Jääkiekon MM-kisojen lähetysten taso heikko!

Katsoja

Nyt n jo menty selvästi kaikkien laadullisten rajojen alle lätkän MM-kisalähetyksissä. MTV3 näyttää ilmaiskanavilta vain Suomen pelit, ja nekin on saatu pilattua täysi ymppäämällä ne täyteen mainoksia. Normaalijärkisellä ihmisellä ei enää kyllä pinna riitä katsomaan uudestaan ja uudestaan samoja mainoksia jatkuvalla syötöllä. Myös pelilähetyksen seuraaminen on vaikutunut esim. hidastusten jäämisellä pois suurelta osin manosten viedessä lähetysaikaa kesken erän tapahtumien.

Tulen itse toteuttamaan ja kehoitan muitakin alkamaan ostoboikottiin niitä firmoja kohtaan jotka mainostavat MM-kisalähetyksissä.

Jääkiekko on lajina sellainen, että sen yhteyteen ei mainokset sovi kesken pelitapahtumien. Ennen ja jälkeen pelilähetyksen ja korkeintaan erätauoilla jossain määrin mainokset sopivat jääkiekkoon.

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahneus = MTV3 CANAL+

Kummolaa on haukuttu ahneeksi, koska MM-kisojen liput ovat niin kalliit, mutta todellinen ahneus on CANAL kanavalla. Mertaranta on laitettu maksukortin taakse ja ilmaisia pelejä selsotaa kaksi pelleä, jotka saavat ottelun tuntumaan kotikatsomossa hautajaisilta ! Lisäksi typerät mainoskatkot latistavat tunnelman.

Miksi joku Saukkonen on laitettu selostamaan sellaista lajia josta hän ei tajua mitään. Saukkonen on tavallinen rivitoimittaja, ei mikään selostaja kuten Mertaranta !

Kyllä kisat oli paljon paremmat kun ne näytettiin YLE:n kanavilla !

• 1752012

Oletteko katselleet Globenin Ruotsi - Tsekki välieräottelua? Kuvakulmat ovat aivan liian matalalta ja oikein silmiin sattuu. Pelistä ei saa mitään käsitystä. Kuin jollain amatöörikameralla kuvattua. Onko niin että antennitalouden canal -kortilla ei enää tee mitään? Päivällä ei myöskään nähnyt sitä slovakia-kanada ottelua. Nyt on siis maksukorteisssakin luokkajako toteutunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe