Onko tietoa?

Tietääkö kukaan?

Olen kuullut ja lukenut jehovan todistajien tavoista ja käytöksestä. Voivatko ne asiat todellakin pitää paikkaansa? Miksi jehovan todistajat eivät vastaa, kun heiltä kysytään?

11

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiatietoa:

      Oletko kysynyt heiltä kasvokkain, heitä kohdatessasi?

      Täällähän ei todistajia ole lainkaan,
      he eivät Suoli24-jehovantodistajat-
      palstaa lue laisinkaan koska heitä täällä mustamaalataan.

      Virallisilta jt-sivuilta saat heistä asiallista tietoa:
      http://www.watchtower.org/fi/jt/index.htm

      • szz2

        "he eivät Suoli24-jehovantodistajat-
        palstaa lue laisinkaan koska heitä täällä mustamaalataan."

        Eivätkä myöskään siksi, että heidän järjestönsä erikseen kieltää heiltä keskustelufoorumit. Mustamaalaamisen lisäksi ilmassa on paljon aiheellistakin kritiikkiä, joka osoittaa vt-seuran epärehelliseksi.


    • savuton srk

      *Olen kuullut ja lukenut jehovan todistajien tavoista ja käytöksestä.
      Voivatko ne asiat todellakin pitää paikkaansa?*

      Riippuu siitä mitä olet kuulut, pitääkö paikkansa.
      Eivät esim .tupakoi = pitää paikkansa.

      • CI Garettes

        Kappas vaan, ovat aikaansa edellä,
        nyt vasta meillä tehdään työpaikkoja savuttomiksi...


      • totuus sattuu myös
        CI Garettes kirjoitti:

        Kappas vaan, ovat aikaansa edellä,
        nyt vasta meillä tehdään työpaikkoja savuttomiksi...

        Ja tupakoitsijoitahan se kiukuttaa tavattomasti.

        Nikotiini on keskushermostoon vaikuttava huume.

        jNikotiiniriippuvuudesta on
        vaikeampi päästä irti kuin kokaiinriipuvuudesta,
        kertovat asiantuntijat


      • hi hii
        totuus sattuu myös kirjoitti:

        Ja tupakoitsijoitahan se kiukuttaa tavattomasti.

        Nikotiini on keskushermostoon vaikuttava huume.

        jNikotiiniriippuvuudesta on
        vaikeampi päästä irti kuin kokaiinriipuvuudesta,
        kertovat asiantuntijat

        Tupatkoitsijoita sapettaa homma niin paljon, että he haluavat vetää ylipainoiset mukaan harmistukseensa :D


      • syöppö
        hi hii kirjoitti:

        Tupatkoitsijoita sapettaa homma niin paljon, että he haluavat vetää ylipainoiset mukaan harmistukseensa :D

        Moni jehovantodistajakin haluaisi polttaa, muttei saa. Jotkut polttavat kyllä salaa, toiset aloittavat polttamaan heti kun ovat saaneet kenkää seurakunnasta. Kielletty hedelmä.


      • tupakki per tunti
        syöppö kirjoitti:

        Moni jehovantodistajakin haluaisi polttaa, muttei saa. Jotkut polttavat kyllä salaa, toiset aloittavat polttamaan heti kun ovat saaneet kenkää seurakunnasta. Kielletty hedelmä.

        Kamalaa, kun niin_ terveellinen_ asia on kielletty?


    • Monilla ihmisillä on valitettavasti erilaisia pakkomielteitä. Tupakanpoltto on yksi niistä. Kyllä nämä mitä tällä palstalla kirjoitetaan on nyt täyttä puppua. En tunne
      ihmisiä joilla olisi valtava hinku tupakkaan, niin että kärsimään joutuu, kun ei voi
      polttaa.
      Tähän tietysti kuuluisi sanoa, että polttakaa niin, että savu korvista tulee.
      Älkää nyt kuitenkaan tehkö niin. Lopettakaa tupakointi jos joku sitä vielä harrastaa.
      Sitten vaan keksimään lisää mahdottomia aiheita.

    • ellinoora33

      Mitä haluat tietää/kysyä? Olen todistaja-perheessä kasvanut. Voin yrittää vastata:-)

    • Ihmettelenkovast

      Todistaja perheessä voi kasvaa kaksoset.

      Sama opetus ja kohtelu,
      toisesta tulee kastettu todistaja, vaan toisesta ei.
      Miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe