Mikä siinä on, että nainen saa miehen vakituisesti itkemään ilosta?
Mikä siinä on, että hän tuntuu niin tutulta, vaikka ei oikeasti edes tunneta?
Mikä siinä on, että kaiken epäröinnin keskellä tulee lopulta aina tunne, että kaikki tulee olemaan vielä hyvin?
Mikä siinä on, että tunne vain voimistuu päivä päivältä?
Mikä siinä on, että elämää ja eteen tulevia asioita sekä erityisesti häntä tulee ajateltua sellaisella kunnioituksella, ettei sellaista ole ennen voinut kuvitellakaan?
Ja mikä siinä on, että nytkin itken ilosta? En minä yleensä itke.
Mikä siinä on?
10
474
Vastaukset
- ihana viesti
Taidat tykätä jostakin ja paljon :) Herkkä mies, olkoon onnellinen hän :)
- höh.
Psyykkinen sairaus siinä on.
- Mulle kans
Siinä tapauksessa mäkin haluan psyykkisen sairauden!
- hymyilevä nainen
en tiedä, mutta "sinä joku siellä" kauniisti kirjoitit
ja tunnet :-)
MInulla on nyt meneillään rakkausaalto surffaus
ja kokoajan on , myös, tunne että kaikki menee hyvin
tämä biisi soi päässäni
http://www.youtube.com/watch?v=veJl__sjDt4
.It's my Turn (With Lyrics) - Diana Ross. - :D
- Tunteet esille
Herkkä ja kaunis viesti aloittajalla. Upeaa, että mies kirjoittaa noin. Minä nainen arvostan ja olen varma, että myös hän, jolle sanat on tarkoitettu, heltyy täysin.
Itku ei ole koskaan turhaa eikä hävettävää. Olo keventyy kummasti ja maailma ja ihmiset tuntuvat paremmilta.
- .
Loukkaat minua ja saat minut itkemään surusta, ikävästä.
- mietityttää vain
Ilostako vai Oletko masentunut?
- hää?
Luitko tuota viestiä ollenkaan?
- 14
Minusta tuntuu aivan samalta. Välillä itkettää ihan älyttömästi. Tunne tulee jostain syvältä. Hän tuntuu niin tutulta, vaikka ei kunnolla edes tunneta. Ihan kuin olisin tuntenut hänet aina. Kunnioitan häntä enemmän, kuin sanat riittävät kuvaamaan. En minäkään yleensä itke.
Miehelle menee tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550