Esko, samanlainen "urheilija" mitä Martina!

Otetta elämään

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012051515576959_vi.shtml

Aivan kuin Martina. Martina ei omista vakuutteluistaan huolimatta ole tipan tippaa urheilullinen. Selvää pakkopullaa, välillä koittaa saada itsensä kuosiin, sitten taas ei tee mitään. Sitten on juostava Hypoxeissa sun muissa vartalon muokkauksissa.
Miksi on niin vaikeata yksinkertaisesti elää normielämää normiurheilulla? Olen ikäni urheillut, nuorena erittäin aktiivisesti ja nyt "vanhana" minimi kolmesti vkossa. Se on elämäntapa. Ei mitään rääkkejä tarvita. Oma kroppani on täysin kuosissa kun katson mitä suuhuni pistän (en myöskään ymmärrä etenkään Martinan ulkona syömistä, nainen elää ravintola- ja pikapaikkaruoilla, mitä ainakin itse aina kertoo ja samaa pitkälti kai tarjoilee 2-vuotiaalle) ja käyn jumpissa noin kolmesti vkossa ja lisäksi hyötyliikuntaa, autoa ei tarvita takapuolen alle joka sadalle metrille.
Hohh hoijaa vaan...

10

390

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas?

Vastahan se lopetti jonkun tehokuurin. Ehtikö se plösähtää parissa viikossa?

• MartinaFani

Katsotaas sitten, kun Martina on Urheilukatu 2 vieraana, että kuinka urheilullinen Martina on! Ja mikä se sinä olet sanomaan, onko Martina urheilullinen vai ei? Ja se ei kyllä edes sinulle kuulu. Pakko nyt kyllä sanoa, että taidat olla kade, kun toisilla on motivaatiota ja sisua urheilla kunnolla. Ota mallia Martinasta ja Eskosta :)

• Kiitän nauruista

Jeee olen kade joo. Olin nuorempana mm. SM-sarjassa kärkisijoilla. :)
      Urheilu on mulle elämäntapa. Ollut kakrusta lähtien ja tulee olemaan aina.
      Sen sijaan Martina ja Esko, kumpikin laiska ja varsinainen liikunta ei kiinnosta pätkääkään.
      Kyllähän sen huomaa jo Martinan vartalostakin, reisissä selluliittiä kuten alavatsassa yms.
      Siksi pakko mennä Hypoxiin, koska ei viitsi harrastaa oikeata liikuntaa.
      Harmi miten huonosti nuoret ihmiset huolehtivat itsestään.
      Oma vartaloni on 10 krt katseenkestävämpi, enkä tarvii silikoneja. :)
      Esko hyvin samanlainen, on reenannut vain tiettyjä lihaksia, esim. rintalihakset ja vatsalihakset, etenkin alavatsan, ei reenausta.
      Mutta sulle sellainen vinkki, ilmeisesti asut palstalla, harrasta liikuntaa. En usko että sulla on katseenkestävää vartaloa, tuolla määrällä tietsikan äärellä istumista.

• Aina parempi, vai?

Minäkin kiitän nauruista,
        "Olin nuorempana mm. SM-sarjassa kärkisijoilla".
        Tällä palstalla sitä ollaan vaikka mitä, minäkin voin olla vaikka maailmanmestari.

• tipaton elämäntavaks

Alkaakohan kohta eskoliinillä uusi tipaton?

• Ei oo superia <3!

Nyt se reppana on sairastunut flunssaan ja joutuu tekemään TÖITÄ koneella kotona... niin kuin me toisetkin teemme.

• lakanat

sohvallako se koisaa siellä kämpässä vielä kun voi??

• MartinaFani

Aina parempi, vai?, nimenomaan, täällä voi väittää vaikka mitä! Ja vaikka olisi kuinka paljon koneella, niin onhan minulla vapaa-aikaakin. Eikä minulla ole ylimääräistä lantiolla, olen ihan normaalipainoinen.

• haha kiinni jäi taas

16-vuotiaalla pojalla ylimääräistä LANTIOLLA? Hupsista, lipsahtiko vahingossa? ;)

• Huhhuh...

Martinan ja Eskon urheiluharaastukset loppui Victorian syntymän jälkeen. No, Eskolla on noita kuureja (miksiei muuta pysyvästi elämäntapojaan) ja Martinalta lopahti urheiluinnostus täysin.

Molemmat yrittää tuon urheilunkin suhteen pitää kulissia yllä, vaikka Martinan reidet ja makkara mahan ympärillä kertoo ihan muuta. Esko saa hetkeksi jotain kuvauksia varten itsensä jonkinlaiseen kuntoon, mutta eipä tuosta enää kakskybäsen näköistä saa millään...

Esko näyttää aika lailla ikäiseltään, melki 40v. Martina näyttää itseään huomattavasti vanhemmalta. Oudon juonteinen naama kaikista pistoista huolimatta. Väsyneen näköinen iho....

Väistykööt ja freshejä ja kauniita ihmisiä tilalle, kuten upeakroppainen ja muutenkin kaunis ja fiksu Anni Uusivirta. Nuo edelliset on tosiaan niin nähty jo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1483
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      926
    4. 68
      733
    5. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      250
      726
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      609
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      561
    10. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      537
    Aihe