tykkääkö mies nännien nuolemisesta?

nainen kysyy

Niin, tuo ei taida olla kovin yleistä, mutta yks mies on vastaan tullut, joka tyykkää tästä. Onko tällaisia miehiä paljonkin, joiden nännit tuottavat kiihottumista, kuten naisilla, vai eivätkö miehet vaan tiedä tästä ominaisuudesta?

25

3801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herr Lederhose

Toiset tykkää toiset ei. Vaatii hieman totuttelua, ennen kuin se alkaa tuntua kiihottavalle. Nykyisin pidän siitä paljon, mutta nuorempana, kun en ollut vielä tottunut siihen, se tuntui jotenkin oudolle ja lähes epämiellyttävälle.

• imetkö munaa?

Mikään ei ole niin epämiellyttävää...

• tykkään

Haluatko nuolla mun karvasia nännejä

• aina vaan

Rakastan sitä, näpelöin aina todella herkkiä nännejäni ennen kuin alan kosketella kaluani. Nännit suorastaan odottavat herkkää hyväilyä ja taitava voi jatkaa monta minuuttia turtumatta.

• tykkään mielettömästi. voiko olla herkullisempaa kuin känni suussa ja alakerta siellä lisä sovitaan. nam.

• anteeks nyt meni väärin. rakastan naisen nännejä. nam edelleen.

• scsc4

Tissejä on kiva imeskellä. Mikäs mies se sellanen on joka ei tykkää.

• viestin aloittaja

jooseppi.ryysyranta ja muut, anteeksi jos kirjottanut epäselvästi, tarkoitin tykkääkö miehet jos NIIDEN nännejä nuollaan?

• nnnt

Oui! Oui! Oui!

• blade¨

MIehen nännien näpelöiminen nostaa prolaktiinitasoja miehellä,joka puolestaan laskee seksihaluja, sekä testosteronitasoja. Ihan tutkittu fakta tämä!

• kyllä tykkään

kyllä tykkään kovasti nuolla nänniä orkuthan siitä tulee

• mies täältä.

Miehenä olen havainnut, että nännieni pyörittely ja nuoleminen kiihottaa ja kovettaa kaluani entisestään.

• ukkeli63

Herkät mullakin. Aloitan runkkauksenkin niitä kevyesti hivelemällä ja nipistelemällä. Vaikuttaa heti kalun kovettumiseenkin.

• einari222

Kyllä kiihottaa nännien koskettelu. Vaimoni aloittaa aina nännieni koskettelun ja se saa kaluni kivikovaksi. Lisäksi hän imee niitä. Se on todella ihanaa.

• Hemppulii

kyllä mulla on kokemusta miehestä joka kiihottuu kovastikin nännien hivelystä ja puristelusta ja nuolemisesta jne, ihan niin kuin nainenkin. Mutta tosiaan, ihan on yksilökohtaista tuokin.

• tiss

totta tykkään kun nainen imee nännejäni tuntuu tosi hyvältä

• FakkisSuni

Meillä vaimo aina aloittaa räpläämällä nännejäni ja imemällä niitä. Usein myös hän runkkaa minut samalla nännejäni imien. Erityisen kiihottavaksi sen tekee, jos hän on samalla sukkahousuissa.

• minätykkään

Minä nautin kun nainen käsittelee nännejäni, olen luultavasti aika herkkä koska alan kiihottua siitä ja monesti kun tyydytän itseäni niin lypsän nännejä samalla tai käytän nännin nipistimiä samalla vetäen ketjusta.
      Vaimo osaa nuolla, imeä nännejä ja kerran sain orgasmin kun hän aikansa leikki nänneillään.
      Myöskin se kun nainen lypsää omia nännejä seksin aikana on tosi hyvän näköistä

• hellääjanapakkaa

Nännejä on ihana nuolla. Varsinkin on upeaa kun nainen saa orgasmin pelkällä nännikäsittelyllä. Ok, siihen vaaditaan taitoa ja kokemusta, jota tälläisellä 49-vuotiaalla on. Elena Leevellä on muuten aivan mahtavat nännit.

• RintaFriikkiM

Totta se on... Itselläni on herkät nännit ja pyydän joskus naistani imemään niitä. Jos naisen käsi rinnoilleni eksyy niin osoitan kyllä hänelle että nautin siitä. Yleensä muuta ei tarvita. Olen myös joskus tavannut naisia jotka saavat orkkuja rintojen hyväilystä ia imemisestä. Mua kiihoitti kovasti huomata tällainen ominaisuus naisessa.

• Nännimies

Tykkään kovasti! Jos haluan kiihoittaa kulliaini niin hieron hieman nännejäni... niin kostuu ihanasti...

• FakkisSuni

Vaimo runkkasi minua aamulla samalla nännejäni imien. Mahtavaa.

• seonhyvä

Mulla on tapana tarjota nännejä vaimolle nuoltavaksi, usein olenkin ilman paitaa. Onhan se kun hän ottaa nännit imettäväksi ja hetkenpäästä työntää kätensä housuihin niin melko nopeesti saan orgasmin.

• AntonKarpov

Kyllä tykkää, minut saa aivan hulluksi sillä. Liian harva nainen vain uskaltautuu... kannattaisi kokeilla, mies sanoo kyllä jos ei pidä, moni meistä pitää.

• Anonyymi

Kyllä mies tykkää,oikee näyttää että ime hänen nännit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe