Miten siellä Omatalon tehtaalla hurisee?
Tilauskirjat täynnä ja täys rähinä päällä?
Toivottavasti löytyy kesäksi riittävästi ammattitaitoista työvoimaa...
Huomenta, Sonkajärvi!
12
938
Vastaukset
- Eikö mikään riitä
Näyttä tulevan kunnalle taas kallita työpaikkoja, lehdessä kirjoittelivat tässä taannoin. Että 100 hengestä joudutaan lomauttamaan 60. Ja nyt kunnan täytyisi osallistua niiden jäljellejäävän 40 työllistämiseen 1,5 milj. eurolla..
Saattaa olla vaikeita päätöksiä edessä. Kun ei taida kunnan talous muutenkaan olla kovin kummoisella tolalla.. - Ei riitä
EIhän Omatalon herroille mikään riitä. Imevät kuiviin Sonkajärven kunnan kunnes se tajuaa tulleensa petetyksi. Sen jälkeen Helsingin herrat vaihtaa kuntaa.
Kunnalle jää käteen Suomen ylivoimaisesti korkein veroäyri. Sitä saa mitä tilaa.- veronmaksaja
Niinhän siinä tais käydä ettei Omatalo Oy:ltä tullut kunnalle yhtään vero-euroja.
Ei turvattu 1,5 milj.euron summalla työpaikkoja kuntaan. Kaikki männöö herrojen pankkilileille. - mehtätyömies
veronmaksaja kirjoitti:
Niinhän siinä tais käydä ettei Omatalo Oy:ltä tullut kunnalle yhtään vero-euroja.
Ei turvattu 1,5 milj.euron summalla työpaikkoja kuntaan. Kaikki männöö herrojen pankkilileille.Mitäpä uutta tuo, tiettiinhän se että etelän herrat ja paekkakunnan herrat yhessä tuumin laettovat kaekki veronmaksajien hartijoelle kuhan suovat omat pankkitilit pulskaks.
- utelias ilkka
Mites se teidän kunnanhallitus nyt illalla päätti asiasta?
- Yhteisnavetta.
Kunnan toimialaan ei yleensä kuulu omakotitalojen teko.
- mäenhän se
Sonkajärven kuntapa onnii ihan oman tienkulkija ja omistaa oman omatalo tehtaan. Eekä siitä luovu vae oliko se niin ettee kukkaa muu halunna ostoo vae mitenkä se tuas mäen mäkinen.
- tosikko 2
Montako kertaa kunta on pelastanut Omatalon työpaikat?
- Perusmies 1
Minä olen yrittänyt tukea Omatalon toimintaa, olen ostanut 2 talopakettia sieltä ja taijampa ostaa vielä kolmannenkin.
- omaishoitaja
Kuntalaisina olemme jo ihan tarpeeksi monta kertaa pelastettu. Parempi olisi ollut laittaa viimeiset pelastus eurot 1,5 milj. vanhusten- ja lasten/nuorten hoitopaikkoihin. Olis nytkin työpaikatkin toiminnassa ja saatu veroeurot kuntaan.
- Ressukka
Sinäpä olet kova jätkä. Minä en ole ostanut sitä ensimmäistäkään Omataloa vaikka asun omatalossa. Minulla kun ei ole vara riskeerata rahojani eikä mielenterveyttäni tuon firmant vuoksi.
- perusmies1
Kyllä kannatais sijoittaa sinunkin Omataloon, se tuo sinne työtä ja leipää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033