Helatorstain muistio

su

Miten Jeesus astui taivaaseen. Lensikö hän toiselle tähdelle mustan aukon kautta. Vai oliko se häneltä niin sanottu silmänkääntötemppu kuten Kuikka Koposellakin.

Meistä tuntuu nämä raaamatun kertomukset käsittämättömiltä. Kuitenkin hän tepasteli kohta Emmauksen tiellä tulijita vastaan.

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,.

      su , sinulla on piikki piilossa sanon vain että ei tollasiin voi vasta kun ajalla , kirkko kosertti on juuri alkamassa , ja se ajaa edelle.
      Sanon vain ettei tule tuohesta takkia eikä vanhasta papia .

      • teu.

        Su . kysyit miten Jeesus astui taivaaseen ?
        Isossa kirjassa sanotaan :Luuk. 214:46-53. tarkennan 50-52
        Jeesus nousi ylös taivaaseen siunatessaan opetuslapsiaan .
        Ja kun he katsoivat vielä ylös eikä enää nähneet Häntä kuului
        takaa ääni , mitä te galilean miehe katsotte, Hän on tuleva takaisin, samoin kuin näitte Hänen menevän, taivaaseen siitä
        toisessa paikassa lisää .

        kaikenlaiset kuikat sitä luulee saavansa puheitansa esiin
        täytyy sanoa että pilkka voisattua omaankin nikkaan kannatta-
        ako siis pilkata. .

        Jos Jeesus oli ristillä perjantainä ,seuraava päivä oli la
        eli sabatti silloin ei tapehtunut näissä asioissa mitään näkyvää
        seuraavapäivä oli viikon ensimmäinen Sunnuntai , jolloin Hän nousi kuolleista , EI taivaaseen tämä helatortai on n. 40 pv.
        tuosta pitkäperjantaista ja emmauksen kävely oli vähää ennen
        kuin hän ilmestui 10 opetuslapselle ja ne emmauksen 2 lasta
        kaveli myös sinne ,,välimatka oli n.12 km. .

        joko räppää , yritän nyt kertoa , asia ja aika perspektiivi rinnan
        olisi se kiva jos tajuaa nämä asiat , en enää niuhota , mutta
        koettakaa tekin ottaa vakavammin asia , jos toinenkin ja
        sitten ei ol tarkoitus nujertaa ketään , mutta jos havaitsen
        että ei ole mitään vaikutusta minun myönnytyksellä , niin
        touhu jatkuu , kuten ennenkin .


    • su

      teu, en halua mitenkäään pilkata tai aliarvioida Jeesuksen taivaaseen astumista. Tuntuu minusta se vain niin ihmeelliseltä. Se ei oikein minulla räppää. En ole raamatun asian tuntija, mutta sinulla on ne kilometrilleen ja ajat jopa tunnilleen, se on tarkkaa tutkintaa.

      Jos tunnet minun viestini piikiksi, ei uskon asiolla ole vara piikitellä. Mutta kyllä totuuden muuntelua ja asioiden suurentelua voi aina tarkistaa...mielestäni. Ehkä Jumala minut armahtaa noiden kyselyjeni takia.

      • teu.

        Joo en minä sitä epäile , vaan juuri se ettei menisi toisessa
        kohdassa läskiksi ,ja toisessa tarkempaan kuin uakova
        täällä , sitä minä meinasin ,

        Kyllä siellä sanottiin jossakin kohtaa että Jerusalemin ja Emmauksen väli oli 12 km. .

        Unhotit että minulla on selitys Raamattu jossa on monia
        aikoja , vuosia. ,matkoja , laitettu valmiiksi .

        Eikö tämä olekin ,sinustakin selvää pässin lihaa .-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe