Voe että se tuo Voittonen on mukava mies

Ylistys ja kehu.

Ja hyvä puhumaan. Kuuntelin kerran youtubesta jotakin avajaissaarnaa olikohan Oripään suvijuhlilta. Mies puhui kuin muuri jostain teltoista se puhui ja vertaili vanhaa aikaa suviseura telttaan yms. Muuri tuli mieleen. Piispan puheestakaan mikään muuli mieleen tullut, mutta se oli kuivahko. Tv haastatteluissakin Voittonen vaikuttaa niin lupsakalta ja vaatimattomalta mieheltä, että lievästi ilmaisten minua säälittää kaikki se mitä sen päälle on langetettu. Kyllä minä silti ymmärrän hoitokokousten merkitykset teille ja siitä nousevan mielenne tuskan ja trauman. Ihmisiähän tässä vissiin ollaan.

24

430

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee tai?

Eikosta rippisalailu ole vähänniinkö varastetun tavarankätkemistä? Vai millaise menee tai tuloo.

• Mielipide ja kokemus

Vakaa ja rauhallinen mies, monien murheellisten lähimmäisten huolia on lievittänyt sielunhoitajana.

• ei kokemusta eikä vä

Mahtaisiko murheelliset vanhemmat olla niitä joiden lapsia on raiskattu??
        Lupsakka mies. Sioelunhoitaja totta tosiaan mutta kenen sielun Juudas Iskariotinko? Niin. Kokemusta sullakin. otan osaa.18

• tärkeä poika olli

todella vakaa. Hän menee aina eteiseen tai oven taakse ns nimekkäimmän läsnäolijan kanssa.Siellä hän pitää "neuvottelun ja osoittaa, että tässä sitä ollaan tärkeitä miehiä
        :)

• . +

Jokohan joku vihelsi pelin osaltaan poikki ja jätti jatkot viranomaisten huostaan? Huomaan avauksen alta poistuneen ainakin kaksi suht. päättäväisin sanakääntein kirjoitettua viestiä. Vastaavia kielikuvia on tosin käytetty ennemminkin, tai oikeastaan se taitaa olla jokapäiväistä...

• Ketkä tiesivät?

Näin YLE:

"Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen johto myönsi vuosi sitten ensimmäistä kertaa julkisesti, että lasten hyväksikäyttö liikkeen piirissä on jatkunut vuosikausia.
        Asiasta on tiedetty laajalti, mutta siitä on vaiettu eikä tapauksia ole viety viranomaisten tietoon."

• YLLÄPITO HOI

Semarang Admmata tms. toi ton typerän linkin tähän Olavia kehuvaan ketjuun.
        Todella tyhmää mainostaa täällä tuota naurettavaa paikkaa. Lisäksi Olavia voi pilkata ihan omanakin avauksena jos tuntuu ettei itsellä ole niitä syntejä ja vikoja joita tarvis puntaroida

• Hohhoioi
        YLLÄPITO HOI kirjoitti:

Semarang Admmata tms. toi ton typerän linkin tähän Olavia kehuvaan ketjuun.
        Todella tyhmää mainostaa täällä tuota naurettavaa paikkaa. Lisäksi Olavia voi pilkata ihan omanakin avauksena jos tuntuu ettei itsellä ole niitä syntejä ja vikoja joita tarvis puntaroida

No ei ole kyllä lasteraiskauksi tilillä se on varma. Mutta telkkaria on kateltu.

• 2moralismi

OV on entinen kilpaurheilija. Melkein SM tason lentopalloilija. Tämä nuorempana eletty irstas elämä voikin taata pitkän iän. Kultamitallit kaulassa kilpaurheilu turnauksien jälkeen juhlittu voittoa. Olavikin Olvit poksauttanut auki saunassa aina treenien jälkeen. Ja sitten lähdetty peliporukalla tansseihin ja ties mihin irstaisiin maallisiin menoihin!

Nyt voikin keskittyä keksimään sääntöjä ja rajoituksia. Kun on ensin itse toteuttanut kaikki perverssiot. Vielä terhakkaammin synti/kieltolistoille voipi listata asioita, joihin oma terveys ei enään riitä!

Jokohan nyt tuokokuussa 2012 OV:n tiedossa on useampi kuin kolme VL-PEDO tapausta?

• No mutta

Onhan se hyvä että on tutustunut aiheeseen

ja eikös käännynnäiset aina kiihkeimpiä ole, kun pitää todistaa että on oikea uskovainen

• annaleena
        No mutta kirjoitti:

Onhan se hyvä että on tutustunut aiheeseen

ja eikös käännynnäiset aina kiihkeimpiä ole, kun pitää todistaa että on oikea uskovainen

Tälläkin palstalla on OV käynyt kiroilemassa mutta ylläpito poisti sen nopeasti.

• :|
        annaleena kirjoitti:

Tälläkin palstalla on OV käynyt kiroilemassa mutta ylläpito poisti sen nopeasti.

Mutta ei kuitenkaan kirjoittanut naisen nikillä, niin kuin sinä paniikissa oleva henkisestikin epäpätevä reppana..

• annaleena
        :| kirjoitti:

Mutta ei kuitenkaan kirjoittanut naisen nikillä, niin kuin sinä paniikissa oleva henkisestikin epäpätevä reppana..

minä olen ihan varmasti nainen ja kirjoitan omalla nimelläni. Enkä ole paniikissa. Ei ole mitään syytä. Olen iloinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. Panikoijat taitaa olla siellä puolen aitaa.

Ja totta kirjoitin. Onko silloin oikea uskonmies, jos kiroilee. On muuan sananlasku: minkä taakseen jättää sen ennenpitkää edestään löytää.

Mutta ettehän te vl:t keskustele naisten kanssa.

• .Lissu. <3
        annaleena kirjoitti:

minä olen ihan varmasti nainen ja kirjoitan omalla nimelläni. Enkä ole paniikissa. Ei ole mitään syytä. Olen iloinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. Panikoijat taitaa olla siellä puolen aitaa.

Ja totta kirjoitin. Onko silloin oikea uskonmies, jos kiroilee. On muuan sananlasku: minkä taakseen jättää sen ennenpitkää edestään löytää.

must Vode o söpö

• vl
        annaleena kirjoitti:

Et voi olla tosissas :) , ei todellakaan Olavi Voittonen kirjoittele täällä...
        on joku feikki varmaan.

Ja kyllä me mielellämme keskustelemme naisten kanssa :))

• .
        vl kirjoitti:

Et voi olla tosissas :) , ei todellakaan Olavi Voittonen kirjoittele täällä...
        on joku feikki varmaan.

Ja kyllä me mielellämme keskustelemme naisten kanssa :))

Vastasit kyllä miehelle. Jos herkkäuskoisuutesi ei uskokaan Olavin tänne kirjoittaneen, niin tuon miehen naisellisuuteen uskosi riitti :D

• Utelias?
        :| kirjoitti:

Valehteletko niin paljon, että heti luulet kaikkia valehtelijoiksi?

• riekaleena
        Utelias? kirjoitti:

Valehteletko niin paljon, että heti luulet kaikkia valehtelijoiksi?

Voittosen ensimmäinen vaimo oli anna-leena.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      101
      767
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe