Nyt n jo menty selvästi kaikkien laadullisten rajojen alle lätkän MM-kisalähetyksissä. MTV3 näyttää ilmaiskanavilta vain Suomen pelit, ja nekin on saatu pilattua täysi ymppäämällä ne täyteen mainoksia. Normaalijärkisellä ihmisellä ei enää kyllä pinna riitä katsomaan uudestaan ja uudestaan samoja mainoksia jatkuvalla syötöllä. Myös pelilähetyksen seuraaminen on vaikutunut esim. hidastusten jäämisellä pois suurelta osin manosten viedessä lähetysaikaa kesken erän tapahtumien.
Tulen itse toteuttamaan ja kehoitan muitakin alkamaan ostoboikottiin niitä firmoja kohtaan jotka mainostavat MM-kisalähetyksissä.
Jääkiekko on lajina sellainen, että sen yhteyteen ei mainokset sovi kesken pelitapahtumien. Ennen ja jälkeen pelilähetyksen ja korkeintaan erätauoilla jossain määrin mainokset sopivat jääkiekkoon.
Jääkiekon MM-kisojen lähetysten taso heikko!
2
111
Vastaukset
- ahneus = MTV3 CANAL+
Kummolaa on haukuttu ahneeksi, koska MM-kisojen liput ovat niin kalliit, mutta todellinen ahneus on CANAL kanavalla. Mertaranta on laitettu maksukortin taakse ja ilmaisia pelejä selsotaa kaksi pelleä, jotka saavat ottelun tuntumaan kotikatsomossa hautajaisilta ! Lisäksi typerät mainoskatkot latistavat tunnelman.
Miksi joku Saukkonen on laitettu selostamaan sellaista lajia josta hän ei tajua mitään. Saukkonen on tavallinen rivitoimittaja, ei mikään selostaja kuten Mertaranta !
Kyllä kisat oli paljon paremmat kun ne näytettiin YLE:n kanavilla ! - 1752012
Oletteko katselleet Globenin Ruotsi - Tsekki välieräottelua? Kuvakulmat ovat aivan liian matalalta ja oikein silmiin sattuu. Pelistä ei saa mitään käsitystä. Kuin jollain amatöörikameralla kuvattua. Onko niin että antennitalouden canal -kortilla ei enää tee mitään? Päivällä ei myöskään nähnyt sitä slovakia-kanada ottelua. Nyt on siis maksukorteisssakin luokkajako toteutunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984