Erilaisia kipuja
Pistävää tunnetta sydämessä ja sen lähellä
^säteilee välillä pistävästi vatsaan
Selkä ja niska jumissa
Puristavaa tunnetta rinnassa oikealla ja vasemmalla
Sydän hakkaa voimakkaasti ihan vain paikallaan olleillessaan
Syömisen aikana pyörryttää
Päänsärkyä eri puolilla päätä
Tässä on tärkeimmät mitkä mua vaivaa. Oon niin väsynyt tähän jatkuvaan kipuun ja nyt haluaisin tietää mikä mulla on.
Oon 14 vuotias tyttö. Oon huolissani terveydestäni, oon puhunu vanhemmilleni mut ne ei tee asialle mitään. Haluan tähän selvyyden. En saa öisin unta kun pelkään että sydän pysähtyy tai jotain.
Onko jollain samanlaista??
En jaksa enään tätä tuskaa
mouruuuuuuuu
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501102Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 69892
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887- 15879