pikavippi kierre, elämäni suurin virhe!! nyt ulosoton kautta makselen niitä takaisin. (tällä hetkellä olen työelämässä) tähän kierteeseen jouduin 2 vuotta sitten kun olin työtön, sain niin pientä liiton korvausta että se ei riittänyt kuin hätäseen vuokraan ja puh-laskuun. koitin saada pankista lainaa (500-1000 e) jotta olisin saanut katkastua kierteen, mutta eipä sieltä mitään saanut siis oli pakko ottaa uusi vippi että saa erääntyvän vipin ym laskut maksettua.
Enää en siis vippejä ole n. vuoteen ottanut.
muilla samoja kokemuksia??
pikavippikierre...
6
521
Vastaukset
- Helpompi keino
Toivottavasti olet oppinut sen verran, että ulosoton loputtua säästät melko nopeaan tahtiin itsellesi muutaman kuukauden tarvetta vastaavan vararahaston. Ei sitten tarvitse seuraavan tilapäisen tulokatkoksen sattuessa lähteä uuteen vippikierteeseen.
- 3+12
Itselläni on vajaa 20'000€ ulosotossa vippejä ja koko ajan olen ollut työelämässä. Että sillai, joka päivä mietin että pitäisiköhän vain nukkua pois.
- 3e3e3e3e3e
joo ne vipit on perseestä
töissä käy niin nopeesti ne häipyy ulos otosta - Vaaka46
luovutin jo maksujen yrittämisen, puolitoista vuotta saanut jotenkin järjestettyä ettei mene käräjäoikeuteen asti, mutta kolme viikkoa sitten nostin kädet pystyyn. Olen ollut lähes 30 v. työelämässä ja pystynyt hoitamaan laskuni, kunnes 7v. sitten jouduimme elämään käytännössä ilman palkkaa 2 kuukautta. tuli aloitettua pikavippeily. Nyt en edes tiedä kuinka paljon noita helv...vippejä on, mutta ensimmäiset alkaa menemään oikeuden päätettäväksi. Nyt on vippailu loppu - vihdoinkin. Ei ole ollut kovinkaan mukavaa saada kerran kuussa palkka, ja seuraavana päivän tilillä nolla egee. Jos nyt jotenkin saisi nuo asiat järjestettyä, välillä on ollut todella vaikeaa henkisesti, yöunet meneet, vatsakipua, nivelet oireilee yms. Velkaneuvojan neuvosta lasken nyt ulosottoon ja alan maksamaan tärkeimpiä lainoja pois. Toivottavasti olen ottanut opikseni - jos on vaikeaa rahallisesti, voi pyytää läheisiltä muutaman kympin, että lapset saa ruokaa.
- pikavipit kieltoon
Jos 3-viikkoa sitten nostit kädet pystyyn, niin saat odotella ainakin 2 kuukautta vielä velkomushaasteita. Itse nostin kädet pystyyn helmikuussa ja edelleen on luottotiedot tallella eikä ole tullut haasteita. Mulla on velkaa kumminkin kymmeniä tuhansia. Ystäväni joka on myös vippiahdingossa, nosti kädet pystyyn viime vuoden puolella ja vasta nyt tuli velkomushaaste.
- xfghdtyh
kiinnostaako ilmanen 100e?
http://ads.guava-affiliate.com/z/86847/CD2485/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592