jumalalle, sillä me ollemme arvokkaita Jumalan luomuksia jokainen ja meillä on iankaikkinen sielu ja henkiruumis, eläimillä näitä ei ole.

        Kun eläin kuolee, se maatuu, eikä enää nouse kuolleista, mutta ihminen on iankaikkinen Jumalan yhteyteen luotu, Luojan mestariteos.

        On vaan kovin sääli, että monet ihmiset eivät tätä tiedä eivätkä tajua, vaikka kuinka tästä sanoittaisiin.

        He menevät mielummin ikuiseen kadotukseen omassa eläimellisyydessään, kun nöyrtyisivät Jumalan pelastettavaksi.


      • Rivka kirjoitti:

        Ei wikipedia kerro totuutta siitä, kuka ihminen on vaan Raamattu kertoo: 1 Moos 1: 26 Kolmiyhteinen Jumalamme sanoi: Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme ja vallitkooon he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat.

        1 Moos 2:7, 22 Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
        Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.

        Olemme siis Jumalan ainutlaatuisia luomuksia, ihmisiä.

        Se itsensä alentaa joka sanoo itseään eläimeksi ja se on kauhistus Jumalalle, sillä me ollemme arvokkaita Jumalan luomuksia jokainen ja meillä on iankaikkinen sielu ja henkiruumis, eläimillä näitä ei ole.

        Kun eläin kuolee, se maatuu, eikä enää nouse kuolleista, mutta ihminen on iankaikkinen Jumalan yhteyteen luotu, Luojan mestariteos.

        On vaan kovin sääli, että monet ihmiset eivät tätä tiedä eivätkä tajua, vaikka kuinka tästä sanoittaisiin.

        He menevät mielummin ikuiseen kadotukseen omassa eläimellisyydessään, kun nöyrtyisivät Jumalan pelastettavaksi.

        Nm Rivka
        "Se itsensä alentaa joka sanoo itseään eläimeksi..."

        Johtopäätös: toisia ihmisiä saa sanoa apinaksi eikä se ole kauhistus Jumalalle, mutta jos sanoo itseään apinaksi, se on kauhistus Jumalalle.

        Minä olen apina.


    • Kuka sanoi

      "Parantaja, paranna itse itsesesi"

    • j.t.p.

      http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.html

      Eihän savijaloilla seisova pysy pystyssä. Näinhän kävi jo nokiamissiolle. Jumala heidät kaataa ja maahan sortaa.

      Valhehenki on niin ilmiselvä, että jokaisen vähänkin raamatuissaan harjaantuneen pitäisi, siis pitäisi, nämä käsittää.

    • Jegiel

      Herättää kysymyksiä,jos jollakin on Herralta saatu palvelu tehtävä olla Kristuksen todistaja esim. jossakin osaa "Afrikkaa" ja Herra vahvistaa todistuksen sanan tunnusteoin, niin miten tehtävää voi tehdä jos kalenteri on täynnä ympäri maailmaa "puhuja vierailuihin"? Kaikki aika menee maailman kiertämiseen,eikä oman tehtävän hoitamiseen omalla paikallaan. Jonkun lahjan ilmeneminen ei tee kenestäkään Raamattu tuntien pitäjää, eikä apostolia. Jeesus varoitti "valheen opettajista " ja valhe profeetoista"


      Mitenkähän apostoli Paavalille kävi ?

      Apt."..Ja he kulkivat Frygian ja Galatian maan kautta, sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasiassa. Ja tultuaan Mysian kohdalle he yrittivät lähteä Bityniaan, mutta Jeesuksen Henki ei sallinut heidän sitä tehdä...."

      Mutta kun este tuli taisi tapahtua jotakin muuta siihen tilanteeseen ?

      Gal.(4.)"..Tiedättehän, että ruumiillinen heikkous oli syynä siihen, että minä ensi kerralla julistin teille evankeliumia, ja tiedätte, mikä kiusaus teillä oli minun ruumiillisesta tilastani; ette minua halveksineet ettekä vieroneet, vaan otitte minut vastaan niinkuin Jumalan enkelin, jopa niinkuin Kristuksen Jeesuksen...."

