MustaSukkainen!

_possu_

Heippa!
Mietin että miten pääsisin eroon mustasukkaisuudesta!? Olen hirveän epäileväinen ja töksäytelen kamalia asioita miehelleni!... Häntä ennen seurustelin melkeen 4-vuotta yhden miehen kanssa joka sitten petti minua, Itsestäni olen nätti ja ok vartaloinen! tämä toinen nainen taas oli oikeasti todella ruma! (ei pahalla) mutta entinen mies rikkoi silloin mun sydämen ihan palasiksi! koska olin viellä samassa paikassa kun he kuherteli 2 eri päivänä!... en pystynyt tekemään moneen kk mitään entisen mieheni kanssa, annoin anteeksi kunnes tulin todella katkeraksi hänen tekemisestään ja päätin olla tyhmä ja kostaa tuplana!!!! Kuitenkin nyt uuden miehen kanssa... epäilen jatkuvasti missä hän on mitä tekee... ja pelkään koko ajan että hän satuttaa mua samanlaila ja meidän suhde vaan kärsii! yritän puhua asiat selväksi niin mieheni suuttuu minulle ja en uskalla enään kertoa mikä mieltäni painaa!... en vaan enäää tiedä mitä teen!...

_possu_

2

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovainen mies

Eipä tässä elämässä ole muuta mahdollisuutta, kun ottaa se vastaan sellaisena, kun se vastaan tulee. Et voi tietää, mitä miehesi tulee tekemään sinulle, mutta et voi myöskään elää ns. varpaillasi asian suhteen. Ehdotan sinulle, että nojaat mieheesi ihan kokonaan ja uskallat rakastua, niin kuin ennenkin. Toinen vaihtoehto on joka tapauksessa huonompi, koska sairaalla mustasukkaisuudellasi pilaat suhteen joka tapauksessa. Älä suotta pelkää ottaa vastaan huomista päivää. Ota se vaikka silleen, että jokainen päivä, joka on ns. hyvä päivä, ilman pettymystä, on sinulle lahja. Nauti siitä ja elä se täysillä. Voi tulla huonojakin aikoja ja päiviä, mutta ne kuuluvat elämään. Olethan saanut hyviäkin aikoja. Se on vähän sama, kun ei uskaltaisi ostaa mitään kivaa, vaikka olisi varaa, koska pelkää huomenna menettävänäsä rahansa. Elämä jää elämättä ja lopulta huomaa, että turhaa minä pelkäsin ja pilasin elämäni

• __Possu__

Voi kiitoksia sanoistasi! Uskon että tuossa on järkeä! Nyt täytyy vaan ryhdistäytya ja elää päivä kerrallaan eikä menneisyydessä! Se on totta että mustasukkaisuudellani pilaan suhteeni!... ja mieheni on yksi maailman rehelisimistä miehistä jonka tunnen! hän kyllä sanoo että mitä järkeä on pettää? Mielummin on yhden naisen mies! silti vain pelottaa... Mutta yritän tänään puhua asioista kunnolla! Kiitos sinulle Uskovainen mies :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5460
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      167
      1939
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1571
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1324
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1248
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1145
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1124
    8. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      51
      1089
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1063
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      895
    Aihe