Eikun keskijalkaa maalivahdinalueelle ja toivomaan hyvältä haltijalta lahjaa.. Hidas mutta kankea paskapelaaja ei kyllä laukomalla saa kiekkoa reppuun koskaan joten lahjotut tuomarit antoivat kotijoukkueelle lahjan..
Kunhan arvonnassa voittamani Green Card läsähtää postiluukusta niin ei tämä poika kauaa suomi-juntti-juoppo-paskamaata katsele..
HYVÄSTI!!
Koivu sai mahtavan lahjan!
2
62
Vastaukset
- Hyvästi pysyvästi
Hei hei Teppo! Äläkä koskaan tule takaisin! KUKAAN EI JÄÄ KAIPAAMAAN!
HYVÄSTI!- Rick Rich
vastaajalle tiedoksi että en ole mikään vinosilmäinen ulkomaanapu vaan totaalisesti suomi-menoon kyllästynyt alkuperäissuomalainen..
Mua vaan niin vituttaa että jalkapalloa aletaan ajas suomessa jääkiekon kustannuksella. Amerikassa ei tarvii onneksi kuunnella näitä suomi-hehkutuksia jostain jämämm-kisojen voitoista.
Todella säälittävää että Suomessa juhlitaan jonkin marginaalilajin menestyksellä. Kun ei mihinkään yleismaailmalliseen lajiin lahjat ja taidot riitä. Sitten lihavat persjalkaiset rahvaanedustajat istuvat katsomossa juntin ja tyhmännäköisenä kuuntelemassa vittumaisia teknopoppihomo-väliaikaviisuja.
Juokaahan vain itsenne hengiltä koko Suomen räkäinen kansa. En tule teitä ketään täältä kaipaamaan. Toivon lisäksi että Venäjä miehittää Suomen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661