      Sen jälkeen taisi tulla "suunnan muutos" ?
      Apt."...Niin he vaelsivat ohi Mysian ja menivät Trooaaseen. Ja Paavali näki yöllä näyn: makedonialainen mies seisoi ja pyysi häntä sanoen: "Tule yli Makedoniaan ja auta meitä."
      Ja kun hän oli nähnyt sen näyn, niin me kohta tahdoimme päästä lähtemään Makedoniaan, sillä me käsitimme, että Jumala oli kutsunut meitä julistamaan heille evankeliumia. Kun nyt olimme purjehtineet Trooaasta, kuljimme suoraan Samotrakeen, ja seuraavana päivänä Neapoliin, ja sieltä Filippiin, joka on ensimmäinen kaupunki siinä osassa Makedoniaa, siirtokunta. Siinä kaupungissa me viivyimme muutamia päiviä...."

    • DoctorT

      Pe.ku: Millähän lukutekniikalla saat käsityksen,e ttä pidän Heidi B jeesuksena!

      Heitin ironiaa ja olen tyytyväinen, että yksi huijari on pelistä pois.

      • Voithan toki mieltäsi vaihtaa ja hyvä niin.


      • j.t.p.
        Pe.ku kirjoitti:

        Voithan toki mieltäsi vaihtaa ja hyvä niin.

        Se, että osaat kirjoittaa jollakin tavalla, ei kuitenkaan tunnu korreloivan lukemasi ymmärtämiseen. Se tietysti kertoo yhdeltä tärkeältä osaltaan siitä, että tässä tapauksessa sinä, mielelläsi ihailet omia kirjoituksiasi kykenemättä sisäistämään toisen sanomaa. Silläkin on oma "diagnoosinsa".


      • j.t.p. kirjoitti:

        Se, että osaat kirjoittaa jollakin tavalla, ei kuitenkaan tunnu korreloivan lukemasi ymmärtämiseen. Se tietysti kertoo yhdeltä tärkeältä osaltaan siitä, että tässä tapauksessa sinä, mielelläsi ihailet omia kirjoituksiasi kykenemättä sisäistämään toisen sanomaa. Silläkin on oma "diagnoosinsa".

        En minä omia kirjoituksiani ihaile ja usein kadunkin joitain kirjoituksia jälkeen päin.

        Minun on vain vaikea uskoa että Doctorin kirjoitus olisi ironiaa.
        Ei se vaikuta ironialta, mutta minä uskon kun hän sitä niin monesti teroitti.
        Itse oletan että hän kai vain vastasi nopeasti ja huomasi erehdyksen sitten kun ihmeparantajan taustat tuli selville.
        Pyydän sinulta Doctorilta anteeksi sitä kun kinastelin liian kaun siitä asiasta.

        Minä kyllä myönnän itse pilailevani tällä palstalla aika paljonkin, mutta yritän ne pilat laittaa niin mahdottomaksi että niitä ei kukaan edes todeksi luule.
        Jotkut harvat vaan ei yleistä huumoria ymmärrä ja niidenkin kirjoittamisessa voi tapahtua erehdyksiä niin ettei aina itseäkään jälkeenpäin naurata.


      • von bulke
        Pe.ku kirjoitti:

        En minä omia kirjoituksiani ihaile ja usein kadunkin joitain kirjoituksia jälkeen päin.

        Minun on vain vaikea uskoa että Doctorin kirjoitus olisi ironiaa.
        Ei se vaikuta ironialta, mutta minä uskon kun hän sitä niin monesti teroitti.
        Itse oletan että hän kai vain vastasi nopeasti ja huomasi erehdyksen sitten kun ihmeparantajan taustat tuli selville.
        Pyydän sinulta Doctorilta anteeksi sitä kun kinastelin liian kaun siitä asiasta.

        Minä kyllä myönnän itse pilailevani tällä palstalla aika paljonkin, mutta yritän ne pilat laittaa niin mahdottomaksi että niitä ei kukaan edes todeksi luule.
        Jotkut harvat vaan ei yleistä huumoria ymmärrä ja niidenkin kirjoittamisessa voi tapahtua erehdyksiä niin ettei aina itseäkään jälkeenpäin naurata.

        Edelleenkin sinä kiertäen kaartaen kerrot DoctorT:n puhuneen valhetta. Tunnen kyseisen Doctorin läheisesti jo kohta kolmentoista vuoden ajalta. Hän nimenomaan varoitti minuakin näistä asioista jo kauan sitten. Silloin, kun olin vielä ollut kiinnostunut valta- ja menestysteolgiaksi kutsutusta harhasta.

