Saatuani ko. rokotteen sain piakkoin 1. tyypin diabeteksen.
Voiko tuo yksi rokote aiheuttaa diabeteksen? Lääkäri sanoi että enintään nopeutti diabeteksen tuloa, mutta en tiedä... Tuskin viitsii päin naamaa sanoa että olet saanut yhden rokotteen takia elinikäisen sairauden. Ja kun tämä ei ollut edes mikään pakollinen rokote, vaan vanhempani päättivät että otan tuon rokotteen.
Sikainfluenssarokote
3
174
Vastaukset
- elämä on
Kukaan ei tiedä varmuudella, mikä aiheuttaa I-tyypin diabeteksen.
D-vitamiinin puute lisää riskiä sairastua, mutta muuta ei tiedetä vielä.
Epäillään virusta.
Turkia rokotuksia ja lääkkeitä ei kannata syödä koskaan. Maailman sivu on flunssia ja influenssia ollut. Nyt siitä vain on tehty bisnes, jotta saadaan rahaa lääketehtaille, kun muuta eivät enään keksi.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/diabetes.htm- Meni OT
Tämä sikainfluenssa on nyt noussut otsikoihin sen takia että se tappaa myös nuoria ja hyväkuntoia. "Vanhoista" flunssista ei välitetty vaikka ne tappoivat satoja vanhuksia ja huonokuntoisia vuosittain Suomessakin (nehän saikin jo kuolla).
Voihan tuon influenssarokotteen jättää ottamatta ja varautua siihen että voi lähteä henki.
- Samassa veneessä
Sama homma. Itse olin 23v kun tuo todettiin, eli noin kaksi vuotta sitten. Olen lähes varma, että tuo rokote aiheutti kyseisen taudin. Taitaa olla aika harvinaista sairastua 1. tyypin diabetekseen tällä iällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483