Kyösti pelasi tänään Östersiä ja Malmötä. Kyösti lueskeli ulkomaan elävien keskustelupalstoja ja siellä seisoi, notta Elfsborg on pelannut oikealla nurmella vain yhden pelin tällä kaudella--jonka se hävisi. Tänään olisi taas alla oikeata nurmea. Kyösti lähtee siitä, että Elfsborg on ylisuorittanut ja Malmö antaa sille tänään tylyn opetuksen. Kaveriksi divarista Östers, joka on tosi kova näinä päivinä.
Tanskan cupissa Köbenhavn kuulemma ei laita ihan parhaita pelaajia aloitukseen, koska cup on sille toissijainen tavoite. Horsensin kerroin siitä syystä jo ehtikin laskea, joten tuskin Kyösti sitä vetäisee, mutta betsaajille siis tiedoksi, ettei Köbiksen voitto ole ihan selviö.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
NBA:sta sen verran, että Kyösti olisi muuten betsannut Miamia jo nyt, mutta kun Chris Bosh loukkaantui, niin se ehkä vähän heikentää vieraita. Indiana pystyy kyllä voittamaan Miamin, mutta pelin pitää onnistua täydellisesti. Toiveissa oli, että Miamin kerroin olisi noussut vähän, mutta kun näkyykin käyvän toisin päin, niin ehkä Miamia kannattaa nykäistä tällä kertoimella 1.85 ennen kuin se mahdollisesti laskee?
Tuossa illan tuulipukurekka: Öster USA Malmö LAK Miami.
Muutama futis/korisprinsiippi
1
<50
Vastaukset
Tuosta parin euron lämmittelyrivi sisään Suomen selkäsaunaa odotellessa! (ei kai Ruotsi voi hävitä...)
74
Tennis, Rooma
Del Potro - Tsonga
1 _ _
1,25
-
-
106
Öster - Brommapojkarna
1 _ _
2,00
-
-
109
USA - Suomi
1 _ _
2,30
-
-
125
Malmö FF - Elfsborg
1 _ _
1,90
-
-
128
Ruotsi - Tshekki
1 _ _
1,55
-
-
Kokonaiskerroin: 16,93
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472