        Hän ei ole milloinkaan uskonut tällaiseen humpuukiin. DoctorT on aktiivisesti tehnyt työtä myös seurakuntiin ja hengellisiin tiedotusvälineisiin päin harhaopillisten touhujen poiskitkemiseksi.


      • von bulke kirjoitti:

        Edelleenkin sinä kiertäen kaartaen kerrot DoctorT:n puhuneen valhetta. Tunnen kyseisen Doctorin läheisesti jo kohta kolmentoista vuoden ajalta. Hän nimenomaan varoitti minuakin näistä asioista jo kauan sitten. Silloin, kun olin vielä ollut kiinnostunut valta- ja menestysteolgiaksi kutsutusta harhasta.

        Hän ei ole milloinkaan uskonut tällaiseen humpuukiin. DoctorT on aktiivisesti tehnyt työtä myös seurakuntiin ja hengellisiin tiedotusvälineisiin päin harhaopillisten touhujen poiskitkemiseksi.

        "DoctorT on aktiivisesti tehnyt työtä myös seurakuntiin ja hengellisiin tiedotusvälineisiin päin harhaopillisten touhujen poiskitkemiseksi. "

        Eikös se sitten ole harhaoppia, kun vastustaa kiivaasti sukupuolten välistä tasa-arvoa?


    • DoctorT

      Kuule Pe.ku, EN OLE VAIHTANUT, ENKÄ TULE VAIHTAAMAAN. Oletko luki-häiriöinen, vai muuten vain häiriöinen!

      Lue mielipiteeni 10 vuoden ajalta, niin näet kuka olen ja mistä tulen

      • Ei mielipiteen vaihtaminen paha asia vaan päinvastoin hyvä, silloin kun huomaa olevansa väärässä.
        Kyllä mielipidettäkin on uskallettava tarpeen tullen muuttaa.


      • Ilania
        Pe.ku kirjoitti:

        Ei mielipiteen vaihtaminen paha asia vaan päinvastoin hyvä, silloin kun huomaa olevansa väärässä.
        Kyllä mielipidettäkin on uskallettava tarpeen tullen muuttaa.

        Hyvä on Pe.ku, vaihtaisit itsekin sitten mielipidettäsi ja tulisit Jeesus-uskoon vihdoin sinäkin.

        Et ainakaan voi sanoa, ettei sinulle oltaisi kerrottu Evankeliumia ja ettet tietäisi Totuutta...


    • DoctorT

      Minkälainen jästhuvud tämä Pe.ku on? Kun totean, että vain Jeesus pelastaa ja parantaa, TYRMÄÄN SILLÄ HB:n parantajuuden.

      Minä, jos kuka ollen allerginen kaikelle ihmisen ympärillä tapahtuvalle toiminnalle, tuliko selväksi!

      Mielipiteitä vaihtavat vain kaikensorttisten opintuulien armoille joutuneet.

      • Haluat salata mielipiteesi vaihtamisen, mutta se alkuperäinen on kuitenkin kaikkien luettavissa.

        Minäkin olen useinkin muuttanut mielipidettäni oltuani hakoteillä (onneksi tietämättäni) ja silloin myönnän asian ja pyydän anteeksikin.

        Kyllä mahdollisten virheiden myöntäminen ja anteeksipyytäminen tekee ihmisestä "suuren" ihmisenä.


      • j.t.p.
        Pe.ku kirjoitti:

        Haluat salata mielipiteesi vaihtamisen, mutta se alkuperäinen on kuitenkin kaikkien luettavissa.

        Minäkin olen useinkin muuttanut mielipidettäni oltuani hakoteillä (onneksi tietämättäni) ja silloin myönnän asian ja pyydän anteeksikin.

        Kyllä mahdollisten virheiden myöntäminen ja anteeksipyytäminen tekee ihmisestä "suuren" ihmisenä.

        Sitähän sinä et totisesti ole, suuri ihminen.

        Kirjoitin jo tuossa aiemmin, että sinulla on sisälukutaidossa vaikeuksia. Ehkäpä muutenkin luetun ymmärtämisessä, jos kohta ymmärtämisessä ylipäätään.

        Doctorin kanssa olemme alallamme nähneet monenlaista jästhuvudia. Tekstiesi perusteella voi ylipäätään sanoa sinun olevan hakoteillä, mitä tulee terveisiin uskonelämän perusteisiin.


      • j.t.p. kirjoitti:

        Sitähän sinä et totisesti ole, suuri ihminen.

