Olen 35.
Jotenkin ahdistaa, että olen turvottanut naamani ja mahani alkoholilla tässä vaiheessa, kun mies on parhaimmillaan, niin älyllisesti kuin ruumiillisestikin.
Se muuten on väärä luulo, että kirkkaita juodessa välttäisi kolesteroolin aiheuttamat turvotusongelmat. Ei pidä paikkaansa. Kirkkaassa viinassa jos jossain niitä kolesterooleja vasta onkin.
Mies parhaassa iässä.
17
271
Vastaukset
- jenniepk
No jeah olenko mä nainen parhaassa iässä 24vuotta ja olen ollut alkoholisti siitä lähtien kun täytin 18 ja sain itte ostaa omat juomat. Vittu kännissä nytki. Mitä tässä pitäis tehä? En halua päätyä johki vitun parantolaan ja haluan lapsiakin vielä elämässä. Entä jos oon vahingoittanu kehoni jo niin etten saa enää lapsia, vittu oisin vihanen itelleni, vaikka oon kyllä nyteki. Apua tarvisiin.....
- kyl sitä saa ku haet
Hae apua.
- jenniepk
kyl sitä saa ku haet kirjoitti:
Hae apua.
Niin kai sitä saa, mussa on vaan joku lukko että en uskalla tai jaksa tai jotian yhtä tyhmää, no turha kai mun on tässä surkutella aattelin vain jos jollain oisi jotain rohkasevaa sanaa.Turha kai täältä empatiaa on saada, en oo koskaa saanut muualtakaan.Lopetan jos kykenen, en usko että nyt kykenen. AA kai ois ainut vaihtoehto, en vaan millään haluis sinne.Vähentäminen ois tietty yks vaihtoehto.
- juojuojuomatta
jenniepk kirjoitti:
Niin kai sitä saa, mussa on vaan joku lukko että en uskalla tai jaksa tai jotian yhtä tyhmää, no turha kai mun on tässä surkutella aattelin vain jos jollain oisi jotain rohkasevaa sanaa.Turha kai täältä empatiaa on saada, en oo koskaa saanut muualtakaan.Lopetan jos kykenen, en usko että nyt kykenen. AA kai ois ainut vaihtoehto, en vaan millään haluis sinne.Vähentäminen ois tietty yks vaihtoehto.
AA on hyvä vaihtoehto jos haluu lopettaa. Jos mieli muuttuu voi aa:sta jäädä pois ja ruveta juomaan vähemmän.
- Tenupena
En minäkään halunnu joutua mihinkään ***** parantolaan. Sitten kävikin niin, että minä p ä ä s i n Nukarille.
- Onnistuuhan toki
juojuojuomatta kirjoitti:
AA on hyvä vaihtoehto jos haluu lopettaa. Jos mieli muuttuu voi aa:sta jäädä pois ja ruveta juomaan vähemmän.
1 10000.sta kuulemma onnistuu jäämään pois AA.sta ja juomaan vähemmän. Ei se täysin mahdotonta ole.
- åsbgsöbgagåajgåaiogj
MIES PARHAASSA IÄSSÄ ON SANTUN IÄSSÄ!!
- Hörhör..
Sekoitat kolesteroolit ja kalorit.
Ei viinassa mitään kolesterooleja ole.
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=906&lang=fi- Kylmät kädet
Ei víttu aika nolo kömmähdys. Tarkoitin tosiaan kaloreita.
- ei vttu!
Kylmät kädet kirjoitti:
Ei víttu aika nolo kömmähdys. Tarkoitin tosiaan kaloreita.
Sä olet juappo ihan päästä perseeseen, mikään ei enään pelaa.
- Viisaaksi sanovat
Kylmät kädet kirjoitti:
Ei víttu aika nolo kömmähdys. Tarkoitin tosiaan kaloreita.
Et sinä väärässä ollut, sillä maksa muuttaa kolesterolin kaloreiksi.
- .
Viina on turvottanut nuppisi.
- Maroolofi
Itse aion ottaa selvää mitä on avokuntoutus ja miten sinne pääsisi. Laitokseen en mene, koska mulla on ''laitoksia'' ihan omasta takaa.
- liittolainen
Suomalaistutkimusen mukaan nuoruus päättyy 34 vuotiaana ja ihmisen paras ikä on 39 vuotta. Lopeta juominen, niin kerkiää turvotus laskea eikä äly pääse vähenemään ennen aikojaan.
- Nuori lääkäri
Sopiva määrä alkoholia on 17 annosta per päivä!
- .
Ei turvotukset johdu mistään kolesteroolista, vaan nesteen kerääntymisestä kudoksiin.
Eikä viinassa ole kolesteroolia yhtään.
Tai jos edelleenkin muuta väität, esitä viitetietoja väitteillesi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550