Vertailun vuoksi: Mikä on Haminan paras / edullisin (hinta-laatusuhde) katsastusasema ja minkä takia juuri siellä kannattaisi käydä?
Kiitos vastauksistanne!
Haminan katsastusasemat
37
4495
Vastaukset
- entä kellä pisin...
arvaat varmaan minne voit työntää taas yhden typerän kallupin..
- Asiallinen vastaus
Ohhoh, joku tais nousta väärällä jalalla. Hyvää päivänjatkoa! :)
- 6wxh
Asiallinen vastaus kirjoitti:
Ohhoh, joku tais nousta väärällä jalalla. Hyvää päivänjatkoa! :)
Ajele Kinnuselle!
- ovoitppv
6wxh kirjoitti:
Ajele Kinnuselle!
Ajele Kinnusen ohi ja mene Serolan Ristolle. Kinnusella hyvin usein löytynyt jälkitarkastuksessa vikoja joita ei löytynyt varsinaisessa katsastuksessa. Ps itse kävin kerran Kinnusella mutta olen kuullut muilta sammanlaisia kokemuksia.
- Bemmikurko
ovoitppv kirjoitti:
Ajele Kinnusen ohi ja mene Serolan Ristolle. Kinnusella hyvin usein löytynyt jälkitarkastuksessa vikoja joita ei löytynyt varsinaisessa katsastuksessa. Ps itse kävin kerran Kinnusella mutta olen kuullut muilta sammanlaisia kokemuksia.
Sinähä valepukki olet. Jälkitarkastuksessa tarkistetaan ne kohdat mistä syystä on hylätty, ei muita kohtia. Muun puhuminen silkkaa valhetta.
- rjjrjrjs
Bemmikurko kirjoitti:
Sinähä valepukki olet. Jälkitarkastuksessa tarkistetaan ne kohdat mistä syystä on hylätty, ei muita kohtia. Muun puhuminen silkkaa valhetta.
EI pidä paikaansa kokemusta on.
- rgeegrg
Bemmikurko kirjoitti:
Tästä löytyy mustaa valkoisella.Päästöistä hylätty.Jälkkärissä ruoste vaurioita.
- Bemmikurko
rgeegrg kirjoitti:
Tästä löytyy mustaa valkoisella.Päästöistä hylätty.Jälkkärissä ruoste vaurioita.
Kannattaa ottaa yhteyttä trafiin, sieltä varmasti selkiyttävät toimintatapoja.
- ilufflyiffiöf
Bemmikurko kirjoitti:
Kannattaa ottaa yhteyttä trafiin, sieltä varmasti selkiyttävät toimintatapoja.
Asiallinen vinkki.
- espanja
eikös netissä ole kaikki katsastus hinnat näkyvissä ei niitä tarvitse täältä kysellä halvin oli k1 summassa putiikki kylläkin suljettu nyt
- rentunruusu1111
Tässä taidetaan kysyä mielipidettä mikä on mieluisin? Ite ainaki tykkään kinnusesta, rento ilmapiiri ja ilmanen kahvikI!
- mörss
rentunruusu1111 kirjoitti:
Tässä taidetaan kysyä mielipidettä mikä on mieluisin? Ite ainaki tykkään kinnusesta, rento ilmapiiri ja ilmanen kahvikI!
Oikein ilmainen kahvi! Itse ottaisin kyllä paperit takaisin kaukalosta jos jossain alettaisiin pyytämään rahaa kahvista.
- dguk
onko se a-katsastus johon otettiin virolainen olikohan visnapuu tms. hylkäsi mm. kun vilkut olivat liian valkoiset...asiakkaiden joukkopako alkanut.
- vanha romu
No kyllä on törkeä katsatusmies jos hylkää auton kun siinä on jotain vikaa!
Ja vielä virolainen !?
Mikähän se katsastuksen idea nyt taas olikaan ??? - Monetromut
vanha romu kirjoitti:
No kyllä on törkeä katsatusmies jos hylkää auton kun siinä on jotain vikaa!
Ja vielä virolainen !?
Mikähän se katsastuksen idea nyt taas olikaan ???Joo on kyllä hylännyt hitosti muitakin autoja ja ihan ihme syistä. Paljon on asiakkaita lähtenyt. Tottakai katsastuksessa idea on mutta tolla meni jo aivan älyttömäksi pilkun viilaamiseksi.
- Riki Sorsa
Valkoiset vilkut?
- P-Katsastus
tää sama urpo laittanu korjauskehotuksen hanskalokeron lampusta kun se oli palanut
- Onpa vaikeaa...
P-Katsastus kirjoitti:
tää sama urpo laittanu korjauskehotuksen hanskalokeron lampusta kun se oli palanut
Olisit ihmeessä vaihtanut lampun ennen katsastusta, nuija.
- jsrjsrjrsjr
P-Katsastus kirjoitti:
Testasiko tupakinsytyttimen yhtä oleelinen osa liikenneturvallisuutta kuin hanskalokeron lamppu.NAURETTAVAA PILKUN PÖKKIMISTÄ. Voiko tämä olla totta.
- ..
sama pulju
- Nyrkkeilijä
Kinnusel Summas,,paskaa asiakaspalvelua,,,,kaksi kiukkuista naista ,,pienes kopis kiroaa kun asikkaita tulee pihalle,,,haha haa ei kauaa se asema toimi,,,
- lasileuka..11cm pili
oletko saanut kyseisiltä naisilta joskus pakit vai...
- Kuulapää
Muovihuuli 3cm kulli
- ei enää koskaan
Carlassa töykeää kohtelua jota ei voi asiakaspalveluksi kutsua.
- CRV3
Seuraava katsastus tapahtuu Serolan Riston asemalla.
- Muutos 2013
Niin tapahtuu.
- Pesöö 3008
Serolalle menen minäkin. Kaveri oli asiallinen jo valtion hommissa, eikä muuttunut "kivaksi" vasta sitten kun oli oma lehmä ojassa.
- martrix
Serolan konttori katsastaa ja myös palvelee. Siis Kaakon uusi autokatsastus.
- hyvää palvelua
itse ainakin käytän a-katsastuksessa auton. Mennyt joka kerta hyvin läpi. erittäin asialliset katsurit ja toimistohenkilökunta :)
- Ei voi moittia, ei.
Vaikea valita. Kinnusen palvelu ja ystävällisyys, samoin kuin Serolan Riston paikassa ovat olleet kiitettäviä. En löydä mitään moitittavaa myöskään A-Katsastuksen palveluista. Kaikki ovat hyviä. Jos autossa on vikaa, se ei ole katsastajan vika. Olisi ehkä hyvä vilkaista autoaan ennen katastukseen vientiä eikä valittaa jos ei mennyt läpi viallisena. Hyvää Uutta Vuotta kaikille katsastusasemille!
- brumbruuum
Tänään kävin kinnusella. Mukava asiallinen henkilökunta ja asiantunteva katsastusmies, joka ymmärtäväisesti kohteli jo vanhaa ja elähtänyttä mutta omistajalleen tärkeää orjatarta. Kiitokset! :)
- jännääääääää
Kohta syntyy taas uusi katsastus asema kaakkoon......
- utelias10
ai minnekö?
- safööri
utelias10 kirjoitti:
ai minnekö?
Mylsälle.
- Vanha Kaara
safööri kirjoitti:
Mylsälle.
Katsastan tulevaisuudessa autoni Riston asemalla.
- KATS;KATS
Risto tai Ilkka hyviä molemmat:)
- wot1
Kummallakohan välähtää Virojoki !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632