        Kirjoitin jo tuossa aiemmin, että sinulla on sisälukutaidossa vaikeuksia. Ehkäpä muutenkin luetun ymmärtämisessä, jos kohta ymmärtämisessä ylipäätään.

        Doctorin kanssa olemme alallamme nähneet monenlaista jästhuvudia. Tekstiesi perusteella voi ylipäätään sanoa sinun olevan hakoteillä, mitä tulee terveisiin uskonelämän perusteisiin.

        "mitä tulee terveisiin uskonelämän perusteisiin. "

        Tämähän on vallan mainio lausahdus. Terveen uskonelämän perusteet?
        Kaikilla uskovilla on vallalla tuo sama käsitys.
        Nimimerkki 'pekun' laittamassa linkitetyssä videopätkässä uskovat ulvoivat sutena ja kulkivat talutusnuorassa koirina ylistäen herraa.


      • j.t.p. kirjoitti:

        Sitähän sinä et totisesti ole, suuri ihminen.

        Kirjoitin jo tuossa aiemmin, että sinulla on sisälukutaidossa vaikeuksia. Ehkäpä muutenkin luetun ymmärtämisessä, jos kohta ymmärtämisessä ylipäätään.

        Doctorin kanssa olemme alallamme nähneet monenlaista jästhuvudia. Tekstiesi perusteella voi ylipäätään sanoa sinun olevan hakoteillä, mitä tulee terveisiin uskonelämän perusteisiin.

        "....hakoteillä, mitä tulee terveisiin uskonelämän perusteisiin."

        Se että on ateisti, jolla ei ole kristillistä uskonelämää, ei tarkoita sitä että olisi hakoteillä.
        Se on ihan laissa ja artikloissa turvattu ihmisoikeus olla "ei uskova".

        Doctorin kirjoituksia en ole ehtinyt paljoa lukemaan, paitsi äskettäin eräästä ketjusta, jossa hän osoitti olevansa kiivas sukupuolten välisen tasa-arvon vastustaja.
        Lieneekö sulla sama kanta tasa-arvoon.


      • pekulla valhe aseena
        Pe.ku kirjoitti:

        Haluat salata mielipiteesi vaihtamisen, mutta se alkuperäinen on kuitenkin kaikkien luettavissa.

        Minäkin olen useinkin muuttanut mielipidettäni oltuani hakoteillä (onneksi tietämättäni) ja silloin myönnän asian ja pyydän anteeksikin.

        Kyllä mahdollisten virheiden myöntäminen ja anteeksipyytäminen tekee ihmisestä "suuren" ihmisenä.

        Sinun keskustelutaktiikkasi on valheen jankuttaminen.

        Toistat samaa valhetta röyhkeällä tavalla kerran toisensa perään.
        Sillä tavalla toivot valheesi uppoavan ns. huolimattomiin lukijoihin. Valitettavasti pakkomielteinen valehtelusi joihinkin uppoaakin.

        Oma uskottavuutesi peku on mennyt nollille jo ajat sitten.


    • DoctorT

      Pe.ku:

      Olet syönyt HARHAN SUKUPUOLTEN VÄLISESTÄ TASA-ARVOSTA! Sellainen on täyttä fantasiaa, pidä se!

      Toisekseen se on per...leen juoni! Lienet syönyt senkin!

      • Älä Peku vihaa !!!!

        PeKun koko "kristittlisyys" tulee ilmi siitä, että hän pitää ihmisen ääntelyä eläinääntelyinä. Mikä viha ihmisyyttä kohtaan PeKussa onkaan ?


      • Sunflower power

        Mitäs Tohtori T. tällä mahtaa tarkoittaa? Tämähän on outo tekstikokonaisuus - Etkö usko naisten ja miesten tasa-arvoon?
        Oletko sovinisti - se ei VARMASTI ole Jumalasta!!!

        LAINAUS:

        Doctor T :"Olet syönyt HARHAN SUKUPUOLTEN VÄLISESTÄ TASA-ARVOSTA! Sellainen on täyttä fantasiaa, pidä se!Toisekseen se on per...leen juoni! Lienet syönyt senkin!

        Toisekseen se on per...leen juoni! Lienet syönyt senkin!


      • Lopeta jo valehtelu
        Sunflower power kirjoitti:

        Mitäs Tohtori T. tällä mahtaa tarkoittaa? Tämähän on outo tekstikokonaisuus - Etkö usko naisten ja miesten tasa-arvoon?
        Oletko sovinisti - se ei VARMASTI ole Jumalasta!!!

        LAINAUS:

        Doctor T :"Olet syönyt HARHAN SUKUPUOLTEN VÄLISESTÄ TASA-ARVOSTA! Sellainen on täyttä fantasiaa, pidä se!Toisekseen se on per...leen juoni! Lienet syönyt senkin!

        Toisekseen se on per...leen juoni! Lienet syönyt senkin!

        Tekeekö mielisairaala hoidossa olo potilaasta ammattitaitoisen alan asiantuntijan ja hoitajan. Vastaappa tähän Doctor T alias von bulke.
        Et ole mikään asiantuntija vaikka oletkin ollut hoidossa muutamia kertoja.


      • tode*
        Lopeta jo valehtelu kirjoitti:

        Tekeekö mielisairaala hoidossa olo potilaasta ammattitaitoisen alan asiantuntijan ja hoitajan. Vastaappa tähän Doctor T alias von bulke.
        Et ole mikään asiantuntija vaikka oletkin ollut hoidossa muutamia kertoja.

        tuskinpa Doktoria hetkauttaa psyykkisesti sairaita kohtaan suoltamasi rasismi. Jos vaikka "on ollut hoidossa muutamia kertoja", niin mitä se mihinkään liittyy?


      • Lopeta jo valehtelu
        tode* kirjoitti:

        tuskinpa Doktoria hetkauttaa psyykkisesti sairaita kohtaan suoltamasi rasismi. Jos vaikka "on ollut hoidossa muutamia kertoja", niin mitä se mihinkään liittyy?

        En ole haukkunut psyykkisesti sairaita ihmisiä. Kerroin vain totuuden Doktor T:stä alias von bulkesta. En halveksi hänenkään sairauttaan ja mielisairaalassa oloaan, mutta sitä halveksin että hän jatkaa valehteluaan vaikka olen siitä jo vuosia häntä ojentanut. Tokihan täällä voi leikkiä mitä roolia tahansa mutta tulisi ymmärtää että se on pitemmän päälle todella vahingollista omalle mielenterveydelle.
        Ei se mielisairaala varmaan ole niin mukava paikka että sinne kannattaa ehdoin tahdoin hankkiutumalla hankkiutua. Tosin ymmärrän senkin että meillä ei ole avohoito alkuunkaan hyvällä mallilla. Se sanottakoon puolustukseksi Doctor T:n kaltaisille tyypeille joiden on pakko paeta mielikuvitusmaailmaan jossa voi olla, kuten eräällä tuntemallani potilaalla jopa 5 eri roolihenkilöä.


    • DoctorT

      Lopeta jo valehtelu:

      Ootko ottanut dosetistasi pillerit ihan järjestyksen mukaan, vai lajitteletko osan niistä viemäriin!

      Kukahan tässä on hoidettava!

    • perämela

      onko häkeissä tietokoneetkin jo.. no on se evon luutio edennyt jo paljon.

      pitääpä kahtua onko pojan koirilla jo kans ipädit.

    • 12+6

      pe.ku katosi yhtä-äkkiä, kun joku tiesi kertoa hänen lapsensa liittymisestä paikalliseen helluntaiseurakuntaan.

    • perämela

      mitens se käy laatuun kun lihatiski on täynnä sukulaisiamme näiden evoihmistyen mukaan ?

      eikö teitä yhtään hävetä syödä serkkupojan sukulaisia ?

    • Hävetkää

      Joo, menkää ite sinne Mosambikiin auttamaan köyhiä lapsia ja kritisoikaa sitten suomisohviltanne mikä on Jumalasta ja mikä perkeleestä. Hohhoijjaa.

    • perämela

      No onhan siellä ollut helluntaillakin lähetystyöläisiä iät ja ajat ympäri mailmaa, eikä niissä ole mitään kritisoitavaa.

      avustamista voi tehdä niinkin.

    • Jeesuksen oma

      Hän sairastui sen vuoksi, että sairaus ja kuolema on osa ihmisen katoavaisuutta. Ei hän oikeasti mikään parantaja ole, hän on samanlainen huijari kuin muutkin henkiparantajat. Ei Jumala antanut uskoville minkäänlaista etuoikeutta katoavaisuuteen nähden, kuin muillekaan maailman ihmisille. Me emme ole terveempiä kuin ei-uskovat, emme elä sen kauemmin kuin ei-uskovatkaan, me kuolemme samoin kuin hekin. Meillä ei ole parantajia käytössämme, meidän tulee vain rukoilla Jumalaa ja pyytää Häneltä parannusta, ja jos parantuminen ei ole Jumalan tahto, niin sitten sairastamme - Jumala on kanssamme sairautemmekin aikana. Meillä uskovilla on lupaus ikuisesta elämästä Taivaassa, mutta täällä maan päällä kärsimme monia ahdistuksia. Jeesus vei meidän syntimme ristille ja pelasti meidät ikuisesta kuolemasta helvetissä, mutta sairauksia hän ei ole ristille vienyt, vaikka niin moni harhaopettaja väittääkin. Raamattu ei niin opeta! Synnin palkka on kuolema, mutta sairauden palkka ei ole kuolema, siksi sairauksia ei sovitettu ristillä! Nämä harhaopettajat vain keräävät rahaa muka-muka-parantamisen armolahjalla!

    • Sehän on kiitoxen kanssa otettava vastaan sairaudet jonka meidän synti aiheuttaa tai on aiheuttanut riippuen missä vaiheessa ihminen sattuu olemaan kasvussa, kun sairastuu. Sairaus saa ihminen jos usko on terveellä pohjalla lähempää Jumala etsien ja rukoilen Armoa !! Kiitos Jumala Sairaúxista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Tuomiot.Tulossa.Varmasti

      Kanadassa, mistä Torontofire on lähtenyt..palaa koko kaupunki parastaikaa..
      2.Kirje Tess 1.:7-10..RAAMATTU 38.

    • uskonnotonperkeleestä

      Minkätähen Suomessa aina ihannoijjaan enklanninkielisiä julistajia?
      = Onneniinihquihaniaiik!
      Johtuuko siitä että terrroripommittaja-anglosaxit ns. voittivat sodan? Zionisti-Erkolla näpylät hanskoissa!!!
      = Akuankkaa, valittuapallaa, ämteeveetä... Elvis!

      Paavo Ruotsalainen ja Jeesus Kristus naurettaissiin ulaos urpaanimoterneista kituseurakunnista. On aivan hyvä ettei Heidileipuri tullunna tänne! Ceterum censeo: = Nykykarismaattisuus ei ole Jumalasta vaan Perkeleestä!

    • KiitosHerralle

      Rukouksemme on kuultu!!! Minä ja varmasti sadat ellei tuhannet uskovat olemme rukoilleet, että Heidi Bakerin tulo jotenkin estyisi Suomea eksyttämään ja tuomaan tänne lisää pahaa ja harhaoppista energiaa.

      • EiEksyttäjiäSuomeen

        Voi itku, tämähän on WANHA ketju , eikä Heidi Baker olekaan perunut tuloaan Suomeen - silti pysytään rukouksessa, että H.Bakerille tulisi taas joku este, eikä pääsisi tänne suomalaisia enempää eksyttämään.


      • faarukki

        Kiitit Herraa vuosia sitten tapahtuneesta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Elämme kuitenkin tätä päivää. Valitettavasti ei ole kuulunut mitään sellaista varteenotettavaa viestiä, etteikö Heidi Baker tänne olisi tulossa. Olen kyllä rukoillut, että Jumala estäisi Bakerin Suomeen tulon, mutta saa nähdä. Suomi on niin avoin vastaanottamaan kaikenlaisia feelujulistajia, että Jumala saattaa koetella Suomen kristittyjä ja sallia eksytyksen tulla.


    • voivoivvvooi

      Kappas. Jeesusta rienasivat pilkkaajat. Miksi et astu ristiltä alas ja paranna itseäsi.
      Ei Baker ole Jumalan poika. Mutta jos toimii Jeesuksen nimessä kertoen Jeesuksesta. Tässä onkin hyvä huomata, että Jeesuskin oli ihmisenä maanpäällä. Kun ihmiset päättivät ottaa hänet kiinni ja ristiinnaulita tuomittuna. Siitä oli ennustettu Jesaja 53ssa VT. Ei Jeesus laittanut tälle pahalle vastarintaa. Ei Baker ihmisenä ja syntisenä ole ketään muuta korkeampi. Yhtälailla sairaus voi runnella uskovaista kuin epäuskoista ja ateistiakin. Se on harhaoppi, että uskovainen ei voisi sairastua. Huom. En tuomitse tässä Bakeria toisinkuin sinä ilmeisesti teet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe