Tällaista meno on Kanadassa: http://www.sunnewsnetwork.ca/video/featured/prime-time/867432237001/jihad-in-our-schools/1641151617001
Myös Britanniassa tapahtuu todistettavasti samanlaista vihakiihotusta.
Muslimien rasismi on nousemassa nopeasti suureksi ongelmaksi kaikkialla lännessä...
Muslimilapsille opetetaan rasismia
6
107
Vastaukset
Se ei ole rasismia, se on uskonnonharjoittamista tms
Se taas on rasismia / uskonvainoa tai jotain vastaavaa jos arvostelet vihakiihottajaa.- miten kauan
ihmiset sietää näitä ja aloittaa puhdistukset?
- Nuo...
...radikaalit jihadinlietsojat pitää joko karkoittaa tai pistää pahnoille.
- iso d
kannattaisi laittaa piilokameralla ja mikrofonilla varustettuja suomenkin moskeijoihin käymään, samaa paskasakkia niissäkin kokoontuu. (niiden maltillisten ja ihkujen muslimien lisäksi)
- Ei...
...yksikään suomalainen tv-kanava uskalla tehdä noin, kun se saisi välittömästi kimppuunsa muslimien lisäksi kaikenmaailman hörhönist1t, moverit, asrarit, valtakunnansyyttäjät jne.
- iso d
eipä niin, mutta joku yksittäinen henkilö voisi. laittaisi sitten "rauhanuskonnon ja sopuisan yhteiselon sekä naisten kunnioituksen julistusta" nettiin.
tukittaisiin muutama suvaitsevainen turpa tosiasioilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305