Käykääs tekin tuolla lestadio palstalla, sillä on vasta erikoisia juttuja.
Toivon ettei täällä meillä ole ,mut älkää loukkaantuko jos niin olisikin. Kuitenkaan
en enenpääjuttele vakka meinasin ,kun käytte itse lukemassa jos kiinostaa.
Tänä kesänäkin tulee paljon sammakoita, lauttoja tuuli kuljettaa ikkunan ohi
isoja ovat puolimetriä kanttiinsa.Sain kuitenkin jotain höpötettyä.
Tuli tunne onkohan täällä terveitä kopasen.
13
138
Vastaukset 13
- 89343489349887447754
Mutta mustalais-foorumilla myös on erikoista, keskellä päivää kova kuhina, jatkuvasti, ja ärsyttävän huonoa suomea.
- 0 vain
Luuletko että romanialaiset siellä kirjottaa?
Nyt olisi virka mennä niitä opettamaan, voi tätä tärkeilyä.
- vain.minä
Mitä halusit sanoa, kun en mitään puheestasi ymmärtänyt.
Minun puolestani puhukoot kukin, mitä sylki suuhun tuo.
Minä en ole muiden, kuin itseni tuomari.
Ihmettelen, ettei jo tähän ikään ehtineillä ole suvaitsevaisuus kasvanut omaa otsaa korkeammalle.- ulle Dulle goff
kyllä mie ymmärsin tuon viestin. Että mustalaisfoorumilla vasta erikoista on, viittaus edelliseen viestiin yllä. kirjoittelevät keskellä päivää runsaasti ja huonoa kieltä.
- vain.minä
ulle Dulle goff kirjoitti:
kyllä mie ymmärsin tuon viestin. Että mustalaisfoorumilla vasta erikoista on, viittaus edelliseen viestiin yllä. kirjoittelevät keskellä päivää runsaasti ja huonoa kieltä.
Mitä hyötyä on kuvitella olevansa maailman tuomari?
Minulle kukaan ei ole antanut siihen oikeutusta.
- Miten mustalais-pals
ta löytyy?
- ----
Osaamalla lukea.
- nukkuva tuuliviiri
Tuo olikin selventävää, "mistähän löytyy", avaa kysyjän liikkeeet keskustelupalstalla.
Parempi kun et edes hae mokomaa, sama tuo lestadiolaisten palsta, härskimpää joutuu hakemaan kauan.
Saa mielensä pahotettua täälläkin. - ROMANO löytyy täältä
- juuri noin
Onko m.v. asialla kun noin henkevää yritetään. Tulee pian palstalla kilpailu
- entäpä
jos olisikkin
- he
KYLLÄ maassamme on monen maalaista olijaa ja mielipiteetkin sen mukaisia.
Värikkyyttä me vanhukset tarvitaankin ,ettemme aivan höppänöiksi tultais.
Välillä tuntuu,että pitää päreitä meillä melkein kaikilla kainalossa olla ,kun '
tänne sauhutellaan että oikein savu nousee. Kenellä mitäkin mielessä,
yht-äkkiä tuli mieleen saispa aivan suoraan maatilalta maitoa ,se
olisi terveellistä ,kun ei olisi kaikkea siitä vieneet muihin tarkoituksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687